Op 19 juni 2017 13:45:11 schreef RAAF12:
Dat een monteur zegt dat er spanning op de lijn staat baart mij zorgen. Het ISRA punt is de basis. Dat moet goed zijn. Stoppen met betalen wegens wanprestatie is een mogelijkheid.ik snap niet dat die ellende zolang duurt. Het is m.i. beter niet langer rondsnuffelen op internet maar het laten oplossen door een vakman.
Mee eens.
Alleen als een naar wat ik kan inschatten kundige monteur er verder niet meer naar kijkt en mij achterlaat met wat een goed werkende, stabiele en snelle verbinding lijkt te zijn dan vertrouw ik op zijn kundigheid.
Dat is niet altijd goed, ik weet het.
Hij nam echt de tijd, en heeft tweemaal metingen via het ISRA punt gedaan van ruim 20 minuten.
De resultaten voor en na waren echt dramatisch verschillend.
Ik hou zelf ook nog steeds de optie van inwatering op de kabel / tweede lijn open, er waren in de periode toen het opnieuw speelde flinke buien geweest.
Als er weer buien komen zullen we zien.