Even een mooie anecdote: ik zei tegen mijn trouwe echtgenote: "ik moet controleren hoe de ontvangst in het hotel is" en zij bekende even later dat haar eerste gedachte was: "nou het zijn allemaal heel voorkomende mensen, dat hoort bij het beroep"...
Ik controleer vooraf hoe het daar hoogfrequentmatig is, dat is het voordeel dat het bij me in de buurt is, ik kan dingen persoonlijk regelen en controleren. Er is vast en zeker veel storing, maar voor degenen die met een ferrietantenne werken is dat geen bezwaar.
Wat de netvoeding betreft (van de forumbezoekers zijn er een aantal die daarvan afhankelijk zijn): volgens mij is het mogelijk dat ik een haspel met 10 meter snoer uit het zaaltje (of misschien huur ik een kamer) naar buiten voer, en dan zorg ik wel voor een lang stuk draad dat we buiten ophangen.
Voor de batterijvoeders is er geen probleem, ik schreef al dat erachter een enorm terrein is. Een openlucht gebeuren durf ik niet aan, dat wordt gegarandeerd janken.
@ledlover: je kan contact opnemen met Sparkman voor die vonkzender met je Ruhmkorff! Vanaf Zaandam is inderdaad niet ver maar openbaar vervoer gaat ook goed zoals ik schreef. Datum prikken we samen met elkaar, ik stelde dus voor eind April - begin Mei, kunnen we alvast plannen.