e dealers van DAF en Linde(pompwagen fabrikant kunnen me hier niet echt in ondersteunen. zij vinden het niks,
Als die laders 24V input waren dan had de TS hier geen vraag gesteld want dan hadden bovenstaande partijen hulp kunnen bieden.
specificatie pompwagen:
Batterij Li-ion 24V 1,5(1,7)kWh C
Lengte laderkabel 3 meter
Ingebouwde lader 24V 35A 1kW
Netwerkstekker CE
De lader zit ingebouwd in de pompwagen en heeft een CE net-stekker, dus hij werkt op 230V ( of op krachtstroom ? )
Ik denk dat een inverter het eenvoudigste en goedkoopste is. Dan kun je de pompwagen gewoon inpluggen. Hoef je ook de pompwagen niet om te bouwen. (oplader verwijderen, mogelijk een nieuw BMS, 24 naar 24V lader monteren in pompwagen of in vrachtwagen. De inverter zal dikke kabels nodig hebben dus misschien handiger om de 230 van lader naar inverter langer te maken en de inverter vlak bij de accus)
Goedkoopste, niks veranderen en 60 tijdklokken monteren zodat ieder half uur er maar een paar tegelijk aanstaan. Goedkoper dan diesel, lagere inverstering, geen verlies van garantie op de pompwagens. Geen extra brandrisico in de truck, chauffeur zal hem niet zo snel vergeten op te laden
[Bericht gewijzigd door fred101 op 14 september 2023 10:49:18 (14%)