Aangezien iedereen haast wel een Praxis in de buurt heeft is het handig dat de codes op het forum staan, iedereen heeft daar wel belang bij.

ik zorg dat ik ze zsm heb kan nu nie bellen maar als ze in het klantenopdrachtsysteem zoeken op schotjes met als leverancier ZDL dan zouden ze ze moeite loos moeten vinden maar oke. u hoort nog van me

zoals beloofd Henry S.

de code's van de schotjes

kleine schotjes:
prx-code:1298140
uac-code:5733439106986

grote schotjes:
prx-code:1298157
uac-code:5733439123051

Jah ik moet ook nog tussenschotjes hebben voor mijn raaco kast die ik bij formido heb gekocht voor 25,-. 48 laadjes.

- 1 grote lade
- 2 middel
- 45 kleine laadjes

nou zaten er 10 schotjes bij en ik heb er veel meer nodig zodat ik 135 vakjes krijg. Dat is toch genoeg voor weerstandjes? Welke reeks het is weet ik niet meer maar zijn er behoorlijk wat.

afmeting van 1 schotje: 51mm lang en 30mm hoog.

Wie weet hoe duur deze zijn?
http://www.raaco.com/raaco/pics/products/jpg/106986.jpg
http://www.raaco.com/raaco/frameset.asp?lang=en&officeID=1

[Bericht gewijzigd door soundmouse op ]

Topic lezen voordat je vraagt?

Op 14 augustus 2006 20:11:01 schreef Henry S.:
[...]
De 'Praxis'schotjes kosten €2,- per 30 btw.
[...]

Op 3 januari 2007 20:50:09 schreef Henry S.:
Topic lezen voordat je vraagt?
[...]

Ik bedoel eigenlijk hoeveel ze op die website kosten, er staat geen prijs bij namelijk. Maar ik heb inderdaad wel het topic gelezen, het zijn dezelfde schotjes neem ik aan>?

Jazeker :)

Ik weet niet over rechtstreeks bestellen bij Raaco mogelijk is...

Op 3 januari 2007 21:42:32 schreef Henry S.:
Jazeker :)

Ik weet niet over rechtstreeks bestellen bij Raaco mogelijk is...

Denk ik ook niet, ik kijk wel even bij praxis of andere bouwmarkten, Formido had ze niet... misschien Gamma of karWei...... :D

ik koop de kasten van conrad altijd( heb er overgens nog maar 3:) ). Kosten 26.95. Er nu komen er geen verzendkosten meer bij, aangezien ik via IDEAL betaal. Dat is echt superhandig en goedkoop.

Edit: bestelnr. 813112

Op 4 januari 2007 08:51:26 schreef Mitchell S:
Er nu komen er geen verzendkosten meer bij, aangezien ik via IDEAL betaal. Dat is echt superhsndig en goedkoop.

Persoonlijk vind ik IDEAL de overtreffende trap in 'geld-uit-je-zak-klopperij' van de banken. Kijk maar eens hoeveel de transactiekosten zijn.

transactie kosten?

wat er bij mij is afgeschreven is enkel het bestelde bedrag. Niks meer(tot nu toe). Heb het dinsdag avond besteld.

Op 4 januari 2007 09:19:05 schreef Mitchell S:
transactie kosten?

wat er bij mij is afgeschreven is enkel het bestelde bedrag. Niks meer(tot nu toe). Heb het dinsdag avond besteld.

Ik bekijk IDEAL dan ook niet vanuit 't klantenperspectief, maar vanuit 't verkoopperspectief. Maar inderdaad, een dure webwinkel als conrad kan best wel wat interen op z'n winst. Of gewoon de componenten nog wat duurder maken. Niemand die 't verschil merkt.

Maar daarentegen hebben bedrijven wel DIRECT hun geld. dit levert ook weer voordelen op voor hun. (administratiekosten, rente, nazenden van accepgiro's enzo.

De E12 reeks heeft toch 85 waardes? ik heb eens een pakket gekocht met 850 weerstanden, van elk 10.

0,01/0,1/10/100/1k/10k/100k/1M/10M

0,01/0,1/10M worden vaak vergeten.

850 kan je niet door 12 delen, dus je mist iig wat.

Op 4 januari 2007 09:55:47 schreef Mitchell S:
Maar daarentegen hebben bedrijven wel DIRECT hun geld. dit levert ook weer voordelen op voor hun. (administratiekosten, rente, nazenden van accepgiro's enzo.

Jij maakt er een gewoonte van om niet te betalen?

(Als ik dingen zou verkopen, dan zou ik dat toch doen op basis van 'eerst-betalen-dan-versturen'. Ik heb iets tevaak meegemaakt dat mensen wel interesse tonen, en zelfs adresgegevens etc. doorsturen, en dan opeens niets meer van zich laten horen. )

[Bericht gewijzigd door alex278 op ]

iDeal is duur voor de verkoper... zal toch wel ergens mee verrekend gaan worden...

ik betaal mijn rekeningen altijd direct. Maar ik lees regelmatig dat er mensen zijn die dit niet doen. Ik heb al meerdere malen spullen besteld, waarbij ik pas na verzending moest betalen.

[Bericht gewijzigd door Mitchell S op ]

jah Aldi had laatst aanbieding. Een grote kast voor ongeveer 8 euro. Ik dacht met 33 laadjes.
Kunststof was het, en niet van raaco.

Ik zoek een specifiek stapelbaar vakkendoosje. Dit ivm standaardisatie en stapel mogelijkheid (ik heb er al 25)

afm incl deksel 19 x 12,5 cm, 22mm hoog.

10 vakjes. Was ooit verkrijgbaar in lichtgeel en grijs. Los deksel wat de vakjes 100% afsluit, dus je kunt bij wijze van spreken de doosjes schudden zonder dat er iets door de war raakt.

Ik heb geen idee waar deze doosjes vandaan komen. Vermoedelijk van een radiomarkt. Weet iemand of en waar ze (nog) te krijgen zijn?