Op 2 mei 2003 23:17:03 schreef Pixie:
Ace, ik heb je ff een mailtje gestuurd en hoop dat je me ff kan antwoorden. Alvast bedankt :)

Even voor de duidelijkheid, mijn naam is Fay en als anderen ook denken dat het Richelle is zou ik dat graag even willen horen...met name de rede waarom ze dit denken maar dat is iets voor buiten het forum.

Bastiaan, ik ben ook vaak tussen tu-wijk en station te vinden...rood ledje in knoopsgat? ;) hihihi

Maak bijvoorbeeld een soort poll met de leeftijden en ook welke voorkeuren mensen hebben om af te spreken. Als het lekker weer is kan je altijd nog in een park gaan zitten (picknicken?) maar das iets voor overdag. Als je ergens goedkoop een zaaltje kan regelen en iedereen heeft een kleine bijdrage lijkt me dat ook een leuk idee. En er zijn vast nog andere ideeen.

daarom.. er kan veel geregeld worden enzo.. maar eerst maar een poll zien te maken..
en nu ga ik ff mail beantwoorden van jou :P

ok mail is verstuurd pixie
sorry dat het ff duurde.. maar ik wou hem eerst in hotmail sturen maja die crasht weer eens zoals normaal..

Op 2 mei 2003 23:17:03 schreef Pixie:

edit: meeneembare projectjes zijn natuurlijk heel erg leuk om te showen aan andere co-ers....en anders kunnen we altijd nog over andere dingen dan electronica praten. Gezellig wordt het denk ik toch wel :)

De TU heeft toch van die mooie aula's, die ze soms beschikbaar stellen. In UMC Utrecht doen ze dat wel.

Je kijkt even een halve dag niet op CO en er is al bijna een meeting bij je in de achtertuin georganiseerd!:9~
Ik woon dicht bij Eindhoven (Geldrop) en wil best meehelpen met het organiseren van het een en ander. Wellicht dat het handig is als de mensen in en om Eindhoven even de koppen bij elkaar steken, als Eindhoven als lokatie voor iedereen OK is.

Op 2 mei 2003 19:37:14 schreef ace:
...dan ga je gezamelijk naar een kroeg toe.. gewoon de eerste de beste die je tegen komt en groot genoeg is...

daar ga je een tijd zitten dan verkas je naar de mac
dan is het voor de meeste tijd om te gaan en blijven de die hards over.. deze gaan daarna op zuip...

Laat me maar rechtstreeks vragen, kom een je er voor de Electronica en het opdoen van nieuwe ideeen en het maken van nieuwe vrienden, of kom je voor het drank gebeuren?

Reken maar niet dat ouders blij zijn met dit soort ideeen.
Veel op dit forum zijn nog jong en gaan misschien voor het eerst zonder toezicht van de ouders weg, om dan in een kroeg af te spreken is mijns inziens een beetje een ontspoord idee.

Bovendien als je zonder alcohol geen plezier meer kunt maken dan heb je behalve Electronica nog een project om flink aan te werken ;)

SWS

hm in het book of records komen met de grootste vonk ?! (50m ofzo) :p

Op 2 mei 2003 23:57:24 schreef Sweet Winter Smile:

[...]

Laat me maar rechtstreeks vragen, kom een je er voor de Electronica en het opdoen van nieuwe ideeen en het maken van nieuwe vrienden, of kom je voor het drank gebeuren?

Reken maar niet dat ouders blij zijn met dit soort ideeen.
Veel op dit forum zijn nog jong en gaan misschien voor het eerst zonder toezicht van de ouders weg, om dan in een kroeg af te spreken is mijns inziens een beetje een ontspoord idee.

Bovendien als je zonder alcohol geen plezier meer kunt maken dan heb je behalve Electronica nog een project om flink aan te werken ;)

SWS

ik kom voor de elektronica, de mense van hier irl leren kennen en gezelligheid..

verder kan ik het ook makkelijk af zonder alcohol.. heb tot 2 weken geleden anderhalf jaar geen druppel alcohol gehad..

en het is ook zeker niet de bedoeling dat alcohol in het middelpunt komt te staan..
als dat zo over kwam sorry dat was niet de bedoeling..

en in een kroeg afspreken kan gerust.. zijn in eindhoven bijv. zat kleine cafetjes die voor alle leeftijden toegankelijk zijn (denk maar aan iets met terras bijv) en daar kan je gezellig zitten is mijn ervaring met meetings...

