Das weer een mooi eind uit de richting

Dat was wel een leuke markt verleden jaar en je kon dichtbij parkeren.

Yep en voor een paar euri daar magnetron buizen gekocht een paar jaar geleden, het is een kleinschalige beurs evt. te combineren met een bezoek aan https://www.aquazoo.nl/ met oa. tijgers, apen en otters. Die locatie ligt op een steenworp afstand.

Dat is ruim 300km rijden.
Dus helaas te ver weg.
Iedereen die er heen gaat veel succes.
Wel is er voor mij wat dichter bij de hambeurs in Diest.
En wel op 6 april, op paasmaandag.

Of Purmerend as zaterdag :)

Ik kan beiden niet, zaterdag en zondag heb ik standby voor een klant en kan niet ver weg.
11 april een verhuizing gepland staan van een orgel, dan kan ik ook niet, moet een vrachtwagen rijden...
Tytjserk was wel leuk vorig jaar, leuke beurs, niet te groot en toch heel veel te zien.
Purmerend zijn micro tafeltjes hoorde ik van Tidak, 80x80 cm.
Ben wel heel benieuwd of het wat is.

80 x 80 cm of toch dm?
Lijkt mij wel heel erg klein; kan maar één bootanker op.
Ik zal er zijn en de eerste NH radiomarktpoging aanschouwen.

Helaas, ik moet zaterdag werken...

Op zondag 15 maart 2026 22:26:44 schreef pietplof:
80 x 80 cm of toch dm?
Lijkt mij wel heel erg klein; kan maar één bootanker op.
Ik zal er zijn en de eerste NH radiomarktpoging aanschouwen.

Nog even nagekeken, het zijn inderdaad enkele bootanker tafeltjes :)

Zoals ik al zei een aankomende flop; hoogstens voor locale club genoten.

Er schijt ook een kleine (inimini) markt, hier in de omgeving te zijn. ik dacht in Wouw. @nonius weet daar meer van; hij is er pas geweest. Dus helaas niet (meer) geschikt voor ons (en ik denk ook niet voor in de toekomst}

Ik ga zaterdag ook naar Purmereutel, ff kakuh...

Wat is dat toch voor gezeur over 80x80cm tafels.....
Je kunt meer tafels naast elkaar zetten. (In serie schakelen voor elektronici) :-)

Laten we blij zijn dat er een initiatief is voor een nieuwe radiomarkt!
En nog wel in het tot nu toe radiomarkt loze westen.

Ik ga er zaterdag naar toe! Naturlijk voor de markt, maar ook om het initiatief te steunen.

groet, Gertjan

Ik zou ze parallel zetten: breedte ipv lengte ;)

Die kleine markten zijn voor de grotere handelaren niet interessant. Maar dat maakt dat je daar heel veel 'zolderopruimers' tegenkomt.
Ook voor 'ons' als CO is het te weinig plaats om al onze meuk mooie spullen uit te strooien.

Maar voor de hobbyist zijn dat de mooiste markten. Van die kleine marktjes heb ik al vaker erg leuke spullen kunnen scoren.

[Bericht gewijzigd door Sine op (10%)]

Thuiswedstrijd voor mij, ik ga er wel even langs :)

Op maandag 16 maart 2026 08:41:29 schreef miedema:
Je kunt meer tafels naast elkaar zetten. (In serie schakelen voor elektronici) :-)

Ik ga er zaterdag naar toe! Naturlijk voor de markt, maar ook om het initiatief te steunen.

groet, Gertjan

Beste Gertjan,

Ik moet je teleurstellen: Je mag maximaal twee tafeltjes claimen en als er tafeltjes overblijven mag je er nog één derde erbij.

Gr., T.A.

@revado:

Ik zou niet graag een bootanker op die tafeltjs zetten; de kans is groor dat het tafeltje dan door z'n knieén zakt.

@Sine:
Zou het beursje in Schinnen misschie nuttig kunnen zijn om de inhoud van die grijze vakken kisten met kleim materiaal aan de man te brengen? Je hoeft dan niet ver te rijden en de hele ploeg is dan ook niet nodig.

P.S. Hebben ze daar niet die héél lekkere vla?

@Tidak,

Schinnen Schimmert is ook echt een heel kleine (maar gezellige) markt.

