Ik heb onder andere:
Het heated bed zit met m3 bouten vast in schroefdraadgaten in de aluminium tafel eronder. Die schroefdraad is gammel.
(eentje was zelfs al dolgedraaid toen ik 'm uitpakte)
Gaten uitgeboord en er een fatsoenlijk moertje onder gezet.
De X motor steun met een extra zelftapper vastgezet. Standaard zit er maar 1 schroef; je kunt de steun dan millimeters bewegen in diverse richtingen.
De x glij-assen bij de openingen voorzien van een paar lagen tape, omdat de gaten veel te groot zijn. (de assen 'rammelen' gewoon erin)
Bij iedere beweging van de printkop verdraait de hele zaak
Glijlagers vervangen. De lagers die erbij zitten mogen van mij niet eens lager heten. (als je ze heen en weer schuift klinkt het als schuurpapier)
Bevestiging van de getande riem onder het heated bed op afstandbusjes gezet, zodat de riem recht kan lopen i.p.v. met een vreemde bochel...
De M8 draadeinden en de glij-assen zijn ook van belabberde kwaliteit, maar je kunt toch niet alles gaan vervangen...
(misschien later nog eens...)
De draadeinden/moeren zitten veel te ruim, je kunt zelfs heel simpel de moeren er scheef opdraaien(!)
De glij-assen zijn niet goed rond en/of niet overal even dik.
Er zitten ook enkele 'prefab' blokken bij (o.a. x-motor units en printkop. Daar moet je alles goed aandraaien, want veel schroeven zitten los...