@pcnerd ik kom ook en ik ben <18 jaar ik ben namelijk net 17 jaar oud. Waar is dat meeting point eigenlijk want da heb ik ff gemist.

Groetjes Johan

Op 13 maart 2006 21:13:48 schreef kweenie:
@pcnerd ik kom ook en ik ben <18 jaar ik ben namelijk net 17 jaar oud. Waar is dat meeting point eigenlijk want da heb ik ff gemist.

Groetjes Johan

11:00 ingang.

zie anders ff www.radiovlooienmarkt.nl voor info :)

Nou dan zal ik eens kijken of er iemand is om 11 uur
Ik ben trouwens niet van plan een button te gaan dragen :)

Op 13 maart 2006 21:26:26 schreef kweenie:
Nou dan zal ik eens kijken of er iemand is om 11 uur
Ik ben trouwens niet van plan een button te gaan dragen :)

hij hoeft niet op de borst hoor ;).
op tas/mouw/whatever is ook goed
of je doet 'm enkel op om 11:00.
en dannog ben je niks verplicht ;)

Voor de gene die gaan, er staan ook plattegronden online. Kan handig zijn als je later nog een stand wilt terugvinden:

http://www.radiovlooienmarkt.nl/images/stories/vlm2006zta.pdf

en

http://www.radiovlooienmarkt.nl/images/stories/vlm2006ztb.pdf

Op 13 maart 2006 17:54:36 schreef zweetvoetje
@Wiltoyo, hoe laat denk jij bij Bommel te zijn?
de carpoolplaats is eigenlijk simpel te vinden. Je moet van de snelweg rechtsaf slaan. dan kom je langs 1 of 2 stoplichten, en dan zit je bij het esso tankstation. Vlak voor het esso tankstation moet je links bij het stoplicht, en daarna meteen rechts. En dan zit je op de carpoolplaats. De carpoolplaats ligt direct achter de esso...

mooi ik vind het wel

[hardopdenkmodus]
@Ganzz
ga tussen 8:30u en 9:00u thuis weg, ben met 20min tot een 1/2uur in odijk. ben niet bekend in Odijk dus zeg maar waar. kom uit de richting maarn. dus hou maar aan dat ik er tussen 9:00 en 9:15 ben
@zweetvoetje
ben vanuit Odijk in eveneens 20min tot 1/2uur in bommel (zoals jij dat zegt) dus zeg maar tussen 9:30 en 9:45
[/hardopdenkmodus]

ok, dat is goed. Maar geen commentaar als ik nog een paar stukjes in me oog heb zitten :P (ja, ik ben lui ja)

Voor echte Bommelaars (wat ik trouwens niet ben) heet deze 'stad' Bommel. De rest van de mensheid noemt dit dorpje met stadsrecht Zaltbommel.

Ik heb ook nog twee zit plaatsen over , ik kom vanaf wezep en rij vanaf daar de A50 af , dus wie wil er mee? stuur even een pm.

PS. koeleart gaat ook mee dus voeg die ook maar toe aan het lijstje

hmmm gaat er echt niemand vanuit belgië ofzo?

Wat kan ik daar verwachten? HF spul en oude dingen als buizen? Of ook moderene digitale onderdelen, losse componenten etc? of juist meer dingen om te demonteren? :P

alles!!

+ veel electro idioten en een heleboel gezelligheid

11 uur bij de entree, ik zal er zijn, en degene die met mij komt die heeft maar mee te gaan ;).

Overigens geen button, ik maak wel een naamkaartje a.d.h. van de button

is daar ergens een station in de buurt miss dak dan via trein kan

Op 13 maart 2006 22:54:51 schreef beertje_01:
is daar ergens een station in de buurt miss dak dan via trein kan

Met de trein naar 's-Hertogenbosch en verder per bus.
http://www.radiovlooienmarkt.nl//index.php?option=com_content&task…

@beertje: als je de trein via antwerpen neemt, dan moet je voorin gaan zitten. zodra je in roosendaal aankomt (perron 1 geloof ik) moet je onder het bruggetje door sprinten, naar de overkant van het spoor, perron 4 volgens mij, en met een beetje geluk kan je dan precies de trein naar Den Bosch halen. (volg de andere mensen die ook rennen) scheelt je weer een half uur koukleumen...

ik ben nog op zoek naar een scoop en wat leuke onderdelen .. misschien kom ik wel als ik tijd heb ... :)

FF opgezocht voor Beertje (over Antwerpen) aankomst 9.00 uur in 's-Hertogenbosch.

