Het goedkoopste zijn die kant en klaar dingen uit de link van REW.
Zelf zou ik die, veel betere, oplossing van Lambiek bouwen. Maar dat is een serieus project. Ik ben ervaren maar doe dit soort werk niet voor derden. Ik denk dat ik daar zo een paar dagen mee bezig ben. Als iemand dat voor chinees-kinder tarief wil bouwen ben je zo een paar honderd euro verder. Dit is geen hobby project en je zit ook nog met aansprakelijkheid.
Als die fabrikant iets goeds had gemaakt was je bij aanschaf al veel meer kwijt geweest. Als de rest van de quad de zelfde kwaliteit is als de controller dan denk ik dat het zonde van het geld is om iets te laten bouwen. Nu de controller, straks de lader, het BMS of de accus als de motor dan nog werkt want die krijgt het steeds ook op zijn donder. Daar loopt waarschijnlijk ineens veel meer stroom als waarvoor hij is gemaakt.Dan kun je er beter voor 100 euro iets van vergelijkbare kwaliteit in duwen. Dan zo'n touwtje/schakelaar kopen die ze voor buitenboard motors gebruiken. Val hij er af dan stopt de motor. (dat moet natuurlijk wel ergens op aangesloten kunnen worden dus vergt ook wat werk)