Eigenlijk heb ik 2 projectjes te showen, waarvan die in deze post niet op mijn todolist stond, en de andere nog net niet helemaal af is, al dacht ik van wel. Het project in deze post is het Externe geheugen voor een TI 84+. Het andere projectje is LWGIR.
Extern geheugen TI 84+
Het is begonnen met dit topic, daarin vind je ook meer info.
Natuurlijk willen jullie een fototje:

De behuizing is acrylglas, erin zit een USB flashmemmorypen, eraan zit de mini USB B Male kant van een USB A male - USB B male kabel (van voti). Het is inmiddels een mini USB A naar USB-pen kabel, het verschil zit er in dat bij A de ID pin aan de - zit. Dat is gelukkig de pin ernaast, dus ik heb gewoon de connector open gesneden en een brugje gelegd. Nadat alles goed in elkaar gelijmd was werkte het. (smeltlijm. Lelijk maar effectief
)
De behuizing is van acrylglas: plaatje opwarmen met verfbrander en om de (in krimpkous gestopte) USB pen print vouwen. Open plekken opgevuld met lijm, zowel in de krimpkous als in de acrylglasbehuizing. De boel is nu dus 2 laags waterdicht. Dat zal ik nooit nodig hebben, maar dat doet er niet toe. Het acrylglas moet voorkomen dat de USB pen doorbuigt en breekt, want de print is best dun.
Ik heb nu een TI84+ met een bescheiden 64MB geheugen... 
Anekdote:
Een klasgenoot van mij heeft een TI84+ silver omdat die 3MB geheugen heeft ipv de 1.5MB van een TI84+...