Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
Jij mag niet meer raden. XPORT was hier het makkelijkste, gezien de toepassing. Telnet en een simpele webinterface was precies wat er nodig was, en ookal heb je dan een FPGA aan boord, dan nog is het natuurlijk de effort die je er niet in hoeft te steken. Daarbij: voorlopig wordt die ethernet nog niet gebruikt, sterker nog, hij is momenteel niet eens bestukt 
Gestackte RS232 connectors kwam ik niet onderuit, anders moest die kast nog groter. Voor de 25-pins aan de voorkant bijna ook nog gestackte genomen, maar ze gingen net naast elkaar, dus konden de bananen-bussen er mooi boven. Er tussenin ging nog net een lightpipe voor 2 leds.
Misschien trek ik zo nog even een telefoon-foto'tje (ja, sorry..), even tijd voor vinden.
AVR_N()()B
Een FM zender van 5watt/5km is geen kleine zender | !
guidob
Overleden
Gewonnen met 14 relais, mmmm
Jazeker een eigen project. Een meerjaren project zelfs...
En om hier nog op verder te gaan, de nieuwe vraag:
Ik wil het meest "strakke" ontwerp zien, binnenkant of buitenkant.
Hier dezelfde preamp als voorbeeld (buiten mededinging) van wat ik bedoel, nu de buitenkant:
Beschrijving van het geheel (ooit eens gemaakt om een stukje code op het net te zetten, recent nog wat bijgewerkt) http://members.home.nl/baltusg
Laat ik toch net bijna mijn strakke, 1 meter hoge VU-meter ontwerp af hebben. Het is alleen pas zondag klaar (verf moet drogen en dan moet er nog bedrading worden gelegd) ...
Jullie zien de foto's dan wel in Show you projects 
Op 7 mei 2009 20:17:11 schreef Douwe W:
Jullie zien de foto's dan wel in Show you projects
Daar hou ik je aan!
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Strak en strak.. rechter bovenzijde komt niet eens mooi in de hoek uit ....
(mierenneukerij ..)
EDIT: This is How it Should be.. 

Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
Wat noem je 'strak', mogen er weinig knoppen/aansluitingen op zitten, of moet de afwerking schitterend zijn?
@Dutchman: wat moet ik me bij dat perspectief voorstellen?
[Bericht gewijzigd door Jochem op (24%)]
@Douwe W: Gezien het feit dat dit het Mooie foto opdrachten topic heet, zullen digitale tekeningen wel niet meetellen.
Hier heb ik even een foto van hoe mijn "strakke" project er nu voor staat. Het zit in de grondverf/eerste laag zwarte verf. Daarna is het ook al weer opgeschuurd dus het ziet er niet zo mooi uit nu.
Het is een VU-meter, in ieder vakje komt een felle LED. Onderin zit de elektronica op 3 printplaten (de achterste zuil). In de voorste moet de elektronica nog gestopt worden.

Op de voorkant van de zuilen komt nog een mat-plexiglas plaat om het licht wat mooier te spreiden.
big bang
Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten
Mooi Douwe, zo heeft er ooit eens een zuilVUmeter in Elex gestaan ook, maar dan met een rits discospots.
Ze hebben ook eens een bliksemschicht simulator beschreven, met een reeks snel na mekaar getriggerde strobo's, had ik vroeger al eens willen bouwen, het is er nooit van gekomen.
- - big bang - -
Op 8 mei 2009 12:13:03 schreef Ganzz:
Als je eenmaal weet hoe het werkt gaat er dus een wereld voor je open!
hmmm mijn auto is net mijn vrouw:
het gaat nooit exact zo als ik wil, maar stiekem geniet ik er toch elke keer van, desondanks kan ik het soms niet nalaten er hartgrondig op te vloeken.
big bang
Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten
Op 8 mei 2009 13:59:54 schreef High met Henk:
hmmm mijn auto is net mijn vrouw:
Hahahaaa,
[pikante grap modus]
Wijlen Ferdinand Porche ging bij zijn overlijden naar de hemel. Klopt bij aankomst op de hemeldeur, St Pieter laat hem binnen. Op dat moment eist Porsche van God een keer te willen spreken. StPieter zegt dat dit niet de gewone gang van zaken is, maar stemt uiteindelijk toch toe. Een tijdje later heeft Porsche een stevige discussie met God. Wel God, zegt hij, jouw ontwerp "vrouw" trekt op niks... God: Hoezo? Porsche: wel, bekijk jouw model maar: zeer kostelijk in onderhoud, weinig mooie modellen én snel verouderd, er is altijd wel iets mis, sputtert dikwijls tegen, moet elke dag terug geschilderd worden, dikwijls te kleine koplampen, etc etc.
God: kan zijn dat jij een beter model hebt, maar warom rijden dan zoveel mannen met mijn model?!! 
[pikante grapmodus/]
- - big bang - -
hadv
Just find out what you like and let it kill you
Op 8 mei 2009 10:36:57 schreef echtepino:
Hoe het dus niet moet en wel kan.
Volgens mij heb je um gephotoshopped, ik ken um met precies omgekeerde aanduiding.
rew
four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
Het stelde een behuizing voor met zo 2 handvatten vanvoor
En direct van kwaliteitsmerk eh.. 
@Joeri De Man.. hoe zet je perspectiefverbetering aan ? Ik heb geen idee ( mss een mailtje, kwestie van offtopicheid van het onderwerp.. )
Biggles87
Componenten zijn gevuld met rook... Is het er uit dan werkt het niet meer.
Gezien er nog geen winnaar bekend is, wilde ik jullie deze foto voor een vorige opdracht niet onthouden.

Veel relais in een onderstation bij de spoorwegen.
Tidak Ada
Jammer dat die vent rechts doorgezaagd is, anders was het echt een goede foto!!
Even ge-PhotoShoped:
Recht gezet, verscherpt en belichting gecorrigeerd.
/Edit:
Man ook nog wat bijgewerkt vanwege het rechtzetten.
[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op (10%)]