Een gelukkig nieuwjaar iedereen!
Ik heb toch nog wat vraagjes rond Domoticz. Wellicht dat iemand hier wat ervaring mee heeft, de antwoorden vind ik niet zo snel (ook niet bij 'Wiki')
1. De meter levert een string op 'Power'. Daarin zit o.a. verstopt de tellerstanden, het actuele totale verbruik en de teruglevering. Waar de andere getallen voor staan, weet ik eigenlijk niet. Ik heb ook geen data-indeling van deze string kunnen vinden. Het is een ZIV-meter.

2. Dit heb ik nu:

Zijn er v.w.b. Domoticz meerdere (andere plugins te downloaden? Waarin je bv netjes de tellerstanden kunt zien? Of moet je het gewoon doen met de standaard die wordt geleverd van P1 Smart meter?
3. Bij 'Log' zou ik het verbruik van laatste maand, jaar etc, moeten kunnen zien. Maar waar kan ik ergens de startdatum ingeven? De getallen geven i.i.g geen weergave van die periodes.

4. Bij het starten van Domoticz kun je het dahboard zien. Maar als je het dashboard al dan niet abusievelijk wegklikt, kun je het niet meer oproepen! De melding verschijnt dan:

5. Dan nnog een vraagje over hoe het nu zit met dat Python. Tussen de regels door lees ik de melding dat Python libray 3.1. niet kan worden geladen (failed to load library).
Ik heb echter Python wel geïnstalleerd. In de instellingen van Domoticz staat ook Python: None.

Is Python nu vereist voor Domoticz? Ik werk met Windows.