Samsung MW89MST magnetron deed het licht uit

Kruimel

Golden Member

Hoe dan? De ts wil een duidelijke causale relatie, en die heb je IMHO alleen als de boel op een dag eens begint te roken en smeulen en opeens vastgesmoten blijkt te zijn aan het deurframe. Dat is wat ik de ts hier wil besparen, want ik heb persoonlijk een hekel aan gevolgschade. Je weet dat de dag dat bewezen wordt dat het toch in die microswitch zat je aan een reservezekering niet genoeg gaat hebben om dat te fixen?

Op 27 augustus 2018 20:39:54 schreef Kilian:
[...]Ik kan ook slecht tegen automonteurs die zo werken.

In die trant: rijd jij ook altijd door tot de distributie het begeeft? (Ja ik weet het, lekkere r*tvergelijking, maar ik houd er gewoon niet van dat ik midden in het koken verrast wordt door een schakelaar die toch defect blijkt, en bij honger blijk ik nog minder geduld te hebben, maar dat ben ik).

Als het een magnetron van een klant is zou ik ook preventief twee!, niet drie, schakelaars vervangen. Dit is een eigen magnetron. Bij een eigen magnetron zou ik ze gewoon laten zitten totdat ik zeker weet dat ze echt defect zijn. Vervangen kost weinig tijd dus dat is zo gepiept als het zover is.

Omdat ik vind dat je op een forum niet alleen info haalt, maar ook deelt, hierbij even een terugkoppeling: We zijn nu ruim een jaar verder en de magnetron is sindsdien dagelijks gebruikt. Het probleem is niet teruggekomen.