6:41  treinstation Antwerpen centraal (b)
antwerpen (b)  treinstation
roosendaal
spoor 1a  7:26  stoptrein
 ns
richting roosendaal  

-----------------------------------------------------------

7:29  treinstation
roosendaal
spoor 3a  treinstation s hertogenbosch
spoor 4b  8:24  sneltrein
 ns
richting nijmegen  

-----------------------------------------------------------

8:37  treinstation s hertogenbosch
spoor 4a  treinstation
rosmalen
spoor 2  8:45  stoptrein
 ns
richting nijmegen  

Dit is de handigste link www.9292ov.nl ook vanuit het buitenland te gebruiken.

Op 13 maart 2006 17:43:47 schreef Rd12tf:
Volgend stuk beurs-gereedschap zal een rollator zijn opgetakeld met diverse communicatie middelen voor diverse banden om crossband/duplex/simplex en aprs te werken ...

En een aanhangwagentje natuurlijk.

Ik heb de beschikking over een rolstoel en kan die ook meenemen, als jij nu daar zielig kijkend in gaat zitten, kunnen we mooi voordringen bij al dat moois >:-)

Wat kan ik daar verwachten? HF spul en oude dingen als buizen?

Jazeker, RD12TF en KT88 zijn er ook, maar zou je het met iets meer respect over ons kunnen hebben? ;-)

[Bericht gewijzigd door KT88 op ]

Op 13 maart 2006 21:40:17 schreef WilToyo:
[...]
mooi ik vind het wel

[hardopdenkmodus]
@Ganzz
ga tussen 8:30u en 9:00u thuis weg, ben met 20min tot een 1/2uur in odijk. ben niet bekend in Odijk dus zeg maar waar. kom uit de richting maarn. dus hou maar aan dat ik er tussen 9:00 en 9:15 ben
@zweetvoetje
ben vanuit Odijk in eveneens 20min tot 1/2uur in bommel (zoals jij dat zegt) dus zeg maar tussen 9:30 en 9:45
[/hardopdenkmodus]

Ik zal eens evne met de routeplanner in de weer gaan en zorgen dat ik ergens langs de weg sta, dan hoeft u niet het dorp in te rijden.

Hoelang wilt u blijven?

hmmm die treinen dat ziet er goed doenbaar uit ga nog even de prijs uitzoeken. zou wel moeten lukken. kan ik eindelijk kt88 zijn naamgenoten bezorgen :)

Ik kom ook langs. Weet niet of ik de meeting meepak ;)

Kan je trouwens uitlopen en weer binnenkomen zonder -opnieuw te- betalen? Anders moet ik een uur of wat met wat dikke amps lopen...

Stempeltje, of dit moet de eerste zonder zijn.

Ok, ik heb de auto vol.

Op 13 maart 2006 23:46:39 schreef Ganzz:
[...]

Ik zal eens evne met de routeplanner in de weer gaan en zorgen dat ik ergens langs de weg sta, dan hoeft u niet het dorp in te rijden.

Hoelang wilt u blijven?

Ik heb de hele dag de tijd. blijf in ieder geval tot de middag.

btw het is gewoon jij hoor. anders voel ik me zo oud (ben ook nog maar twintig:))

Op 13 maart 2006 22:06:12 schreef zweetvoetje:
ok, dat is goed. Maar geen commentaar als ik nog een paar stukjes in me oog heb zitten :P (ja, ik ben lui ja)

Voor echte Bommelaars (wat ik trouwens niet ben) heet deze 'stad' Bommel. De rest van de mensheid noemt dit dorpje met stadsrecht Zaltbommel.

dat weet ik, heb er famillie wonen, op de veiling daaro.