Het grote Rosmalen sale & trade topic IV

Op 11 maart 2009 16:52:29 schreef Stijnos:
[...]
hoeveel zoek je er?
Ik heb er een stuk of 50

De helft is genoeg.
25 stuks neem ik over.

Moet de andere ook wat gunnen natuurlijk.

[Bericht gewijzigd door VanDee op woensdag 11 maart 2009 17:03:01 (10%)

I'm not a complete idiot -- Some parts are just missing.

Is er ook nog iemand die een ladenkast oid heeft liggen, waar ik onderdelen in kan doen?

ruilen tegen geld of iets anders

Je mag die onderdelen wel in mijn ladenkast doen, kost je niks.

:)

If you want to succeed, double your failure rate.

Op 11 maart 2009 17:37:03 schreef Jochem:
Je mag die onderdelen wel in mijn ladenkast doen, kost je niks.

:)

hahah als je ze niet gebruikt en ze opstuurd als ik ze nodig heb ;) dan is het goed

Er zal wel iemand met raaco / praxxis kasten staan in rosmalen :p

@danielv: Kan ik niet beloven. :)

Iemand spreekt over 14 euro bij de hornbach, is dat niks?

If you want to succeed, double your failure rate.

Ik zie wel, anders laat ik Henry langs de hornbach rijden:) ( denk niet dat ie dat wil maar ach) you never know

Heb hier nog diverse kastjes staan, mail even voor intresse/het aantal lades wat je zoekt.

Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje

iemand nog interesse in 100 (of deel van) 24 pins smalle gedraaide IC voeten? Ik moet er van af

Tidak Ada

Golden Member

Op 12 maart 2009 13:30:43 schreef Stijnos:
iemand nog interesse in 100 (of deel van) 24 pins smalle gedraaide IC voeten? Ik moet er van af

Hebben die een rij-afstand van 0.4" en is het misschien wire wrap?
Dan zou ik er wel een stel kunnen gebruiken.
Overigens misschien ook wel met 0.3" rij-afstand, maar het moet wire wrap zijn!

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op donderdag 12 maart 2009 13:44:42 (12%)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
Tidak Ada

Golden Member

Op 9 maart 2009 09:28:22 schreef Stijnos: Ik ben op zoek naar DC-DC convertors 12V -> 24V

Hoe zwaar moet die zijn?
Ik heb er hier een van Melchor Kan 2×12V 6A leveren en indien in serie 24V A

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Op 12 maart 2009 13:42:09 schreef Tidak Ada:
[...]Hebben die een rij-afstand van 0.4" en is het misschien wire wrap?
Dan zou ik er wel een stel kunnen gebruiken.
Overigens misschien ook wel met 0.3" rij-afstand, maar het moet wire wrap zijn!

wat bedoel je met wire wrap?
het zijn gewoon de standaard IC voeten zoals deze:
http://www.dickbest.nl/webshop/index.php?act=viewProd&productId=495

dc-dc convertor is niet meer nodig

@Stijnos: Ik heb ook wel interesse in een stuk of 10 van die S202SE Solid State Relais...

kan iemand nog wat met twee IDE schijven uit een playstation ?
Werken niet op een gewone PC, ik heb ze geprobeerd te hacken maar wilde niet echt lukken.
helemaal grateloos neem ik ze voor de liefhebber mee.

http://pascal.nedlinux.nl Niet tegenspreken, Ik heb altijd gelijk !
Tidak Ada

Golden Member

Op 12 maart 2009 14:45:50 schreef Stijnos:[...] wat bedoel je met wire wrap?

Wire wrap is niet solderen, maar om een virekant pennetje wikkelen met een tool van verzilverd AWG24 draad met teflon isolatie. Werd/wordt veel in telefooncentrales gebruikt.
De voetjes hebben 0.5" tot 1" lange pennen met een vierkante doorsnee. Door de rechte hoekjes wordt een soort 'cold welding' (koud lassen) veroorzaakt. http://www.uploadarchief.net/files/download/wire_wrap.jpg

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Op 12 maart 2009 15:05:21 schreef Capt501:
kan iemand nog wat met twee IDE schijven uit een playstation ?
Werken niet op een gewone PC, ik heb ze geprobeerd te hacken maar wilde niet echt lukken.
helemaal grateloos neem ik ze voor de liefhebber mee.

Wat voor schijfjes zijn dat precies? type misschien?
Heb wel interesse :)

zonder prutsen kom je nergens!

de verkoopdoos eens leeggehaald:
http://www.uploadarchief.net/files/download/verkoopdoos.jpg

(nee, niet de raaco kast, en ook niet m'n belichtingsbak)
relais zijn meerdere van beschikbaar.

[Bericht gewijzigd door Technojunk op donderdag 12 maart 2009 15:40:02 (11%)

Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje

@djovelt stuur me even een mailtje

Theo Dooms: "gezonde nieuwsgierigheid is leerzaam. "

Het is niet direct een elektronica gerelateerde vraag, maar toch wil ik hem even plaatsen.

Ik ben opzoek naar een ATX backplate voor dit moederbord (HP):
http://www.tubefreak.nl/temp/atx_backplate.jpg

Heeft misschien iemand nog een passend plaatje liggen? :)

zonder prutsen kom je nergens!

@Technojunk: wat is de spanning van de spoel en hoeveel stroom kan een contact schakelen? Het aantal contacten?

Lucky Luke

Golden Member

Op 12 maart 2009 15:05:21 schreef Capt501:
kan iemand nog wat met twee IDE schijven uit een playstation ?
Werken niet op een gewone PC, ik heb ze geprobeerd te hacken maar wilde niet echt lukken.
helemaal grateloos neem ik ze voor de liefhebber mee.

Al eens gekeken naar welk drivelabel er op staat? Dan bedoel ik niet de naam, maar het "type schijf". Dus MSDOS, Amiga, whatever.
Misschien dat dat iets vreemds is op een playstation. Instellen kan met gparted (Ubuntu LiveCDtje staat dat op, als je al ubuntu draait kun je het vinden in toevoegen/verwijderen. Je moet het wel als root runnen, dus even vanaf de terminal aanroepen met sude gparted, bij de livecd ben je al ingelogd als root). Je verliest dan wel alle data die er op staat. Drivelabel MSDOS, met een NTFS of FAT32 partitie moet elke PC kunnen lezen.

Ik ga niet naar deze beurs trouwens. Misschien volgend jaar.

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
Tidak Ada

Golden Member

Op 12 maart 2009 16:52:48 schreef electro_freakz:
zijn dat nixie's?

Lijken me gewone P(X)(xx) buisjes uit een TV. Helaas wéér geen VT158......

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

wat wil je hebben voor die vfd?

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje