Op 6 juni 2008 18:42:42 schreef klein is fijn:
[...]Zat ik ook nog aan te denken, maar ik vond het zonde om een complete eurokaart te verzagen om twee printjes vast te zetten.
[...]Gewoon bij de Conrad, 522953.
leuk dat hobby uren niks kosten, de tijd die je nodig hebt gehad voor het produceren (print tekenen,uitprinten, belichten, etsen, zagen, vijlen, boren) + het geprigel met die boutjes en moertjes, je bent zo een uurtje verder.
je materiaal (papier, boutje, moertje, ringetjes, etsmiddel, ontwikkelaar, klein stukje print,) kosten zullen niet veel verschillen.
een uurloontje is al gauw 60€ ex BTW, ik meet het op en teken het af op de print, ik doe 2 halen met een blikschaar, en ik heb mijn print, inschijven en klaar !!
das 5 min werk , a 5 € ik wist het wel:, 55€ bespaard, en daar kun je een flinke print van knippen voor het "uit" kan
je kunt ook gaatjes in de pint boren ( zoals nu) maar dan direkt langs het aluminium profiel, een zelftappetje erin en klaar.
hoewel je het keuring netjes hebt uitgevoerd, vind ik het in mijn optich niet "mooi", maar das persoonlijke smaak.
en word altijd helemaal gek met dat geprigel met die boutjes en moetjes links en rechts.
Maar dat komt mischein door mijn achter grond, geef mij maar M8+ bouten op een onmogelijke plek in een auto das geen probleem