EricN
Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?
F11 is de ntc die je afgelegd hebt.
Probeer het testprogramma. Met ntc er terug in.
1: ga naar P0 (terug van nul beginnen...2 toetsen...
2: druk op 1 vd 2 toetsen (snel of glas). Nu moet P1 verschijnen. Indien niet, begin van nul en probeer de andere toets.
3: druk op de andere toets. Nu moet het toestel starten.
NTC op element gaan zelden stuk, heb het wel gehad maar dan geeft apparaat direct een storing en niet symtoom van niet starten. Ik gok nog op de slechte start knop, want reset moet je ten alle rijden kunnen uitvoeren
EricN
Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?
naar p0 gegaan dan toets 40 gr en 50 gr samen indrukken geeft E11,dan andere knop indrukken start app niet
grijs stekkertje naast verwarming op andere losse verwarming gezet dan gaat knipperend 3.00 naar 5.00
ander afvoerpompje aangesloten geen verschil.
het kan toch niet het onderdeel zijn van de foto?
wat is het, het lijkt doorstroomcontrole.
ik ben op de print aan het zoeken, zie foto lijkt op condensator ,meet o,oouf en oneindig.
als je foto zit van 25 feb daar zegt aswo "temperatuur controlle, lijkt of er 2 magneetjes in de 2 voetjes zitten waar water langs gaat als doorstroom controle, zou die het knipperend display kunnen veroorzaken of moet die een foutmelding geven als weerstand te hoog is?
ik dacht dat temperatuur controle op de pomp zat (klein grijs stekkertje naast de dikke roden draden)
Klopt, temperatuur controle zit op element. soms gecombineerd met optische sensor. Maar ik heb nog gespit, kan het geen kinderslot wezen??
zie foto: bij onderdelen leverancier staat: temperatuur controle, dit zit erin lijkt een optische controle.
onderdelen meten oneindig, hoort dat zo?
ik wil losse spoelpomp testen, is stekker met 3 poten, op welke moet ik 220v zetten?
Zou ik niet doen is een BLDC motor welke op 3 fase 150v werkt. 1x aansluiten op 230 en je heb vuurwerk
ik speel altijd graag met afgeschreven onderdelen.
ik heb met een variac 135v op 3fase pomp gezet en aanloop condensator van 200uf over punt 2 en 3 gezet
pomp draait gewoon.
ik denk dat hij te langzaam draait omdat hij niet 150hz staat, maar is zo wel te testen.