Sjonge jonge.
Wat een mekker mutsen hier zeg. :-)
Elektronika hoort met de tijd mee te gaan.
Zo ook een elektronica forum.
Effe een dag langer kijken en je weet niet beter meer.

Wat mij betreft, geef mij de oude opmaak maar...

Even schrikken van de nieuwe layout, maar na een tijdje went het wel.

Enige opmerking: ik vond de grijze achtergrond minder vermoeiend voor de ogen bij het lezen.

Wel.. ik lust deze layout zeker wel, het werd wel eens tijd voor iets nieuws !

Het enige wat mij stoort is dat alles zo onderlijnt is, of was dit vroeger ook al ? :)
Het valt allesinds op nu.

Hmm van mij niet echt veel reactie meer, 7 pagina's om te lezen!? pfff, laat maar zitten... ik tik liever in de 'echte' forum-topics ;).

Ik blijf erbij dat ik alleen de kleur zou willen kunnen kiezen, dus de oude opmaak hoeft van mij niet terug. Ik hoor dat dat laatste ook wel weer veel werk is maar kleur keuze, toevallig ook moeilijk? :P

Ik vind het wennen, maar ben dan ook iets meer belegen (inmiddels bijna overjarig) dan de gemiddelde CO bezoeker.

Waar ik wel een lichtelijke hartverzakking van krijg, is dat ik nu zeker een nieuwe stand voor Rosmalen moet gaan bouwen...

Nu moest dat eigenlijk toch wel, daar het door het grote witte vlak van de beamer een beetje saai was.

@chuckie, dat was ook het eerste wat in me opkwam toen ik het zag... nou moet ie weer een nieuwe constructie met lampjes maken. ;)

@ chuckie je zult iets moeten doen om van honourable member in een mod te veranderen , ik weet dat een paar modjes bij de oprichter van de site , een week lang de huishouding moesten doen , en niet samen ! en de afwas alleen was al een lokale attractie . :):):)

en dat was een paar jaar geleden ,tegenwoordig zal het meer een jaar hulp in de huishouding zijn . :):)

Tja, ik denk toch niet dat ik zowieso geschikt ben om als Mod te fungeren.
En als hulp in de huishouding al helemaal niet...
Ik zie er niet uit in een keukenschort en krulspelden in...

Het nieuwe logo zal dan wel iets met aanlichten worden.
Iets met RGB leds o.i.d.
Een paar snijertjes met een bruut dimmerpack hebben we geen plaats voor...

-edit-
Misschien dat High met Henk iets meer tijd heeft dit keer...
(heb je AVR met BUK 856ertjes hier nog liggen Sven)

[Bericht gewijzigd door chuckie op (15%)]

Verschillende keren gekeken maar echt rustig vind ik het niet aan mijn ogen.

De lijst waar alle topics in staan is als ik het goed zie grijs op een lichte achtergrond moet me hier veel meer voor inspannen dan met de vorige lay-out is toch vermoeiend.

Ook dat faden vind ik dat het er niet duidelijker op maakt de aandacht trekt elke keer weg.

Misschien is het wel een kwestie van wennen maar over het algemeen als je een site bekijkt en je vind hem onrustig dan zal dat niet veranderen, ja met de tijd moet je soms (helaas) mee, niet dat ik zeg dat altijd het oude beter is maar een vernieuwing is ook niet altijd een verbetering.

Lay-out is verder wel OK alleen wat ik net ook al tikte de leesbaarheid is er wel minder op geworden.

Mijn mening is een site moed duidelijk en overzichtelijk zijn, hoe meer poes pas hoe onduidelijker het word.

Hopelijk komt de oude lay-out terug bv door te kiezen in je profiel welke je wil hebben, desnoods de oude lay-out met niet alle mogelijkheden.

Wew, ik dacht even dat CO ge-hacked was. Even knipperen met m'n ogen en het was toch echt waar. MOOI GEDAAN JONGENS! Had 5 jaar geleden al moeten gebeuren, maar ok, het is jullie vergeven :-)

En voor de zeurpieten: kruip lekker terug onder je steen. De maatschappij is te zwaar voor jullie. Veranderingen horen bij het leven. Soms zit het mee, soms zit het tegen. Je werkt toch ook niet meer je leven lang bij dezelfde baas, en doet hetzelfde werk? Of wel soms? En onrustig is het ook al niet. Een frisser uiterlijk en niet meer zo hobby-Bob zoals eerst.

Op 11 augustus 2009 22:31:20 schreef flipflop:
En voor de zeurpieten: kruip lekker terug onder je steen. De maatschappij is te zwaar voor jullie. Veranderingen horen bij het leven. Soms zit het mee, soms zit het tegen. Je werkt toch ook niet meer je leven lang bij dezelfde baas, en doet hetzelfde werk? Of wel soms? En onrustig is het ook al niet. Een frisser uiterlijk en niet meer zo hobby-Bob zoals eerst.

