Het grote Rosmalen sale & trade topic IV

Op 9 maart 2009 21:43:21 schreef Tidak Ada:
[...]Ik had gedacht dat het gemiddelde I.Q. op dit forum hoog genoeg lag om te begrijpen dat een monitor vam €5,- geen TFT kanzijn :P

Dat is inderdaad goedkoop voor een TFT, maar niet onmogelijk, aangezien de 17" TFTs tegenwoordig NIEUW met garantie de deur uit gaan voor 65 euro incl BTW.

Op 7 maart 2009 23:28:17 schreef Tidak Ada:
[...] 'k gebruik Google zo min mogelijk vanwege hun policies. Alleen als het echt moet dus

Voor jou en andere paranoide moraalridders is er natuurlijk altijd nog scroogle (of ssl).

[ontopic]
Heb geloof ik ook nog een redelijke berg juli/aug-nummers van elektuur liggen, allemaal oud spul ('80-'90 ofzo). Heb een tijdje terug de rest van de jaargangen weggekieperd wegens ruimtegebrek.

If you want to succeed, double your failure rate.

@robint91 Press n peel werkt ok, ik vind alleen de blue persoonlijk beter werken. Ik had deze verkeerd besteld. Het zijn nog 25 vellen, voor 7,50 mag je ze hebben.

@tolunay
10 voor 7,50, ik heb er nog 13 en nog 3 super groene

Ik heb ook nog een HP laserjet 5 staan, met Jetdirect kaart. Mag ook weg.

en een PX 1000 patchpanel.

Van een echte kattemepse zendamateur!

Ben ook nog eens in mijn kast gaan kijken.

Heb nog een hele stapel IDE harddisks. Sommige kapot, sommige doen het nog. Van een paar GB (4 ofzo), tot 20 GB. Ga ze niet testen voor je, maar wil ze zo meenemen.

Verder nog wat dvdspelers, cdbrandertjes ( in iedergeval een 24x, misschien nog wel een 52x). Nog een stel disk-drives, Cisco 1600 routertje (10 mbit geloof ik, leuk om mee te spelen) inclusief home-made console cable.

Allemaal spul wat je zo van me mag hebben.. :)

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

Ik heb wel intresse in dat cisco routertje.

Van een echte kattemepse zendamateur!

@pd4vdw, klopt het dat je patchpanel Deze is? Dan heb ik daar wel interesse in.

Ruilen tegen de Cisco, of wil je er meer voor hebben?

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

@RoelAWil ik wel ruilen hoor.
Mischien een HDD van 20 GB erbij ofzo.

Van een echte kattemepse zendamateur!

PD4VDW, komen we uit. Stuur me even een mailtje, doen we de slowchat daar :) email staat in mijn profiiel

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

Op 10 maart 2009 12:59:06 schreef RoelA:
Ben ook nog eens in mijn kast gaan kijken.

Heb nog een hele stapel IDE harddisks. Sommige kapot, sommige doen het nog. Van een paar GB (4 ofzo), tot 20 GB. Ga ze niet testen voor je, maar wil ze zo meenemen.

Verder nog wat dvdspelers, cdbrandertjes ( in iedergeval een 24x, misschien nog wel een 52x). Nog een stel disk-drives, Cisco 1600 routertje (10 mbit geloof ik, leuk om mee te spelen) inclusief home-made console cable.

Allemaal spul wat je zo van me mag hebben.. :)

neem maar mee, ik ben wel benieuwd;)

Op 10 maart 2009 09:54:10 schreef Stijnos:
10 voor 7,50, ik heb er nog 13 en nog 3 super groene

10 euro voor de 16 stuks ?

Op 10 maart 2009 15:08:32 schreef tolunay:
[...]

10 euro voor de 16 stuks ?

ja is goed, stuur me even een mailtje om wat af te spreken voor zaterdag.

