Siemens combimagnetron HB86E560 , display defect

Is duidelijk, kan je wel vanuit gaan ja. Bij verkeerd gepolariseerd kan er niets mis gaan overigens.

Dank je wel SMD
Als de leds binnenkomen kan ik aan de gang ?
Het resultaat laat ik nog weten

Hi allen,
Ik heb helaas hetzelfde aan de hand bij een bosch hbc86e650n Innowave. Deze is volgens mij hetzelfde als de hier genoemde Siemens. Kan iemand een linkje plaatsen naar precies de LED's die ik nodig heb en het liefst ook een paar foto's erbij hoe e.e.a. moet worden aangesloten. Alvast bedankt!

Goedemiddag,

Ook hier precies hetzelfde aan de hand.
Zou graag bij 1 van jullie een "in serie op een stripje met pootjes SMD setje willen bestellen"?
Is dat mogelijk?

Je kan ook twee normale rode LEDs nemen als het iets te klein gepriegel is. In serie schakelen en voila!

Hi,

Steeds meer duidelijk inmiddels. Thanks.
Kan iemand vertellen hoe het met het voltage zit in dit geval ?
Ik lees dat er ongeveer 7V over de pootjes loopt.
Als ik nu twee rode ledjes in serie plaats dan is het voltage hiervoor toch te hoog?

En welke LED / SMD gebruik ik dan precies ?

In jou geval zou ik twee miniature high bright LEDs nemen. Kijk eens bij Conrad. Spanning maakt niet zo veel uit, er zit een stroom begrenzings weerstand tussen op de print.

Ok daar kan ik wel wat mee.
Dank voor jullie hulp .

Hallo,

Uiteindelijk iemand nog specifieke serie nummers voor de LED's en of een resultaat foto.
Ben benieuwd.
Cheers

Hier zijn mijn foto's.... Bedankt allemaal. Ik had zelfs 2 van die ovens! De Siemens was net volledig uitgevallen na 14 jaar en de Constructa geeft al jaren zeer weinig licht.
Ik heb een draadje moeten solderen naar de weerstand, want bij het monteren brak 1 connectie lost! Het zwarte kapje heb ik ook wat moeten uitsnijden.