Als ik het zo fatsoeneer krijg ik een rotschop van mijn baas
Op 27 juli 2013 21:14:14 schreef dirkie:
Gelukkig ben ik ook heel goed in mijn baan en geeft mijn baas me nooit een rotschop. Maak jij maar eens een hele vette website, waarschijnlijk zou mijn baas jou daar een rotschop voor geven
Op 27 juli 2013 21:14:14 schreef dirkie:
+1
Op 27 juli 2013 21:15:15 schreef kipusoep:
[...]
Gelukkig ben ik ook heel goed in mijn baan en geeft mijn baas me nooit een rotschop. Maak jij maar eens een hele vette website, waarschijnlijk zou mijn baas jou daar een rotschop voor geven
Zal ik dan maar een zakje spijkerclips en tyraps doneren ?
Blijkbaar verdient jouw baan zo slecht dat daar geen geld meer voor was...
Links is ruimte zat om dat tegen de achterwand te monteren, een keer uitschieten met een paraplu of boodschappen tas, en de hele zooi ligt op de grond...
Op 24 juli 2013 20:33:19 schreef pa3gws:
@kipusoep
De situatie is volkomen veilig.
Mja, leg jij het anders even uit...
tja.. Schoenmaker blijf bij je leest, zeggen ze toch?
Op 27 juli 2013 21:15:15 schreef kipusoep:
[...]
Op 28 juli 2013 10:03:16 schreef dirkie:
tja.. Schoenmaker blijf bij je leest, zeggen ze toch?[...]
Betekent dat dan dat je verder niets mag uitproberen? Ik klus ook zoveel mogelijk zelf aan mijn auto, maar dat is ook niet oke?
Moderator
Wat zijn we toch weer geweldig positief in dit topic.
Geweldige manier om een nieuwkomer te verwelkomen, het zal het verder hobby-en ook zeker stimuleren.
* NOT *
Trek het je niet aan. Er zijn hier een paar "obsessive compulsive" figuren die alles echt netjes willen hebben. Als je het commercieel doet, dan is dat soms wel nuttig. Als ik bijvoorbeeld een printje maak, dan zit ik altijd een tijd te miereneuken totdat ik de baantjes mooi vind liggen. Dan kijk je naar een seagate ding, en dan denk je: "Man, man man! hoe durven ze zo'n lelijk ding de wereld in te sturen?".
Anyway.... In jou meterkast heb je het nu "werkend". Mooi! m.i. is het dan nog even nuttig om, als het de bedoeling is dat het permanent zo blijft, even de boel wat netter af te werken. Even de draden netjes haaks leggen, aan de muur maken met wat van die kabelgeleidings spijkertjes. Dat soort dingen.
Maar goed, Zelf doe ik dat ook niet altijd. Ik heb hier op m'n bureau een schakeling open-en-bloot liggen waarmee m'n computer m'n CV ketel kan aansturen.... Dat ligt ook al jaren zo.
Golden Member
@Hierboven blij dat er mensen zijn die het snappen.
Precies, gelukkig zijn er nog mensen die een groentje wel kunnen verdragen, in plaats van gelijk commentaar te leveren; lekker kortzichtig.
Dat het wel wat beter afgewerkt kan worden ben ik het helemaal mee eens, dat zal ik ook zeker nog wel even doen
@Knustelsmurf: je hoeft niets te doneren hoor, ik red mij meer dan prima