Op 3 mei 2003 00:01:00 schreef Aedolon:
hm in het book of records komen met de grootste vonk ?! (50m ofzo) :p

Zeker bij die Tesla-coils gekeken!

Op zich is een 'thema' of 'doel' voor zo'n meeting wel een goed idee ja. Ik kan me inderdaad ook voorstellen dat ouders niet staan te springen om hun kroost op een trein te zetten om een dag in een cafee te kunnen zitten.

Dus mensen, zijn er behalve een wedstijd lange-afstand-vonken nog meer ideeen?

opgekropte agressie uitwerken op arme chipjes

(ace je hebt weer mail)

Als je het mij vraagt zou ik zeggen alcohol moet niet, mag wel. Maar misschien is dit ook een onderwerp waar mensen eerst ff hun mening over moeten geven. Ikzelf ben niet vies van alcohol ofzo en ik neem aan dat iedereen wel een beetje op elkaar (en zeker op de jongeren) let. En om nu echt perse geen alcohol te schenken lijkt mij ook weer zo streng. Maar dat over de ouders zou je misschien nog wel eens gelijk in kunnen hebben. Toen ik nog erg jong was lieten mijn ouders mij sowieso niet graag naar zo'n meeting gaan denk ik, maar ik denk dat ik dan ook niet had moeten zeggen dat het in een cafe was want anders mocht het vast helemaal niet.
Ik denk dat er niemand is die perse alcohol moet drinken. Dus nog een puntje om een poll over te houden?

Het is een tip voor de persoon die er iets mee wil gaan doen! ;)

Waarom in een kroeg afspreken als er opties zijn zoals bijvoorbeeld een zaaltje afhuren zoals Pixie aanhaalde?

Ik weet in de loop der tijd wel wat er zo'n beetje te koop is in de wereld rond om me heen, en als ik de diverse reacties in dit topic zo eens globaal laat passeren dan lijkt het meer op een 11 kroegen tocht die volgende week al plaats moet vinden.

Een meeting moet je goed organiseren, dingen plannen, zaaltje regelen, datum prikken dat iedereen kan, enzovoorts.
Althans, zo is het mij geleerd.

Het is niet zo dat ik nu iemand de zwarte piet toe wil spelen in verband met mijn opmerking omtrent Alcohol consumptie, maar ik spreek uit ervaring als ik zie hoe Alcohol in mijn naaste familie een compleet gezin naar de bliksem heeft geholpen, ook dat begon met een "onschuldig uitstapje" naar de kroeg ;)

Mensen in de tiener leeftijd horen uberhaupt niet in een kroeg thuis.

SWS

lol als ze zichzelf dronken maken is het HUN schuld moet je maar ff naar hun ouders ofzo bellen als zij de grote man willen uithangen en daar een 5L bier of iets dergelijks soldaat maken... bier smaakt trouwens vrij slecht vind ik :) en in een kroegje serveren ze geen champagne of zoiets :p

ja ok maar je moet ook rekening houden met kosten...
voor niks gaat de zon op..
maar we zulleen eerst eens een plaats gaan zoeken via poll en een datum..
als we dat hebben kunnen we kijken of we misschien een budget kunnen krijgen.. dan hebben we zo iets geregeld..

jammer dat waar ik kom geen trein komt.. dan hadden we zo een ruimte die niet te duur is en HEEL gezellig volgens iedereen die er geweest is.. namelijk de handboog vereniging waar ik lid van ben..
maja.. ik denk dat we eerst maar eens moeten afwachten of er wel genoeg animo voor is

Op 3 mei 2003 00:22:06 schreef Aedolon:
lol als ze zichzelf dronken maken is het HUN schuld moet je maar ff naar hun ouders ofzo bellen als zij de grote man willen uithangen en daar een 5L bier of iets dergelijks soldaat maken... bier smaakt trouwens vrij slecht vind ik :) en in een kroegje serveren ze geen champagne of zoiets :p

hangt van de kroeg af waar je heen gaat :P
ken er verschillende die wel champagne hebben.. maar dan moet je wel de hele fles kopen maja..

Wat we ook beslissen, ik zou sowieso iemand van een jaar of twaalf met een biertje of een breezer of wat dan ook eens ff aanspreken...en het desnoods in de gaten blijven houden. Ik denk dat we allemaal wel snappen hoever we kunnen gaan en we willen zeker geen jongeren onder de...wat is het tegenwoordig? 16 ofzo? of 18?....aansporen om alcohol te gaan drinken. Ook wil ik iemand van 16 die van zijn ouders mag drinken en/of er verstandig mee om kan gaan geen alcohol gaan verbieden.