Ik heb ook ff een mailtje gestuurd om plaats en tijd af te spreken :p

Mogelijk iemand die nog een stuk van die kantoorrails over heeft?
Die kokers die tegen de muur zitten en waar stopcontacten en lampenknoppen in zitten e.d.
Liefst met een afsluitkapje en stekkerblokken erbij ;).
80cm/1meter is genoeg.
Kan ik de snoerenellende eens wat beter verwerken..

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

Dat heet met een duur woord een wandgoot :)
(Niet over helaas. Als je hier niets vindt, bij de Praxis hebben ze dat spul in het plastic.)

Resistance is futile (If < 1 Ohm)
bprosman

Golden Member

@MAH

Ik heb hier nog een stuk staan van 2Meter, ook nog wel een handvol inbouwdozen (moeten speciale inbouwdozen in). Helaas geen eindkapjes en geen metalen frontplaat meer.

Groeten, Bram

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
fred101

Golden Member

Technojunk, Heb je dat repair platform nog. Lijkt me reuze handig. Wilde al zoiets maken maar kant en klaar is altijd makkelijker.

- Zoek nog ceramische Ctjes die voor in buizenschakelingen die dus tegen 500+ DC kunnen want de voorraad wordt wat laag.
- Een dummyload waar iets van een kilowatt in kan.
- een Vibroplex blue racer of lightning bug :-)

Ik heb nog een Eppo PIC programmer. Nooit gebruikt en twee jaar geleden in Rosmalen als bouwpakket gekocht.

www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur, ook maritieme en industriele PCBs

zijn er nog geinteresseerden voor
S202SE sharp solidstate relais voor €1.-
http://www.chipdocs.com/pndecoder/datasheets/SHARP/S202SE1.html
kosten bij dickbest €4,50
http://www.dickbest.nl/webshop/index.php?act=viewProd&productId=654

heb ook nog 100en bc557`s en 1000en 3v6 zeners. Mogen voor een prikkie weg. Doe er niks mee.

[edit]
heb ook nog bergen 24 prins gedraaide ic voeten, elco's van 33 en 35uF,3000 0805 weerstanden van 300 O en diverse optoīs.. wil iemand daar zīn grijpvoorraadvoorraad mee aanvullen? mail even..
[/edit]

@stijnos: Okee voor de press n peel

Hoe gaan we dit regelen? Zeg maar iets.

Robin

In die transistors ben ik ook wel geïnteresseerd. Wel geen 100den, ik denk dat ik nog ook neg wel iemand ken die geïnteresseerd gaat zijn. Wat is een prikkie?(wat vraag je voor 100 X BC557?)

Als ik die iemand ben, heb bij stijnos al 'n hele lijst besteld, en nu wil ik nog wat 557'es en 3v6 zeners kopen omdat ik op school nog enkele geinteresseerden heb
(mss onnodig te zeggen dat je mail hebt stijn? :+ )

Op 11 maart 2009 15:19:46 schreef Stijnos:
zijn er nog geinteresseerden voor
S202SE sharp solidstate relais voor €1.-
http://www.chipdocs.com/pndecoder/datasheets/SHARP/S202SE1.html
kosten bij dickbest €4,50

Ik heb wel interesse.
Hoeveel heb je er nog?

I'm not a complete idiot -- Some parts are just missing.

Op 11 maart 2009 16:17:21 schreef VanDee:
[...]

Ik heb wel interesse.
Hoeveel heb je er nog?

hoeveel zoek je er?
Ik heb er een stuk of 50

Fred101: Heb hem nog!
Moet je het bonnetje er bij hebben?
Heb hem trouwens vorig jaar ook in rosmalen gekocht :p

Is €10.- nieuw, dus wat wil je er voor?
Of heb je nog Raaco tussenschotjes? (voor de kleine laatjes)

Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje

Stijnos, hoeveel bc557 'ens en 3v6 zeners kan je er voor 5 euro bijsteken? (zie mail :p)