Gadget_inc
Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/
ik bedoel dit niet verkeerd of vervelend hoor 
Maar het topic gaat anders zijn doel voorbij, vandaar...
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Op 4 september 2013 11:12:26 schreef Mariusjr:
Overigens zie ik op de site van Etna staan dat het sinds 2000 een fusie is van ETNA, ATAG en Pelgrim.
In dat licht vind ik het ineens niet vreemd meer dat ze wasmachines maken, want Pelgrim deed dit natuurlijk al langer.
Ik schreef ook al zoiets, maar omdat Pelgrim niet relevant was (bij mijn weten gewoon ook een fornuizenboer, die pas later witgoed is gaan inkopen - voor of na de overname) liet ik die naam weg. Het moederbedrijf is trouwens simpelweg ATAG, ETNA was de failliete boedel die ze voor een paar cent konden krijgen maar fusie klinkt beter.
@Gadget_inc: Ik denk dat MariusJr hier door zijn kaap (ontzettend lijkt me ontzettend overdreven - zijn probleem is vrijwel hetzelfde als dat van jouw collega) wel een hoop nuttige achtergrondinfo over levensduur (on-topic) naar boven heeft gekregen. Jammer alleen dat niemand ervaring heeft met Gorenje.
Wat mij betreft laat hij hier weten wat hij heeft gekocht, en om de 5 jaar (of tussentijds in geval van significante problemen) wat op dat moment de onderhoudsstatus is van zijn machine. Da is het niet alleen on-topic maar ook nog eens hands-on! Het lijkt me interessant als jij datzelfde doet, ervan uitgaande dat je collega zo lang in beeld blijft.
ik logeer een tijde bij mijn ouders, en mijn moeder heeft een kapotte wasmachine panie... dus als hij stuk is moet er snel een nieuwe.
Nu staat er een vrij recente bosch (minder dan 5 jaar) welke nu volgens mij een leuke rammel in de lagers heeft. Had mijn Zanker uit 1981 ook.... maar wel pas een jaar of wat geleden.
Gadget_inc
Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/
Hoho, stop de pers !
Nogmaals ik bedoel het niet verkeerd oid.
Er komt inderdaad ook een hoop nuttige info voorbij.
Maar het topic begint al aardig te groeien (en niet iedereen wil zo'n lang topic doorlezen) dus vandaar dat het MIJ wel handig leek om een nieuw topic te openen in de trend van "Advies gevraagd bij aanschaf van een budget wasmachine"
No hard feelings
En daar heb je zeker een punt, "wat is een goede budget maschine?", niet iedereen heeft de centen voor een Miele/Siemens/Bosch/Elektrolux. Maar idd is dat iets voor een nieuw topic, hier geeft het een stuk ruis om ook velen niet beknibbelen op de kosten. En dan krijg je dit:
Op 4 september 2013 09:31:05 schreef Mariusjr:
Er worden hier op dit forum best wel goede tips gegeven, die mee kunnen helpen met de keuze van een nieuwe wasmachine.
Maar je moet hier niet gaan vragen welke je moet kopen, of welke goed of slecht is, want de adviezen zijn dan zo 180 graden verschillend, dat je er echt werkelijk niets aan hebt!
Dus voor de volgende die advies wat betreft budgetmachines heeft: Graag een nieuw topic starten.
Op 4 september 2013 11:46:44 schreef Mariusjr:
Geen interesse in een eigen topic.
Maar ik dacht een nuttige bijdrage te kunnen leveren aan dit topic wat betreft kwaliteit en levensduur en dergelijke met info en relevante vragen.Maar ik weet wanneer ik teveel ben en zal hier dan niet meer verschijnen.
Zo heet zal de soep niet gegeten worden, maar wie een beetje ervaring met fora heeft weet wat on/off topic inhoudt.