Bij ieder stencil staat een "usable area" die behoorlijke marges aan de zijkant houdt.
Jou 290x190 zit precies op de grens van die "usable area" die ze opgeven voor de 380x280 buitenmaat stencil.
Mogelijk tript hun software net op de 0.1 mm die je "buiten de lijntjes" gaat. Mogelijk hebben ze last gehad met mensen die steeds een mm verder buiten de lijntjes proberen te kruipen en hebben ze besloten stricte grenzen te hanteren.
edit: Ander verhaal....
Ding komt maar niet aan, dus klagen dat het niet aangekomen is. Standaard: "laten we nog een weekje wachten", mijn standaard antwoord: "prima doen we!" dus na een week: 't is er nog steeds niet. Standaard: "Zal ik het opnieuw sturen?", mijn standaard antwoord: "liever niet, liever geld". hun antwoord: "ok prima, welk paypal adres moet het heen?"
Gewoon de standaard vertragingstactieken in de hoop dat je het ondertussen een keer zat wordt. Maar stug volhouden en een dag later heb je je geld terug....
Een week later: dingdong. POSTNL: pakketje..... Ja hoor daar is ie dan.
Dus zoals beloofd: "Hij is toch aangekomen, maar wel beschadigd." Wederom ben ik bekend met de procedure: Kan je hem locaal door een expert laten fixen? Dan geef ik je wat geld terug... Dus ik: dat is goed... Ik stel voor dat julle me $0.8 teruggeven, dus dat ik jullie nog $9 betaal. Wat is jullie paypal?
Dan krijg ik "bedankt voor je begrip".
De $9.80 die ik terugkreeg komt van een andere paypal account dan waar ik heen betaald had. Dus ik weet echt niet waar ze de her-betaling op willen hebben.
Anyway. Het ziet er naar uit dat ik geen paypal adres van ze krijg om te betalen.
[Bericht gewijzigd door
rew
op woensdag 24 oktober 2018 15:24:14
(58%)