Rosmalen 2009

****** om te janken, is er ergens iets leuks te doen, dan is het veeeeel te ver van huis.

maar info bundels kunne misschien ook handig zijn.

is dit misschien haalbaar?
ik kan wel een lijstje opstellen van mijn huidige vragen :)

Op 18 maart 2009 14:18:43 schreef watchout3:
dat lot dat ik gekocht heb komt origineel uit een tandy winkel te diest die al lang geleden is toe gegaan.

Er zit nog een Tandy winkel in Antwerpem Merksem. Mischien kun je je geluk beproeven??? Ik kan de straatnaam opzoeken als je wilt.....

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.

www.tandy.be

Tandy Belgium (Maantjessteenweg 186 - 2170 MERKSEM) is de nog enige overgebleven Tandy in Europa.

had ik al gevonden tijdens een eerdere zoektocht :), ik zal zo snel mogelijk eens een fototje posten van hoe ze vroeger ic's verpakten, wel mooi om te zien, bijna te mooi om open te doen :p

[Bericht gewijzigd door watchout3 op donderdag 9 april 2009 22:20:10 (41%)

Yep, dat is die blonde dame, die er staat !!

hier en hier nog wat agenda's van samenkomsten in België. Worden ook seminairs gegeven.
Die RBO bijeenkomst (hamfest) in Aken was de moeite waard. Er werd een heuse soldeercursus gegeven en ook lezingen.
Captl501 (Pascal) deed dat o.a.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.

uba kende ik al.
Naar dirage mag ik helaas niet gaan van men ouders :(
Kheb me nogal uitgeleefd op rosmalen :)

En nu is het meer voor de nieuwsgierigheid dan om echt iets te kopen dat ik nodig heb (nja misschien dan een praatje met cs01 maken, hij heeft blijkbaar nog wat functiegeneratortjes die hij verkoopt, maar das dan ook alles wat me zo te binnen schiet)

wel jammer da ik niet mag gaan, ben nu vakantiewerk aan het doen en na dirage is er niet echt een beurje dat me aanspreekt

La Louvière is ook nog een mooie. 1 1/2 uur rijden hier vandaan.

Hey, 10 mei --> allen naar Eksel (Limburg) http://uba.be/actual/activities/detail/090510_nlb_nl.html

Moet ik bij niemand het gras komen afrijen? ;)

[Bericht gewijzigd door stefhead op vrijdag 10 april 2009 21:33:07 (18%)

heb dan toch al een fototje kunnen maken

http://www.uploadarchief.net/files/download/resized/tandy_nor_package.png
voor de wijsneuzen: onderaan staat "custom packaged in belgium by TANDY". Dat het in België is verpakt staat niet op elk doosje, wel dat het voor tandy is

Das, handig, ineens een deel van de datasheet meegeleverd :p

ik vind het eigenlijk te mooi om open te doen maar ik heb ook van die dingen waarvan ik begod niet weet wat ermee aan te vangen.
http://www.uploadarchief.net/files/download/resized/tandy_filter_package.png
dit moet een of andere keramische filter condensator voorstellen voor 4.5MHz

sorry voor de rotte foto

Op 10 april 2009 21:34:03 schreef stefhead:
Das, handig, ineens een deel van de datasheet meegeleverd :p

vroeger had niet iedereen toegang tot internet als het al dan niet bestond.
dus ofwel had je dikke mappen met allemaal datasheets in ofwel gewoon de verpakking (of niks:))

[Bericht gewijzigd door watchout3 op vrijdag 10 april 2009 21:47:48 (34%)

Op 10 april 2009 21:44:43 schreef watchout3: sorry voor de rotte foto[...]

Leg het ding es op je scanner....;)