Voor weinig gebruikte instellers sluit ik het gaatje af met een Ikea 'variera' dopje van 5mm. Is er in zwart en wit... (maar €0.99 per 100 stuks)
Dit topic is gesloten
Special Member
Voor weinig gebruikte instellers sluit ik het gaatje af met een Ikea 'variera' dopje van 5mm. Is er in zwart en wit... (maar €0.99 per 100 stuks)
@Ricojuth: En ook anderen,natuurlijk.Probeer eens bij https://sinuss.nl/
Die leveren ook aan eindgebruikers.
Speciaalzaak voor professionele elektronische componenten. Ruim 800.000 producten. Geen minimale orderwaarde. Betaal gemakkelijk.
MVG Gerard.
Op 26 januari 2022 15:29:57 schreef GerardMonique:
@Ricojuth: En ook anderen,natuurlijk.Probeer eens bij https://sinuss.nl/
Die leveren ook aan eindgebruikers.
Speciaalzaak voor professionele elektronische componenten. Ruim 800.000 producten. Geen minimale orderwaarde. Betaal gemakkelijk.MVG Gerard.
Klopt maar die maken toch gebruik van de farnell magazijnen? Dus mocht het bij farnell er niet zijn, dan hebben hun het ook niet.
Maar ik bestel daar met regelmaat als andere webwinkels componenten niet hebben
Op 26 januari 2022 15:02:44 schreef Arco:
Goeie tip!!
Special Member
Een onverwachte maar handige markeeroptie voor kabels zijn vogelmerkringen...
https://aliexpress.com/item/1005003686604063.html
[Bericht gewijzigd door Sine op maandag 31 januari 2022 10:07:54 (0%)
Moderator
Arco, die hele string achter .html is niet nodig bij een ali-link.
Sterker nog, als je zelf ben ingelogd op ali en je volgt zo'n link kan dat de site aardig in verwarring brengen, knip dat er even af ajb.
Die string bevat info over jouw sessie.
Als je heeeeel aardig bent, haal dan ook even het 'nl.' er voor uit, dan blijft ali in de taal waar je het op had ingesteld.
(buiten dat ik niet snap dat iemand ali vrijwillig in NL gaat bekijken )
Special Member
Ik klik altijd op zoekresultaten. Die zijn soms in Nederlands, soms in engels, of soms in Verweggistans...
Weet iemand of er 3-voudige wandcontactdozen met randaarde
bestaan die op één inbouwdoos gemonteerd kunnen worden?
Ik bedoel dus niet een opbouw wcd, maar zo plat mogelijk.
Special Member
Daarin heb je alleen die hoge ronde 3-voudige inbouwversies. (kan ook niet anders, de wcd's moeten ergens blijven en in de doos zelf passen ze niet)
Op 31 januari 2022 10:17:45 schreef Arco:
Ik klik altijd op zoekresultaten. Die zijn soms in Nederlands, soms in engels, of soms in Verweggistans...
De taal switched naar (b.v.) Braziliaans (Portugees) als je op een "voor Brazilianen" getargete advertentie hebt geclickt. Op ali blijft ie redelijk "plakken" met wat je als laatste hebt "ingesteld". En google "vergist" zich soms in dat jij en ik soms dat soort advertenties te zien krijgen.
@Arco , dank, ja daar was ik al bang voor.......
Maar mijn vrouw wil geen ronde wcd, dus zoek ik mij een ongeluk.
Ik vind hem best mooi, maar helaas wordt hij hier afgekeurd (voor in de keuken)
Special Member
Gewone langwerpige 3-voudige zie je al helemaal niet in inbouw...
(kan ook niet: het stekerdeel steekt altijd boven de muur uit.)
Golden Member
Op 31 januari 2022 15:46:24 schreef Retiredat55:
Maar mijn vrouw wil geen ronde wcd, dus zoek ik mij een ongeluk.
Zoiets dan?
Moderator
Tja, helaas, iets anders wordt dozen hakken.
De gaten zullen altijd in een driehoek staan omdat de pennen in de muur steken bij half-opbouw.
Brrrr, alleen bevestiging met haakjes.
[Bericht gewijzigd door Sine op maandag 31 januari 2022 15:53:29 (63%)
Honourable Member
Ik ben op zoek naar een bedrijf(je) wat de bijpak voor een van onze produkten in een zakje stopt: vier M3 boutjes en een connector.
Duizenden per maand, dus ík ga het niet doen
Heeft iemand hier ervaring(en) mee?
beste allemaal. Vandaag kwam de vrouw thuis dat haar fiets accu het niet meer deed. nu blijkt de smd elco op de foto bol te staan maar kan er niks over vinden. hebben jullie enig idee?De foto is via airdrop naar de mac verstuurd.
Moderator
Op 1 februari 2022 12:42:33 schreef fatbeard:
Ik ben op zoek naar een bedrijf(je) wat de bijpak voor een van onze produkten in een zakje stopt: vier M3 boutjes en een connector.
Duizenden per maand, dus ík ga het niet doenHeeft iemand hier ervaring(en) mee?
Sociale werkplaatsen?
Op 1 februari 2022 19:45:26 schreef aristonaboy:
beste allemaal. Vandaag kwam de vrouw thuis dat haar fiets accu het niet meer deed. nu blijkt de smd elco op de foto bol te staan maar kan er niks over vinden. hebben jullie enig idee?De foto is via airdrop naar de mac verstuurd.
Ik zie niet in wat "hoe je de foto hebt kunnen uploaden er mee te maken heeft, maar ik zie linksboven een plekkie die doet vermoeden dat DAAR ook nog iets aan de hand is.
Honourable Member
@Henry S: daar zal het wel op neer gaan komen, al is een serieuze thuiswerker ook een optie.
Ik neem de beslissing alleen niet, dat is aan "de directie"...
Op 1 februari 2022 23:22:31 schreef rew:
[...]Ik zie niet in wat "hoe je de foto hebt kunnen uploaden er mee te maken heeft, maar ik zie linksboven een plekkie die doet vermoeden dat DAAR ook nog iets aan de hand is.
Erstond een mapje die als link gebruikt werd naar de foto toe.
Later de foto er gewoon op kunnen zetten. Bedoelde dus dat die link geen enge site of virus bevat.
Dit topic is gesloten