Op 7 januari 2016 13:41:17 schreef JBerg54:
Toch ook nog wel aardig, 2 uitspraken van SSassen in het diyaudio forum (ik laat alle vuile was even weg) 
Bruno sent me some drafts, I subsequently worked those into working simulations in LTspice, and we were off to something, In a matter of weeks I ordered parts for and built the first, relatively simple, prototype and drove out all the way to Belgium to evaluate the design at Bruno's lab at home. We refined a few things and I set to work on incorporating these changes into a 2nd round of prototypes, for which I purchased another set of parts, and spent a considerable amount of time constructing and testing.
The cycle repeated, with me driving out to Hypex in Groningen to do another round of testing. This 2nd prototype performed a lot better, pretty close to where we were aiming for actually, so this design was drafted as a PCB by yours truly. I ordered PCBs and the 3rd set of prototypes was ready for scrutiny a few weeks later. I again drove out to Hypex in Groningen to have the prototype measured by Bruno.
en even later
I'd like to take a stab at it, but I'm a bit rusty as I don't design amplifiers on a daily basis, nor have the wealth of experience Bruno has, but alas, lets have a look. It needs no further explanation that the step response isn't particularly clean.
Zo bezien moet je best wel lef hebben om iedereen hier weg te zetten als een nono.
Zelf heeft hij geen meetapparatuur, alles is gesimuleerd.
Goed, ik ben d'r nu wel een beetje klaar mee. Selectief quoten uit reacties in diverse fora is wel erg sneu en kort door de bocht.
Als je alleen je gelijk denkt te kunnen halen door iemand anders publiekelijk te kak te zetten door selectief te quoten en proberen daarmee een beeld te schetsen wat absoluut niet strookt met de waarheid betekent dat je wel erg diep bent gezonken, da's op het schofterige af en gewoon kinderachtig.
Maar goed, JBerg54 laat zien dat hij daar absoluut geen moeite mee heeft. Niet iets om trots op te zijn in mijn optiek, in tegendeel.
Dat gezegd hebbende zeg ik dit topic vaarwel, met forumleden als JBerg54 hebben jullie mij niet meer nodig, de beste man is een autoriteit op alle fronten en draait z'n hand niet om voor een ontwerp wat met kop en schouders boven al het andere uitsteekt.
Succes verder!
Op 7 januari 2016 17:20:56 schreef JBerg54:
[...]
Wat een verhaal!
Ik was er tot nu toe vrij voorzichtig en mild (wel kritisch) over, maar ga het nu toch zeggen. De ExtremA is gewoon bagger!
Dan ga ik er ook geen doekjes meer om winden:
**Mod-edit: En de rest kunnen we wel raden, zo gaan we hier niet met elkaar om**
[Bericht gewijzigd door
Henry S.
op 7 januari 2016 19:18:56
(7%)