Hi Lucky Luke, 
Een duidelijke uitleg van Generator/Motor en magneetvelden hulde daarvoor.
TV Rant, let op bevat sarcasme
Ik ben deze week 2x toen ik op bed zat, de TV kanalen langs geweest, ja ik heb zo af en toe wat last van dwalingen, wat een infantiele bagger kwam ik tegen...
Ieder jaar presteren ze het om de programma’s nog slechter te maken, je krijgt er echt direct "hersenrot" van echt ieder dingentje is gescript overal lagbanden gebruikt,
zoals bij Lubach, laten we net doen of het echt allemaal leuk is manipulatie ten top.
Natuurlijk zijn de commerciële stations het ergst, maar de Nederlandse omroepen kunnen er ook wat van.
En dan heb ik het nog niet gehad over de marketing uitingen, om helemaal horendol van te worden.
Iets te leren op de TV, ben je gek... zonder Marketing bagger, hoe kom je er bij, zelfs met reclame presteren ze nog niets zinnigs op die treurbuis.
Leve de Marketeers met hun kijkcijfers en drammerig gedrag, tegenwoordig mag je ook al niet meer pissen en schijten op je gemak volgens de Marketers, reclames kijken, dat MOET je!
Dus lief kijkbuis vee, rust een slaap zacht, de Marketeers waken over jullie, zodat je geen aanbieding gaat missen.
Ontwikkeling voor de Nederlandse bevolking, dat was toch ook het doel van de Nederlandse TV, of heb ik het mis?, natuurlijk heb ik het mis, het is nu een groot manipulatie/verdienmodel geworden.
Hallelujah prijs de Marketeer!
Gelukkig kan ik nu nog naar Youtube of andere streaming dienst kijken door mijn uitgebreide filtering, maar dat wordt steeds moeilijker gemaakt en nee ik neem geen YT abbo,
geen haar op mijn hoofd dat ik mijn systeem continu aan Google koppel.
Zo einde van de Rant, nu weer wat leuks doen. 
Groet,
Bram