Die Engelse operatorlampjes zijn er in vele varianten. Bij de R-109 heb ik ze ook, nog met een stoffen snoertje. Die op de foto is een tropicalised versie 6A, hoort eigenlijk niet bij de WS62. Louis Meulstee heeft er een boekje over gemaakt. download
Voor de BC611 worden vaak een soort inschuifmodules gebouwd die in plaats passen van het originele batterypack.
Paar accu's uit b.v. oude laptoppacks met een laadcircuit en dc-dc convertortje voor de hsp. Hans Dekker, PE1ECO is daar helemaal in thuis en maakt werkelijk kunststukjes.
Ik was ook op de dumpschool in A'dam. Jouw BC611 is afgeregeld door Hans Muijser, PA0MJW. Ik heb er nog bij staan kijken. Ik denk dat je, jezelf terug kunt zien op de foto (klikbaar).
Op de voorgrond met ruitjesshirt Hans Dekker, PE1ECO, daarnaast Jan Bron (auteur van de Muiderkring boeken Zenders 1 en 2). Aan de achterste tafel de BC611 afregelset en BJ2?
Ik ben nog geen lid want ik kon de mail niet versturen via het contact formulier en er was nergens een mail adres te vinden op de site..
Ik heb je een e-mail gestuurd met lidmaatschap informatie.