Pfffff, ruil jij ook elk jaar je vriendin/vrouw/vriend in voor een frisser en fruitiger exemplaar, omdat de oude niet meer lijkt op datgene wat er nu nieuwer uitziet ?

Dat zijn 2 verschillende dingen. De oude layout krijgen we toch niet terug, deal with it

Misschien wil flip-flop zijn naam waar maken?? Veel wisselende contacten....>:)

een nieuw kapsel is miss ook al voldoende voor afwisseling? (Ik zeg maar wat hoor).

Overigens denk ik dat ik er achter ben wat me stoort, het is nét iets te licht/fel.

De blauwe quotes zijn schitterend, heerlijk, maar de rest ik zou het net een tintje donkerder gedaan hebben (rustiger voor het oog).

Ik verlicht op dit moment mijn hele kamer met mijn beeldscherm + CO :P

Voor de rest, zoals ik al eerder zei, ziet het er wel goed uit!

Ik zou nog wel een *extra* menutje toevoegen onder het forum (boven in) dat je direct naar de index van het forum gaat. Anders is het erg misleidend, want je verwacht naar het forum te gaan, maar er gebeurt neits, je krijgt alleen extra opties maar geen mogelijkheid om naar de index van het forum te gaan.

(mensen gebruiken nu eenmaal sneller een menu dat bovenin zit dan aan de linker kant, dit komt doordat ze van de adresbalk met de muis/zicht naar beneden bewegen en als eerst dat menu voorbij zien komen. (Ja ik doe aan webdesign (functioneel) en PHP) dus ik praat niet uit mijn nek oid :P)

Mooie lay-out hoor ff wennen maar dit zal snel wennen.

Ik moest wel 2 keer kijken of dit circuits online was :)

Verders mooi

grt daan

Op 11 augustus 2009 22:49:57 schreef Daan Timmer:
Overigens denk ik dat ik er achter ben wat me stoort, het is nét iets te licht/fel.

De blauwe quotes zijn schitterend, heerlijk, maar de rest ik zou het net een tintje donkerder gedaan hebben (rustiger voor het oog).

Mee eens ja.

Op 11 augustus 2009 22:47:16 schreef Boeip:
Dat zijn 2 verschillende dingen. De oude layout krijgen we toch niet terug, deal with it

De oude layout hoeft ook niet terug. Het heeft ook wel wat, maar enkele aanpassingen zodat het prettiger leest zou fijn zijn.
Trouwens mijn complimenten voor de syntax highlighting!

Mooi, heel mooi zelfs, ook dat je direct naar "laatste discussies" kunt gaan vind ik persoonlijk erg makkelijk.
Maar ZEURPIETEN en ZUURPRUIMEN zullen er altijd zijn.
Gr. Hans.

Toppie.

Ergerde me al telkens aan die oude layout. Nu durf ik het eindelijk te zeggen :)

Wat me opvalt en wat ik wél mis zijn de rode en oranje ledjes voor 'geen nieuwe reacties' en 'nieuwe reacties'.

Zouden deze wel terug mogen?

En wie is het er hier mee eens?

het geeft te veel licht sjonggejonge. nou ik heb mijn lcd al voor de 5e generatie op 3% lichtintensiteit staan , en daardoor heb ook nooit koppijn .
en nu trekt mijn 22inch maar 18 watt .

eventjes een kleine aanpassing gedaan (de een in paint de ander in firebug)

Als je niet tegen feedback kan (tis géén kritiek zoals sommigen dit ook wel noemen) dan moet je vooral niet klikken. Een gewaarschuwd mens telt voor twee!

Index url aan forum menu boven in toevoegen:
http://www.uploadarchief.net/files/download/resized/co-forumindex.jpg

Net iets donkerder ('t is nu #FFF als background, in volgende plaatje is het #EEE, daarbij is het linker gedeelte ook #EEE maar goed, plaatje onderin de post heb ik align top gedaan (firebug) en in paint ffies dat stippel lijntje weggehaald :P)
http://www.uploadarchief.net/files/download/resized/co-forumposts.jpg

Het is [feedback] geen kritiek. Vind de site nu óók mooi, maar, zie vorige post :-)

Goed gedaan - en objectief bekeken zeker een vooruitgang.

De fades moeten weg naar mijn bescheiden mening, maar de rest mag blijven.

Bert

Op een PC met MSIE6 zie je dit probleempje alleen.

http://i27.tinypic.com/24cvdzq.jpg

Ik vind eigenlijk dat er met zo'n fok-layout ook meer smilies moeten komen. >:)

Wat suggesties: *O*, -O-, _O_ , :') en O-)