Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Op 10 december 2002 16:45:53 schreef Martijn Berntsen:
als iedereen deze info in zijn profiel heeft staan, is het mischien een idee om de forum zoekmachine uit te bereiden met het zoeken naar dingen in het profiel, bijvoorbeeld woonplaats, leeftijd, whatever.
En dan?
Dit forum is voor electro onderwerpen. Om nou contactadvertentie achtige taferelen te gaan invoeren zie ik niet zo zitten.
Op 10 december 2002 18:50:36 schreef Erik:
als je inderdaad een poll gaat houden moet belgie er ook bij... ik denk niet dat hier duitsers zijn al kan ik hier mij natuurlijk reuze in vergissen
Volgens onze statistieken komt er 18% uit belgie. Dit is groot genoeg vertegenwoordigt om Belgie er dus idd bij te betrekken.
Sweet Winter Smile
A long answer is not short!
Onder de rook van de Martini toren 
Wist nooit dat het ding rookte, maar bij deze dus wel.
Pixie verzocht me er ter completering even bij te vermelden dat ik schoenmaat 43 heb, dat vondt ze toch even iets prettiger dan de pincode 
Voor diegene die mij zoeken dus toch 2 aanknopings punten!
SWS
[Bericht gewijzigd door Sweet Winter Smile op ]
Martijn Berntsen
pe4mb
Op 10 december 2002 19:48:20 schreef Bastiaan:
[...]
En dan?
Dit forum is voor electro onderwerpen. Om nou contactadvertentie achtige taferelen te gaan invoeren zie ik niet zo zitten.
het is ook wel leuk als je wat mensen die de zelfde interesses hebben kunt opzoeken/leren kennen.
ja, misschien als je mensen met dezelfde intresse hebt, en met dezelfde ideen, dat je gezamenlijk je kennis kan bundelen voor grote projecten.
Bijvoorbeeld zoals hier vaker genoemd een robot wars team, omdat dit in je eentje moeilijk te finacieren is, kun je dan ook de kosten dezeln, alsmede de kennis.
Dus misschien is het helemaal niet zo'n gek idee, maar stick idd tot elektro, want ik zie hier veel aanvallen op pixie, en bij somige mensen zie ik zelfs een beetje kwijl onder aan hun post liggen.

Pixie
Weer terug bij de leukste hobby in het universum
thanx henk.
ja het zou misschien wel een leuk/handig zijn als je weet of iemand in de buurt woont...kan je een keer "live" om hulp vragen of misschien kijken wat (z)hij al wel niet allemaal heeft gefabriceert ofzo om ideeen op te doen...
Sweet Winter Smile
A long answer is not short!
Hey, Pixie,...*Zet z'n allerliefste gezicht op*......ga binnenkort nieuwe blauwe dashboard verlichting inbouwen, en verder bouwen aan het frees/graveer machine project.
Misschien organiseer ik nog wel eens een rondleiding, maar dat hoor je dan wel zoals je inmiddels weet 
Als je nog ideeen hebt verneem ik ze graag van je, en van anderen ook wellicht 
SWS
[Bericht gewijzigd door Sweet Winter Smile op ]
Op 11 december 2002 09:31:45 schreef Martijn Berntsen:
[...]
het is ook wel leuk als je wat mensen die de zelfde interesses hebben kunt opzoeken/leren kennen.
vind ik eigelijk ook wel een goed idee
Jeroen Boere
IF you can't convince them, then confuse them!
veel plezier ermee, speciale functie voor profieltjes weer te geven van mensen.
Martijn Berntsen
pe4mb
[sarcasme] ok, willen alle co members even een cu2 website maken?
dankuwel.[/sarcaseme]
[Bericht gewijzigd door Martijn Berntsen op ]
Jeroen13
//Project Quadrocopter 2.0 in progress //dsESC4x //PIC32Flight
mag ik vragen waarom jullie allemaal een poll willen als jullie toch alles in dit topic proppen?
[poll]Damwoude, Friesland (vlakbij Dokkum)[/poll]
Koen Van Vlaenderen
De vergeetachtigheid bewijst grotere diensten aan het hart dan het geheugen aan het verstand.
sven
pointers don't kill programs, programmers kill programs
Op 17 maart 2003 19:51:38 schreef Syb:
mag ik vragen waarom jullie allemaal een poll willen als jullie toch alles in dit topic proppen?
[poll]Damwoude, Friesland (vlakbij Dokkum)[/poll]
Hebben we al niet eens zo een poll gehad?
Benadski
Kom eens langs bij RevSpace of één van de andere spaces!
Ik kom uit Leidschendam, da's een saaie stad vlakbij Den-Haag. Ik ken eigenlijk bijna niemand die elektronica als hobby heeft, alleen mijn opa deed er vroeger veel mee. Zelfs op school (ik doe een micro elektronica opleiding) zijn er geen hobbiisten te vinden, weinig mensen begrijpen het.
Misschien is het anders wel eens leuk om een soort meeting te houden in een cafe? Gezellig ouwehoeren over de hobby en andere zaken. Of een discotheek onveilig maken met honderden knipperende LED printjes. 
Pixie
Weer terug bij de leukste hobby in het universum
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Op 18 maart 2003 10:51:50 schreef Ralph Benadski:
Ik kom uit Leidschendam, da's een saaie stad vlakbij Den-Haag.
fantasy2 ook. En ik zit er ook niet ver vandaan