Sparks
mijn werk is zo geheim dat zelfs ik niet weet waar ik mee bezig ben....
Nou ik heb er zelf voor een poos terug al eens een nieuwe multiriem om gezet voor stuurbekrachtiging dynamo etc.
Dat was al niet erg leuk maar was in een uurtje gepiept
de distributie riem ligt daar achter en is vrij onbereikbaar
Het is namelijk een fiat scudo en die heben het motorblok zo weten te plaatsen dat je bijna nergens fatsoenlijk bijkunt
Leuk hey zo'n auto met een kort snuitje
Maar ik ben druk bezig hem te verkopen ook al brengt zo'n ding ondanks de lage km stand en geboorte datum van 10-2000
verekte weinig op.
Maar het is nu wat een afweging tussen onderhoudskosten wegenbelasting en het nut van een auto die tegenwoordig hoofdzakelijk stilstaat
heb namelijk een bedrijfsauto welke ik voor mijn werk gebruik
prive mag ik die niet gebruiken
En ook ben ik al een mooi eind klaar met de grote verbouwingen hier
daar was ie vorig jaar nog wel erg makkelijk mee
Maar nu wordt het denk ik tijd voor een benzine wagentje niet te klein niet te groot hatcbackje ofzo
LEKKER GEBAK 
Heren , ik zal ook zeker aanwezig zijn. Hoe gaan we elkaar herkennen?
Evarist = Henri +20
Even verduidelijken. Henri heeft/had een paardestaartje--Evarist ook maar 20 jaar ouder. De grijsschilder is echter mijn deur voorbij gegaan.
Op 1 maart 2007 22:56:57 schreef Sparks:
LEKKER GEBAK
liever geen mokka 
Op 1 maart 2007 23:19:07 schreef evarist:
Evarist = Henri +20Even verduidelijken. Henri heeft/had een paardestaartje--Evarist ook maar 20 jaar ouder. De grijsschilder is echter mijn deur voorbij gegaan.
Ik denk dat +10 eerder in de buurt komt
En ik ben van nature al wat grijzig 
Op 1 maart 2007 20:48:35 schreef Sparks:
[...]
een frequentie generator van ??khz tot 10 mhz vraag me af of daar ook een standaard in zit voor het bereik van die dingen
100kHz voor een goedkope, 10-20MHz voor een dure.
verder buisvoetjes ceetjes(doorknob) buisjes el84 pl519 807
Veel kans op deurknoppen en kastwielen, Russisch want de oostblokhandelaren zijn in opkomst.
En ik moet even wat rolspoelen bekijken qua constructie want die wil ik zelf gaan maken
Tja en verder weet je nooit wat je tegen komt uit nieuwleusen ook onverwacht een 25 amp variac gevonden
Ik doe gewoon weer geen lijstje en zie het wel.
Lijstje is nergens voor nodig ... ook al heb ik niets nodig, op de een of andere manier kom ik toch altijd met wat thuis 
Sparks
mijn werk is zo geheim dat zelfs ik niet weet waar ik mee bezig ben....
ik moet wel een lijstje met waarde's en type's anders zie ik door de bomen het bos niet meer.
ik ben pas gemiddeld- min vorig jaar ivm huis gekocht en 8 maanden verbouwen(bewoonbaarmaken)-
een jaartje met electro hobby bezig dus ik verzuip nog wel eens in de informatie en specificaties van onderdelen en schema's
bijv ringkerntjes amidon rood dan zie ik daar bakken vol en dan denk ik was het nu geel wit rood blauw 
Technojunk
Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje
Ja hahaha,
Ik ga nu ook
met mn oom 
Ik moet zo ook nog even het CO ''rondje'' uitprinten en op mn tas plakken 
weet nog niet of ik op de meeting kom ga om half 8 weg hiero dus..
[Bericht gewijzigd door Technojunk op ]
Als je vanaf 6 uur al iemand druk rond ziet rennen met m'n eigen zooi en om toch vooral niets van het gebeuren te missen, ben ik dat.
