Sorry. Vergeten te melden: De connectors koop ik "full reel" en stuur ik dan als "cut tape" naar hun toe.
@2N3055: HIer vind ik een fabrikant die het aanbied.
"Cut tape" is de verkeerde zoekterm. Zo koop jij het misschien bij Farnell als je niet een hele reel nodig hebt, maar volgens hun heet het "op reel".
@geert jan: Ik denk dat ik het perongeluk bij deze goed doe.... (eindelijk!). Ik heb een plated through hole en dat zit midden in een SMD pad. het complete gat wordt dan vol gesmeerd met soldeerpasta: Na reflow zit het gat redelijk solide dicht met pasta. Ik denk dat ie zo een behoorlijk stevige verankering in de PCB heeft. Maar dit is dus een beetje hybride SMD/TH connector met soldeerbare pootjes, maar wel SMD-PNP compatible.
Ik heb zelf van het weekend een batch in mekaar gezet waar ik nog de oude footprint op had . Dan zitten deze gaatjes voor de pootjes verder uit mekaar (ander merk connector). Dus dan past mijn "ik heb er genoeg ik heb een hele reel" connector niet. Dan buig ik de pootjes plat en ook dat wordt mooi en redelijk stevig. Nu is er een redelijk groot pad, waar de soldeer netjes een pyramide vormt naar de platgeslagen poot als "top".
Update: Nu net nieuwe PCBs en stencils besteld. De max maat voor goedkoop versturen is 190x195 mm.