En enkel connectors schuiven is niet het (enige) doel van een Co-standje, dus om dat enkel te gaan doen zie ik ook niet zitten.

De bar is meestal open, maar ik heb nog niet gekeken of ze daar ook 'vlaai' voor bij de koffie thee hebben, maar ik gok eens van wel.

Schinnen? Heb ik iets gemist? Of wordt Schimmert bedoeld?

Ik ga die zondag al naar de NVHR en ben dan zaterdag nog aan het laden. Inderdaad mooi dat er in het Westen weer eens wat is, maar deze keer sla ik nog even over.

Zijn er naast Gertjan nog meer mensen liefst met organisatie-ervaring die meer in het westen willen zien gebeuren?

Hoi Jeroen,
Inderdaad, ik ben in de war vanwege die vla, die ik daar ooit eens kocht :9~ Het moet Schimmert zijn.
Mij leek een kleine markt, redelijk in de buurt van ons depot wel leuk om Tom nog wat ruimte te kunnen geven.

Dat van die bakken met connectors was maar een idee omdat het gemakkelijk is te transporteren. Zo maar een brain fart....

Als we alles maar laten liggen tot er weer eens een grote beurs in het zuiden wordt opgezet, is er al veel verkoopbaar spul verrot.
Ondanks dat mijn busje geest heeft gegeven ben ik best bereid om mee te werken.

Op maandag 16 maart 2026 12:13:08 schreef maartenbakker:
Zijn er naast Gertjan nog meer mensen liefst met organisatie-ervaring die meer in het westen willen zien gebeuren?

Ik zou zeker graag wat leuke markten hier in het westen willen zien. (heb geen organisatie ervaring.)

Purmerend is voor mij ook dichtbij. Alleen ben ik bang dat het tegen gaat vallen als ik de aankondiging zo zie.

Op maandag 16 maart 2026 12:25:26 schreef Tidak Ada:
Hoi Jeroen,
Inderdaad, ik ben in de war vanwege die vla, die ik daar ooit eens kocht :9~ Het moet Schimmert zijn.
Mij leek een kleine markt, redelijk in de buurt van ons depot wel leuk om Tom nog wat ruimte te kunnen geven.

Dat van die bakken met connectors was maar een idee omdat het gemakkelijk is te transporteren. Zo maar een brain fart....

Als we alles maar laten liggen tot er weer eens een grote beurs in het zuiden wordt opgezet, is er al veel verkoopbaar spul verrot.
Ondanks dat mijn busje geest heeft gegeven ben ik best bereid om mee te werken.

Die is 1 november zie ik net op de site van de Veron https://a22.veron.nl/radiomarkt-zuid-limburg/
ik wil daar ook wel helpen met de CO stand als daar behoefte aan is.
Lijkt mij een leuke beurs, en ik ben gek op (echte) limburgse vla .
Voor Winands ook een thuisreisje denk ik.

Op maandag 16 maart 2026 08:41:29 schreef miedema:

groet, Gertjan

Je kan 2 van die tafeltjes krijgen en als er veel over is max 3.
Dat is 2,40 meter.
Voor mij niet interessant om te gaan staan en iik ben bang dat er meer zo denken.
Dat wil ik er alleen maar mee aangeven, was de reden dat Tidak en ik af hebben gezien van er zelf gaan staan.
Aan de andere kant trekt het waarschijnlijk juist wel kleine hobbyisten aan in plaats van de grote "stapelaars ".
Ik juich juist die kleinere markten toe!
Als ik de kans heb iemand mijn dienst zaterdag overdag een aantal uren te laten waarnemen rij ik er toch wel even naar toe.
Ben wel heel nieuwsgierig, en ik zie weer bekenden.

Op maandag 16 maart 2026 12:13:08 schreef maartenbakker:
Ik ga die zondag al naar de NVHR en ben dan zaterdag nog aan het laden. Inderdaad mooi dat er in het Westen weer eens wat is, maar deze keer sla ik nog even over.

Hoi Maarten,
Helemaal met je eens!
Ik heb wel eens gedacht om een CO-kofferbakverkoop uit te proberen.
Gewoon op een veldje en dan eerst na te kijken wat een gunstige periode is om het droog te houden.
Misschien zelfs kontact op nemen met een kleine al bestande groep om dat gezamenlijk te doen.
Maarrrr.....: niet het CO Beursteam in de wielen rijden !!!