ik moet ook nog zoeits maken. maar de 2 minuten stekker uit stopcontact trekken timing werkt ook prima
ik heb verder vrij weinig nieuwe projecten. wel een heleboel Work in progress.
kleine greep:
Mijn lichtbak ombouwen:
van een bigass lompe scanner naar een wat kleinere lichtere scanner en dan meteen een timer er inbouwen enzo.
Buizenversterker:
klein koptelefoon versterkertje om te kijken of het wat is. (denk het wel want heb al plannen met de overige 2 buizen voor een audion en een mini AM zender) (mischien binnenkort nog wel een complete "stereoset" (audion AM ontvanger, phono ingang, cd ingang, band recorder ingang en een 20 watt versterking of zoiets))
Autoverlichting:
groene luxeons in de auto van mijn vriendin bouwen.( soort van neon alleen dan in de koffer bak en bij de voeten voorin tevens met wat fade effecten enzo ) en tevens een display met de tijd/datum en de temperatuur van binnen en buiten.
RGB verlichting:
2 x RGB kamer moodlights bouwen. 1 voor mijn ouders en 1 voor mijn vriendin. sturing middels een atmega16. bijna werkend op broodbord. heb een totaal van 24 programma's moet alleen de knop afhandeling nog (was eerst touchscreen)
WAHpaneel:
een wah effect voor de electrische gitaar.
Nixie klok:
Lange tijd project. probleem zit hem in de voeding. mijn opslingeraar met ne555 doet het niet meer om een rare reden. en de aansturing was met PIC maar ben nu meer van de AVR dus dat moet nog worden omgebouwt. ga denk ik een nieuwe printplaat ontwerpen.
^^ dit is wel zo'n beetje mijn lijst