YESSSS,:+:+:+:+:+

Hier is hij zojuist afgeleverd !!
Vanavond kan de fun beginnen.

Grmpf. Door omstandigheden heb ik weer tijd voor elektronica, en zou zo'n Rigol wel een nuttige aanvulling kunnen zijn. Maar grandioos te laat voor de IA's :(

Jeroen, any chance dat je nog wat kan regelen? Of weet iemand een adresje waar ze de DS1042CD goedkoop hebben? (Rato @ 845 excl BTW had ik zelf al gevonden)

Op 8 oktober 2007 19:52:08 schreef subsonik:
Grmpf. Door omstandigheden heb ik weer tijd voor elektronica, en zou zo'n Rigol wel een nuttige aanvulling kunnen zijn. Maar grandioos te laat voor de IA's :(

Jeroen, any chance dat je nog wat kan regelen? Of weet iemand een adresje waar ze de DS1042CD goedkoop hebben? (Rato @ 845 excl BTW had ik zelf al gevonden)

stuur maar een mail

En mocht dat bij Jeroen niet lukken dan kan ik je in contact stellen met iemand bij Rato waarbij een vergelijkbare prijs gehanteerd zal worden als in deze actie (dus niet de prijs die je zelf noemt van de website).

Op 10 oktober 2007 13:31:23 schreef Jochem_S:
En mocht dat bij Jeroen niet lukken dan kan ik je in contact stellen met iemand bij Rato waarbij een vergelijkbare prijs gehanteerd zal worden als in deze actie (dus niet de prijs die je zelf noemt van de website).

dit is duidelijk een vorm van ongewenste reclame en topickapen ;) niet meer doen dus!
ps. heb jij marge op die scoops?

Jochem, bedankt voor het aanbod, maar ik heb al met Jeroen gemaild. Mocht dat niet doorgaan, hoor je nog wel wat van mij. :)

Op 10 oktober 2007 18:36:15 schreef Jeroen Boere:
[...]

dit is duidelijk een vorm van ongewenste reclame en topickapen ;) niet meer doen dus!
ps. heb jij marge op die scoops?

Bwaaah, kom nou, ik weet toch niet of jij die dingen per stuk kan verkrijgen, dus ik geef subsonik gewoon een alternatief, mocht het bij jou niet lukken.

En nee, ik heb geen enkele marge, voordeel, of wat dan ook bij die scoop, het kost me alleen maar tijd om met die vertegenwoordiger contact op te nemen. Voor mij is het dus het meest gunstig als jij ze inderdaad per stuk voor die prijs kan regelen, scheelt mij werk. Van ongewenste reclame is dus absoluut geen sprake, als dat zo zou zijn zou jij met dit topic net zo goed ongewenste reclame maken, niet?

Wat betreft 'topic kapen': ik zeg al niks meer hoor. :(

Hallo,

Is er nog een mogelijkheid voor het bestellen van een DS1062CD ?

mvg.
Leen