Anoniem
ledjes? ik wil niet gestenigd worden!;)
ze zullen ze dus wel zowat bij elke kraam krijgen...
in ieder geval veel keuze dus
Op 27 februari 2007 19:08:45 schreef Andreesie:
ledjes? ik wil niet gestenigd worden!;)
ze zullen ze dus wel zowat bij elke kraam krijgen...
in ieder geval veel keuze dus
als je low-cost groene leds nodig hebt moet je het maar zeggen, heb ik er ook wel genoeg voor 2 cent per stuk mag je ze hebben 
@pcnerd.
Wat moet je voor dat plaatstaal hebben ?
Of heb je verder nog dingen wie je wel wilt hebben dan kijk ik nog is tussen mijn zooi.
Anoniem
doe dan maar :
10 x low-cost groen
10 x low-cost geel
10 x low-cost rood
10 x (waarvan ik verwacht ook low-cost) blauw
10 x (waarvan ik verwacht ook low-cost) wit
5 x snel fading- en 5 x slowchanging RGB leds
wat zijn de prijzen van de witte, blauwe, en rgb's?
Op 27 februari 2007 20:07:31 schreef Andreesie:
doe dan maar :
10 x low-cost groen
10 x low-cost geel
10 x low-cost rood
10 x (waarvan ik verwacht ook low-cost) blauw
10 x (waarvan ik verwacht ook low-cost) wit
5 x snel fading- en 5 x slowchanging RGB ledswat zijn de prijzen van de witte, blauwe, en rgb's?
groen 10x 0,02= 0,20
geel 10x 0,02= 0,20
rood 10x 0,02= 0,20
blauw 10x 0,08= 0,80
wit 10x 0,09= 0,90
rgb 10x 0,37= 3,70
bij de blauwe/ witte/ en rgb leds heb ik zoals je misschien wel ziet 50% winst. dit i.v.m. de hoge verzendkosten vanuit china. Ik hoop dat je hiervoor begrip toont. de leds komen van samenkopen.net
Anoniem
is wel goed, rgb leds zijn sowieso duurder,
dus dat is 6 euro...
ik peuter wel wat geld van m'n bankrekening...(als ik m'n pasje weer terug krijg) ben op het moment blut + ouders denken niet dat ik niet met geld om kan gaan + zij hebben bezit van zakgeld= AAARGH!!!
electronica is soms gewoon duur, BEGRIJP DAT DAN, OUDERS!
sorry voor schreeuw, sommige ouders begrijpen niet alles
ja, bij leds-buy kosten rgb-leds 1 euro/stuk...
Ik vind elektronica best wel meevallen als hobby, ik krijg dan ook naar mijn mening te veel van me ouders. Zij vinden juist dat ik gerust wat mag kopen omdat me zusje op paardrijden zit en die lessen per uur ook 15 euro ofzo kosten 
Anoniem
ach ja, ik moet per week 1,50 op m'n rekening zetten
en 1,50 mag ik vrij uitgeven (en ik vind dat echt niet genoeg!)
Anoniem
als je het tegen mij hebt: bedoel je een LM741 ?
ik heb 'te koop' 8, maar heb net 5 belooft aan pcnerd,
dus ik heb er 3 over. en ik weet niet hoeveel die dingen waard zijn...
@kt88: krentenwijkkrantenwijk niet nee,
maar ik heb net gesoliciteerd bij B**r*nb*nd
hier 400 meter vandaan, dus ik hoop dat ik die krijg!
Op 27 februari 2007 21:20:20 schreef Andreesie:
als je het tegen mij hebt: bedoel je een LM741 ?
ik heb 'te koop' 8, maar heb net 5 belooft aan pcnerd,
dus ik heb er 3 over. en ik weet niet hoeveel die dingen waard zijn...@kt88:
krentenwijkkrantenwijk niet nee,
maar ik heb net gesoliciteerd bij B**r*nb*nd
hier 400 meter vandaan, dus ik hoop dat ik die krijg!
nee, dat ic van je site voor een fm bug. ik wil die fm-bug wel maken.
Anoniem
dat is mijn site niet!
die is van Johnny Heesterbeek(ook uit veldhoven)
(staat ook in de titel) en ik ben Andreas R. (net zoals in mijn profiel)
snappez vous?
pcnerd
Take a parachute, and jump!
Op 27 februari 2007 20:01:52 schreef Jorrit:
@pcnerd.Wat moet je voor dat plaatstaal hebben ?
Of heb je verder nog dingen wie je wel wilt hebben dan kijk ik nog is tussen mijn zooi.
licht eraan, wat wil je precies hebben(maten+aantal), heb een aantal plaatjes en een zooitje (volgens mij)4 of 6 mm hoekprofielen van 4/5*4/5(cm's). Als je preciese data heb zal ik voor je aant meten slaan.
en over die pic's (er zijn hier vast wel geïnteresseerden), moeten zo'n 40ct stuk kosten, of ruilen (zie elders in topic).
hier ben ik nog naar op zoek: Kooplijstje
en van jou "zooi" ben ik (zoals al op pagina 1 staat aangegeven) geinteresseerd in die 19" behuizingen.
