Lichtmis 2008, 27 September

Mooi op tijd, 5 weeks notice.

Hij komt er weer aan!
Graaien voor een grijpstuiver!
Bakjes aanvullen, lullen over vanalles en nog wat, discuseren over wat beter is en de eeuwe strijd tussen analogen en digitalen!

Ik ben er bij!

http://www.uploadarchief.net/files/download/lichtmis.JPG

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)
Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje

Link: http://www.stichtingrom.nl/

Hebben ze daar alleen radio en zender onderdelen ?

Wat? Waar? Wanneer?

Klinkt interessant, maar geen idee van bovenstaande.
Is er meer info?

Never touch a running system !
Hugo Welther

Moderator

Ik ben er ook weer.

@Paul-RT bekijk even de foto pagina's op bovenstaande link.

Op 23 augustus 2008 10:42:43 schreef MMSoft:
Link: http://www.stichtingrom.nl/

Hebben ze daar alleen radio en zender onderdelen ?

Nee, ook elektronica onderdelen.

[Bericht gewijzigd door Hugo Welther op zaterdag 23 augustus 2008 11:33:09 (58%)

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.
Shiptronic

Overleden

Bijna thuis wedstrijd , als 't mee zit ben ik er ook.

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Met 170 kilometer (en weer 170 terug) is het bepaald geen thuiswedstrijd (dat is het nooit met beurzen) maar ik ga er ook zijn.

Bedankt voor de herinnering trouwens!

De gezelligste beurs kan ik ook niet overslaan!

bprosman

Golden Member

Zat even naar de planning te kijken. Ben er ook, en dan op de terugweg naar "Monsterjam" met mn zoontje.

Groeten, Bram

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.

Ook maar weer eens gaan kijken.

ps, afslag 22 op de A28.

-= lekker belangrijk =-

Ik denk dat ik ook wel kom, ff met m'n werk overleggen.

Take a parachute, and jump!

Ik ben altijd zo jaloers op die mensen die in het midden van Nederland wonen. Het is alweer te ver voor mij. 175Km is toch wat aan de verre kant.(ik moet ook nog terugkomen, 350Km, hmm, zover krijg ik mijn oudjes toch niet hoor)

Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje
echtepino

Golden Member

Zijn er nog niet-rokende, benzinekostendelende nerds op de lijn Almere - Lichtmis die willen meerijden?

Word lid van de Benelux DX Club
If you want to succeed, double your failure rate.
marcob

Golden Member

Aanwezig, nog geen 10 km bij me huis vandaan!
EDIT: zie dat ik niet aanwezig ben, zit ik in Center Parcs :-) :-)

[Bericht gewijzigd door marcob op woensdag 3 september 2008 15:32:06 (43%)

People tend to overestimate what can be done in one year and to underestimate what can be done in five or ten years

Op 3 september 2008 15:30:54 schreef marcob:
.. zie dat ik niet aanwezig ben, zit ik in Center Parcs :-) :-)

Jemig... Wel even de prioriteiten stellen hoor...
Centerparks... :r

;)

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)
Technology is dominated by two types of people: those who understand what they do not manage and those who manage what they do not understand
marcob

Golden Member

Op 3 september 2008 18:23:48 schreef Fantomaz:
[...]

Jemig... Wel even de prioriteiten stellen hoor...
Centerparks... :r

;)

ja ik weet het, maar ga op uitnodiging van mijn ouders. Enne ik vermaak me wel hoor

People tend to overestimate what can be done in one year and to underestimate what can be done in five or ten years

Ik wil wel komen, even kijken of ik vrij kan krijgen en miss een lift vanaf utrecht.

Personen auto vandaag naar de sloop gereden, op 2 van de 4 cilinders oid. Rammelde wel lekker en rookte flink. Maar met een top van 30KM per uur ben ik er toch gekomen :P

-

Ik zou er ook bij willen zijn, gaat er iemand vanuit leeuwarden? ik deel natuurlijk mee met de brandstof.....

Alvast bedankt!

Danny Bokma

Geen dagen toevoegen aan het leven, maar leven toevoegen aan de dagen.

HenryS:
Heb jij toevallig nog een LC950 kastje van velleman over/te koop?
(afmetingen: 100 × 200 × 180)

Anders moet ik er ergen 1 bestellen/op zoek op de lichtmis naar zo'n kastje..

Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje