Op het moment ziet de bovenkant van deze pod er nog zo uit. 
Blank aluminium. Er komt nog een aluminium plaat bovenop te liggen met kamer erin voor de schroefkoppen om ze de luchtspleet zo klein mogelijk te houden. Deze plaat maak ik wel zwart. Ik ben echter al blij als de koeling hetzelfde blijft als nu met weer een extra plaat er tussen.
Ik heb de PID regelaar die de temperatuur van de koelplaat regelt ondertussen ingeregeld. De PID loop regelt de lamp uiteindelijk terug naar 6W continu. Als je alle lampen vol aan zet is er 17W beschikbaar wat je nooit zal gebruiken. Vanuit kamertemperatuur duurt het met dit vermogen een minuut of 5 voordat de PID regelaar ingrijpt. Al met al is het niet slecht 
De grote lichtbak die aan het plafond komt te hangen moet ik nog ontwerpen. Ik ga er vanuit dat die ook oververhit zal gaan. Ik weet niet of ik daar een kier wil hebben tussen de lamp en het plafond. Dat wordt namelijk een stofnest. Ik denk dat ik net zoals bij de pod hierboven maar gewoon moet ervaren hoe snel het fout gaat qua temperatuur
Ik zal al stapeltje aan temperatuursensoren erin gaan bouwen ter bescherming 
rew
four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
Ik zou het niet willen: Een lamp die 17W is maar slechts 6W continue.
Ik denk, net als fatbeard dat een paar gaten waardoor er lucht uit de cylinder langs de aluplaat kan stromen gaat helpen om hem wat koeler te krijgen.
Eventueel bovenop (in het midden voor de symmetrie) zo'n stervormige koelvin monteren (De fan gooi je natuurlijk weg).
(Ik heb er nog een paar in mijn fans-en-koelvinnen la).
Ieder zijn keuze zullen we maar zeggen. Zoals ik al typte, die 17W gebruik je nooit. Als je serieus veel licht wil hebben is het eerste wat je doet alle show leds uit doen. Dan ben je alweer van 7W aan niet veel bijdragende verlichting af. Dan is er 10W over. Daar kan je een hele tijd mee draaien voordat de zaak te warm wordt en de PID regelaar de lamp zal dimmen.
Vergeet niet, er zijn drie van deze lampen boven de tafel (dat is al 18W continu!) + een grote lichtbak bovenin die het echte grote vermogen heeft.
Ik geloof niet dat ik te weinig licht heb (understatement). Iets met koelvinnen ontsiert de lamp overigens heel erg. Dat moet je zeker niet doen.