Hi,
Het schema kan zeker nog wat aanpassingen gebruiken, wat ik al zij, het is bijnan 30 jaar oud.
Er is weinig aan RF ontkoppeling gedaan (weinig last van HF gehad) dit door metalen behuizing en goede opbouw.
Maar ik kan me voorsteleln dat HF problemen kan gaan geven, dus ik zou nu voor de zekerheid wat ferriet beads toepassen.
Schakeltikken uit het 230V net heb ik er niet mee gehad de Ri van de trafo samen met de 2200uF afvlakking staat dat niet toe.
Ook is er een trafoe gebruikt met gescheide kamers, de capactieve koppeling naar het 230V net is miniem.
Maar hier en daar een condensator rond de brug cellen kan altijd.
Dan de + en de - regelaar, dat zijn de 317 regelaars.
De weerstanden rond deze regelaars zijn aan de hoge kant.
Dat kan hier omdat de opamps en de verschil versterkers voldoende "minimale stroom" afnemen.
Ik zou nu geen instelpot meer nemen op de voeding op 17,5V in te stellen.
Als je de 2K2 weerstand vervangt door 1K 1% en de 20K potmeter door 12K1 1% dan kom je ongeveer aan 17,4V
De preciese voedingspanning is niet zo intressant, ga je lager zitten dan heb je minder uitsturings vermogen en ga je hoger in voedingspanning dan kom je tegen het maximum van de opamps aan.
Zet ook als je graag experimenteerd voor de zekerheid een diode over iedere voedingspanning, een 1N4007 in sper.
Gebruik ook de LT1037ACN als voorgestelde opamp, deze heeft een heel mooi ruisgedrag (1/F)
Als je naar zijn ruis luisterd begrijp je direct wat ik bedoel 
Deze opamp gaan vervangen ondat in de spec's staat dat hij 4,7nV/Hz is en dat je een opamp kent die beter is,
is mijn inziens geen goede actie.
Met de "Low Output" MC elementen zoasl de Ortofon type die ik gebruikte is deze versterker trap veel stiller dan welke plaat
jij de naald op zet.
Voor eenieder die het toch niet kan laten om het schema verder op te voeren, dan is dit een optie.
Zet bij de tweede opamp een 1x buffer binnen de loop,
dus de uitgang van de LT1037ACN direct naarde ingang van een LH002CH of andere snelel buffer.
En knoop alles dat aan poot 6 zat van de LT1037ACN nu aan de uitgang van de 1x buffer.
Verlaag de 100 Ohm weerstand naarde weerstand van de kabel die je gebruikt om naar je voorversterker te gaan.
Bij mij waren de aansluitkabels altijd kort en vaak RG59 coax (75 Ohm)
Het voordeel hiervan is dat de LT1037ACN geen belasting meer ziet en er dus meer loopgain over blijft
en de buffer die uiteindelijk de stroom lever die nodig is voor de tegenkoppel weerstanden en het aan sturen van de kabel.
Een echte win-win situatie, beide doen waarvoor ze gemaakt zijn.
Groet,
Blackdog