Het grote interessante aanbiedingen topic deel 7

bprosman

Golden Member

Op vrijdag 10 mei 2024 19:13:52 schreef Kruimel:
Hoogte 4,7m? :? Dat is best een enorme radio...

Hele hoge schappen :+

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
RAAF12

Golden Member

Op vrijdag 10 mei 2024 19:13:52 schreef Kruimel:
Hoogte 4,7m? :?

N.A.P en het Estafette gebouw ligt volgens mij niet op een terp :-) Ik weet niet uit welke database de app Timestamp Camera de hoogtegegevens haalt. Vlakbij is wel het Stephensonviaduct wat een stuk hoger is.

https://earth.google.com/web/search/Estafette+Recycle+Boulevard+Leeuwa…

:-)

benleentje

Golden Member

Nee dat is de hoogte van de antenne

Mensen zijn soms net als een gelijkrichter, ze willen graag hun gelijk hebben.
RAAF12

Golden Member

:-) Mooie radio, ik denk niet dat ze toen al ferrietantennes's hadden! Ik had hem even aan de stroom gehangen en zag de buizen en het schaalverlichtingslampje gloeien. Bromt ook dus de LS is ok. Het touwtje van de zendernaald is wel gebroken, maar dat is een piece of cake om te herstellen.

Henry S.

Moderator

Op vrijdag 10 mei 2024 19:10:47 schreef RAAF12:
Ha weer een leuk radiootje gezien bij de Estafette in Leeuwarden, geen garantie, de buizen gloeien en hij bromt! Een Erres uutje.
€15

[bijlage]

Niks voor jou?

Deze post is niet door ChatGPT gegenereerd. De 2019 CO labvoeding.
RAAF12

Golden Member

Mwa, ik heb er veel gerepareerd, is geen uitdaging meer. En ga zo reizen dat vind ik veel leuker om te doen.

Bij de Aldi:https://www.circuitsonline.net/files/imagecache/forum-post-thumb/b55YR…
De contactspray ruikt naar wasbenzine, net als de remmenreiniger van de Action € 2,25 (was tot voor kort € 1,99)

Kruimel

Golden Member

Is het niet, ik had het eerder al eens gekocht het werkt ook best aardig als contactspray en laat geen residu achter (al ruikt het anders dan mijn wasbenzine, maar de samenstelling daarvan is geen vast gegeven). Het is WD-40 contactspray, en ook in grotere en voordeliger 400ml verpakking te koop bij de Hornbach mocht het bevallen: https://www.hornbach.nl/p/wd-40-contactspray-400-ml/8736977/ (Aldi: €7/180ml, Hornbach: €12/400ml). Het is wel een goede vetoplosser. Ik gebruik het ook om oppervlakteroest op te lossen op bouten en moeren als ik er geen vettigheid op wil hebben. Je ziet het niet, maar het werkt best aardig en maakt het schroefdraad vaak merkbaar gangbaarder.

bprosman

Golden Member

Van WD40 heb ik ook boor/snijolie in een spuitbus. Prima spul

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
Arco

Special Member

Deze scheerkoppen kwam ik tegen: https://www.temu.com/nl/vervangende-scheerkopaccessoires-voor-hq6900-h…

Ik had nog twee prima werkende Philishave's, alleen de mesjes begonnen bot te worden (ze schakelden over van baardharen afsnijden naar baarharen uittrekken... :+ )
Over een wetsteen halen werkte een tijdje, maar dat is ook eindig.

Originele Philips vervangers is eigenlijk geen (levensvatbare) optie: die zijn duurder als een nieuw scheerapparaat...
Daarom die uit de link maar eens geprobeerd (kun je jezelf geen buil aan vallen)

Ze werken boven verwachting goed. Zo kun je een Philishave nog een tweede leven geven...

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

Hoewel deze scheerkoppen wel als "Lift en Cut" verkocht worden, ontberen ze het systeem met het verende 2e mesje (de 'lifter'). Mijn ervaring is dat ze slechts kort goed scheren en minder glad als de originelen.