Op 1 maart 2007 23:39:30 schreef Sine:
Lijstje is nergens voor nodig ... ook al heb ik niets nodig, op de een of andere manier kom ik toch altijd met wat thuis
Kijk ik bedoel maar. Aan de ander kant heb ik me wel voorgenomen om in elk geval de een of andere SDR kit mee naar huis te nemen.
[Bericht gewijzigd door qrp_man op ]
Evarist = Henri +20Even verduidelijken. Henri heeft/had een paardestaartje--Evarist ook maar 20 jaar ouder. De grijsschilder is echter mijn deur voorbij gegaan.
Mijn staart is weer helemaal weg: dus bovenop mn bol gladgeschoren met een driedagenstoppelbaard eronder. Redelijk herkenbaar dus.
15 jaar, blond haar en blauwe ogen, waarschijnlijk heen en weer rennend tussen de verschillende afspraken aldaar...
Technojunk
Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje
Mij zullen jullie wel herkenen aan het logo 
Anders een jongen van 12
met een oudere man allebij lang 
Blond haar 
Anoniem
15 jaar (net)
blauw/groene ogen,
donkerblond (al ik het kort maak is het blond)
krullend haar, net iets langer dan 'net lang genoeg om m'n oren te bedekken'
oja, en ik heb ook een logo op m'n pukkel.
(ik bedoel niet dat lelijk ding op je gezicht(ik heb er geen;)), maar zo'n groene legertas)
Technojunk
ja die kan ik ook nog wel eens meenemen,
Alleen dat ding van mij is loodzwaar 
een dan moet er ook nog eens wat in.....
Anoniem
loodzwaar?
mijne is lichter dan mijn compleet met lucht gevulde schooltas!
of heb jij zo'n enorme plunjebaal?
Technojunk
Sorry ben even in de war met mn pukkel en de plunjebaal 
Ik neem zo'n backpack ding mee van de bever zwerfsport 
[Bericht gewijzigd door Technojunk op ]
Volgens mij, trekt Rosmalen de meeste CO'ers. Is het misschien een goed idee om op deze beurs een stand te huren en daar bijvoorbeeld zelfbouw te showen? Tevens als promo voor CO en/of donateurs werving?
De adverteerders kunnen bijvoorbeeld een leuk kitje leveren wat we kunnen verkopen om de club kas te spekken.
Tevens een rust/meetingpunt, voor CO'ers.
Zomaar een idee, alleen vrijwilligers nodig en de medewerking van het CO team. (Plus wat geld natuurlijk ...)
Anoniem
als ik over een paar jaar alleen woon,
dan wil ik wel vrijwilliger zijn,(nu ook al)
want nu zal m'n vader niet leuk vinden
om daar een hele dag rond te lopen.
de kastelein
Dit bericht is opgesteld volgens de vrije spelling en gramatica
@Rd12tf Goed idee
Ik heb dit ook willen doen bij de lichtmis
Rosmalen zal iets duurder zijn
Misschien een donatie pot?
EDIT mijn donatie heb je
Van de niet rokers wordt het moeilijk 
[Bericht gewijzigd door de kastelein op ]
MAH
Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
dat gaat toch best moeilijk worden. aangezien de stands zijn uitverkocht.
Voor alle standhouders: De markt is inmiddels volgeboekt. Derhalve is het niet meer mogelijk om een tafel te reserveren.
binnen mag niet gerookt worden dus dat wordt ook wel een beetje moeilijk dan voor veel leden
. mogelijk wel een idee voor volgend jaar.
@Andreesie:
Al kom je een kop koffie cola (bwah!) drinken, je bent welkom!
@De kastelein:
Mooi dat je mee wil doen, ik ga echter niet de kas beheren, daar heeft CO een penningmeester voor, we hebben dan wel de toestemming van het CO team nodig. Maar het is ook ten bate van CO.
Waarom is het voor niet-rokers moeilijker???
@MAH
Tuurlijk zijn we nu te laat, volgend jaar of een andere beurs, de Lichtmis is ook een mooie kandidaat (moeten we wel mooi weer hebben!)