[Bericht gewijzigd door pcnerd op ]
Nou ik heb nog een redelijke lading nodig voor mijn freesbank wie in de aanbouw is. Is het een beetje dik spul nog of ? platen zoek ik iets in de richting van 20 a 30 bij 50. kleiner mag ook maar dan moet ik het wat aanpassen. En die hoekprofielen hebben die nog een beetje lengte of ?
je koop lijstje kan ik niet openen site werkt hier niet.
Over die 19 inch behuizingen moet ik even kijken wil ze ook nog niet allemaal kwijt ofzo gebruik ze zelf ook veel dus. Zou wel is kijken wat ik overal nog heb liggen.
[Bericht gewijzigd door Jorrit op ]
Op 27 februari 2007 21:28:40 schreef Andreesie:
dat is mijn site niet!
die is van Johnny Heesterbeek(ook uit veldhoven)
(staat ook in de titel) en ik ben Andreas R. (net zoals in mijn profiel)
snappez vous?
ok, ik dacht dat die van jouw was 
Op de radiomarkt in Rosmalen, hebben wij waarschijnlijk ook weerstand setjes bij..
De complete e12 reeks, 81 waarde's, 10 per waarde, voor ongeveer €12,- per doosje (misschien nog goedkoper), is hier interesse in??, zo ja, dan nemen we ze mee!
[edt] oowja...het zijn 1/4 watters
Op 28 februari 2007 13:02:35 schreef Henk hobby:
Op de radiomarkt in Rosmalen, hebben wij waarschijnlijk ook weerstand setjes bij..
De complete e12 reeks, 81 waarde's, 10 per waarde, voor ongeveer €12,- per doosje (misschien nog goedkoper), is hier interesse in??, zo ja, dan nemen we ze mee![edt] oowja...het zijn 1/4 watters
ik heb al zoeen setje maar dan van 1/8 watt. Het punt is dat bij mij de 1k en 10k al op zijn en van die andere waardwes soms helemaal niets. Mijn vraag is nu: heb je misschien een setje met minder waardes die vaker gebruikt worden zoals deze: http://www.samenkopen.net/action_product/643457/998029 ?
Hmmm, ja, dat is een goeie.... ik zal eens kijken.
Volgens mij is het slimmer om zo'n setje te kopen ( http://www.samenkopen.net/action_product/643457/998029 ) (die je aangaf), dan heb je 1000 weerstanden voor 5 euro, da's echt geen geld.., zeker niet voor metaalfilm.
Ikzelf gebruik vrijwel iedere waarde, vooral met ''experimenteren''
Maar ik zal eens kijken wat ik kan regelen, daar komen we wel uit...
[Bericht gewijzigd door Henk hobby op ]
Ah, ok.
Ik had er maar vlug eens overheen gelezen...
misschien dat ik vanavond al meer kan laten horen, maar weet nog niet zeker..
pcnerd
Take a parachute, and jump!
Op 27 februari 2007 22:57:49 schreef Jorrit:
Nou ik heb nog een redelijke lading nodig voor mijn freesbank wie in de aanbouw is. Is het een beetje dik spul nog of ? platen zoek ik iets in de richting van 20 a 30 bij 50. kleiner mag ook maar dan moet ik het wat aanpassen. En die hoekprofielen hebben die nog een beetje lengte of ?je koop lijstje kan ik niet openen site werkt hier niet.
Over die 19 inch behuizingen moet ik even kijken wil ze ook nog niet allemaal kwijt ofzo gebruik ze zelf ook veel dus. Zou wel is kijken wat ik overal nog heb liggen.
die 20 a 30 gaat wel lukken, de meeste zijn alleen korter, die profielen, vanaf een centimetertje of 40 schat ik. Ik zal een ladingkje meenemen (hou er zelf nog een paar om te oefenen met lassen
). en dat kooplijstje wat ik gaf daar is een .html, dat moet je browser aankunnen, en anders overschakelen naar een fatsoenlijke browser.
19" inch behuizingen wil ik anders ook wel van je overkopen, net zoals die C, kijk maar wat je doet. van die hoekprofielen heb ik er btw wel veel
. ik zal ff een fotootje schieten als ik tijd/zin heb (ben nu pas om 5 uur thuis 's middags).
//edit: heb me spulletjes ff geschoten:
doos met sloopprintjes
Aristona radio/lp/casettedeck met boxen waar ik het over hadtuner is d8 ik kapot, reparatie voor de knutselaar mogelijk, platenspeler klinkt nog perfect.
plaatstaal(rode letters meetlint zijn zichtbaar, ff tellen.
het plexiglas(versproken, maar ff voor degene die het krijgt
). btw, in het meest kleine vierkante stukkie zit een barst, moet je maar voor lief nemen.
kan zijn dat de hoeveelheid plexiglas en plaatstaal oploopt, hangt af van de mensen van wie ik het krijg
.
verder, mocht er iemand nog wat (voor bouw-begrippen) kleine stukken garantieplex/multiplex/5*7 geschaafd vuren/latten/whatever aan hout nodig zijn, moet je ff schreeuwen, zit enkel deze week nog in de bouw.
[Bericht gewijzigd door pcnerd op ]