Van iets dat stuk is leer je het meest.
Arco

Special Member

Mesjes die ik heb zijn 'close cut', maar 'echte' lift and cut zijn er ook los: https://www.temu.com/nl/set-van-3-scheerkopvervangingen-scheermesacces…
(ikzelf merk weinig verschil)

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
High met Henk

Special Member

Op woensdag 22 mei 2024 14:47:44 schreef Arco:

Ik had nog twee prima werkende Philishave's, alleen de mesjes begonnen bot te worden (ze schakelden over van baardharen afsnijden naar baarharen uittrekken... :+ )

Dat heb ik dus binnen 1x scheren. Meestal kom ik een half gezicht verder. Ook met gewone mesjes werkt dat. Mach 2 van Gillette bijvoorbeeld.

Ik had altijd die losse mesjes die je in zo'n houdertje legt.. kon me daar soms 2 welen mee scheren.

Tot ik de houder kwijt raakte.
Nu mesjes van Lidl.. die zijn verbazingwekkend goed en goedkoop. 5 euro voor 20 incl houder ofzo. En kan me er een 3x mee scheren.. daarna is alles bot en wordt het epileren ipv scheren...

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Aliexpress aanbiedingen:

Installeer eens een kersverse browser, ga naar de website van Ali en zoek bv. eens op Aneng. Dat levert soms verrassende welkomsaanbieding op. Het heeft mij een Aneng SZ305 voor 0,93 eurocent opgeleverd ;) . Maar ook andere types zijn soms voor extreem lage bedragen te verkrijgen.

flash2b

Special Member

Als je in dit geval je bestaande account gebruikt om te bestellen, dus inloggen--> bestellen dan zal je zien dat de welkomstdeal weg is en de normale prijs voor het item wordt gerekend.

They say attention is a shovel. It's time to dig 'em out.

Op woensdag 17 juli 2024 09:28:25 schreef flash2b:
Als je in dit geval je bestaande account gebruikt om te bestellen, dus inloggen--> bestellen dan zal je zien dat de welkomstdeal weg is en de normale prijs voor het item wordt gerekend.

Dat is correct. Maar als je het er voor over hebt, zou je met een nieuw account/email adres de aanbiedingen alsnog kunnen bestellen. Zo heb ik inderdaad een bestaand account,en dan gaat de vlieger niet op, maar kwam er achter toen ik een nieuwe PC aan het installeren was. Zal eens kijken wat er gebeurt als je je cache van je browser leegt.

Gewoon een "incognito window" gebruiken. Cache legen zou niets uit moeten halen.

Je "bestaande browser" heeft wel de neiging om voor te stellen je inloggegevens in te vullen. Opletten dat je dat dan niet doet.

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
Thevel

Golden Member

Op woensdag 17 juli 2024 11:08:52 schreef rew:
Gewoon een "incognito window" gebruiken. Cache legen zou niets uit moeten halen.

Dat heb ik even geprobeerd en zie inderdaad dat de ANENG SZ01 voor 0.93€ aangeboden word maar..... als je op de advertentie klikt zie je dat het om de prijs van de meetprobes gaat, de meter zelf kost bijna 14€.

Arco

Special Member

Da's altijd: de prijs en de artikelfoto die je ziet horen niet bij elkaar (prijs is altijd die van het goedkoopste artikel wat ze hebben, de foto niet)

Thevel

Golden Member

Als ik ingelogd met mijn account zoek dan zie ik die aanbieding van 0,93€ niet.

flash2b

Special Member

Dat schreef ik 5 posts terug ook al....

Thevel

Golden Member

Op woensdag 17 juli 2024 11:57:41 schreef flash2b:
Dat schreef ik 5 posts terug ook al....

Klopt maar @rew had het over de "incognito window" dat had ik dus even geprobeerd en haalt dus ook niets uit.

Ook gratis verzenden wordt gewoon 1,99€.
Allemaal misleiding :(

flash2b

Special Member

Daar in tegen krijg ik bij AliExpress wél 0,97€ per order die te laat aankomt, regelmatig 0,97€ bonnen voor een nieuwe bestelling, early bird korting, korting bonnen van "winkels" en korting in de Choice week (1e week van elke maand).

Gratis verzenden is vanaf 10€ bij Choice en dat vind ik wel goed. De kortingen hierboven worden na het behalen van de 10€ erafgehaald dus dan ben je vaak minder dan 10€ kwijt. PostNL versturen in NL is prive al 6,95€ dus mij hoor je niet klagen.

[Bericht gewijzigd door flash2b op woensdag 17 juli 2024 12:36:31 (35%)