Kan anders ff niet iemand een blaas-apparaat in elkaar solderen? kunnen we iedereen om de zoveel tijd ff testen of ze genoeg alcohol binnen hebben ;)
zou wel stoer zijn hihi

Op 3 mei 2003 00:29:02 schreef Pixie:
Wat we ook beslissen, ik zou sowieso iemand van een jaar of twaalf met een biertje of een breezer of wat dan ook eens ff aanspreken...en het desnoods in de gaten blijven houden. Ik denk dat we allemaal wel snappen hoever we kunnen gaan en we willen zeker geen jongeren onder de...wat is het tegenwoordig? 16 ofzo? of 18?....aansporen om alcohol te gaan drinken. Ook wil ik iemand van 16 die van zijn ouders mag drinken en/of er verstandig mee om kan gaan geen alcohol gaan verbieden.

Kan anders ff niet iemand een blaas-apparaat in elkaar solderen? kunnen we iedereen om de zoveel tijd ff testen of ze genoeg alcohol binnen hebben ;)
zou wel stoer zijn hihi

lol.. te hard gaan rijden vanavond om opgepakt te worden en er dan met dat blaasding vandoor te gaan >:)
maaruh.. iedereen weet wel wanneer iemand te jong is en niet.. verder denk ik dat we van de mensen die komen gerust mogen verwachten dat die zelf genoeg verstand hebben om te weten of ze mogen en kunnen drinken...

en anders gewoon volgens de wet gaan werken he.. jonger dan 16 dan geen alcohol..
en zo kunnen we allemaal elkaar in de gaten houden..
plus zoiezo elkaar in de gaten houden dat er niemand zat word daar schieten we ook niks mee op....

maar denk voorlopig wel genoeg over alcohol gehad te hebben hier..
eerst maar een plaats en datum gaan regelen..
dan als we een plaats hebben een ruimte en budget regelen..
dan kunnen we altijd nog kiezen alcohol volledig te gaan verbieden ofzo..

Bericht verwijderd

[Bericht gewijzigd door Sweet Winter Smile op ]

Ja laten weet idd eerst eens over de belangrijke onderwerpen gaan hebben en dan pas over de kleinere inhoudelijkheden zoals alcohol enzo.

Op 3 mei 2003 00:35:40 schreef Pixie:
Ja laten weet idd eerst eens over de belangrijke onderwerpen gaan hebben en dan pas over de kleinere inhoudelijkheden zoals alcohol enzo.

wie kan er hier een poll maken?? en deze ff overal posten..
ik kan wel een mail adresje vrijgeven..
meeting@bultje.dhs.org voor vragen tips enzo als dat misschien iets is..

lijkt me eerder iets om iets groot te maken :) een robot ofzo en dan meedoen aan robot wars met zn allen ja !! :p CO-slayers goede teamname

Als ik alles zo lees kan er beter in IJmuiden afgesproken worden...
Zon Zee Strand leds enz.......

Op 3 mei 2003 00:41:20 schreef Aedolon:
lijkt me eerder iets om iets groot te maken :) een robot ofzo en dan meedoen aan robot wars met zn allen ja !! :p CO-slayers goede teamname

zoiets zou leuk zijn maar zal nooit gaan werken..
iedereen ziet elkaar maar ff enzo..

denk dat je het beter kan houden bij elkaar ontmoeten
id-en wisselen en event. kleine dingen aan elkaar laten zien enzo..

Als je op de meeting een paar mensen bij jou uit de buurt ontmoet kan je daarmee misschien een team maken...is wel cool natuurlijk.

pixie heeft net bedacht dat spullen ruilen die je toch over hebt ofzo op de meeting ook leuk is
en daar ben ik het heel erg mee eens :P

Straks wordt het net zoiets als de landelijke Tina dag (dan mogen Tina lezers gratis naar Duinrell). In heel mijn woonplaats is dan het verkeer ontregelt vanwege al die Tina lezers die die dag massaal komen vanuit heel NL.

Ik weet niet of dat de concurent was van Tina in Wassenaar, maar in ieder geval hadden we een paar jaar geleden hier in Groningen Tina Turner in het Stadspark, ongeveer 5 minuten bij mij vandaan.

Dat hebben we geweten de halve stad was afgesloten en er was geen doorkomen meer aan voor auto, bus en andersinds.
Ook dat was een ongekende verkeers chaos.

De snelweg A7 die er langs loopt was zelfs afgesloten en nog een diversiteit aan andere maatregelingen.

Kon het concert zo vanaf mijn balkon volgen ;)

SWS