Wounded in Action Part 3.

Dit topic is gesloten

Gecondoleerd en heel veel sterkte

met vriendelijke groet, jalee
Tidak Ada

Golden Member

Op 24 juli 2009 22:16:30 schreef Lucky luke:
Sterkte testman. On/offtopic doen we niet aan, die paar bytes...

(ok, dat bepalen de mods natuurlijk)

Ik denk dat de mods de piëteit bezitten in dit soort gevallen een uitzondering te maken

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

gecondoleerd veel sterkte met je verlies

mijn verzameling mijn updates www.retrogamer.punt.nl
maartenbakker

Golden Member

Gecondoleerd en sterkte!

En bovendien is het, hoe tragisch ook, gewoon on-topic denk ik

[Bericht gewijzigd door maartenbakker op vrijdag 24 juli 2009 22:48:23 (62%)

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Lucky Luke

Golden Member

Op 24 juli 2009 22:23:23 schreef Tidak Ada:
[...] Ik denk dat de mods de piëteit bezitten in dit soort gevallen een uitzondering te maken

Ze mogen me bannen als ze het niet doen! Het zou wat zijn...

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

@testman sterkte en gecondoleerd

als je maar genoeg kracht zet gaat alles stuk http://www.thortech.nl/
Henry S.

Moderator

Op 24 juli 2009 22:23:23 schreef Tidak Ada:
[...] Ik denk dat de mods de piëteit bezitten in dit soort gevallen een uitzondering te maken

Idd, on/offtopic is hier niet aan de orde.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Op 24 juli 2009 22:29:03 schreef Lucky luke:

Ze mogen me bannen als ze het niet doen! Het zou wat zijn...

Als deze condoleances wegebben, kan voor mijn part dit "Wounded in Action" deel gesloten worden waarna we verder gaan met deel 4.
Om dit topic weer op te pakken met grappen en leedvermaak omtrent rare ongevallen is nu erg ongepast geworden.

Hoe oud is je vader geworden, overigens, Testman?

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)

maar 61 jaar oud , en we hebben al zoveel gehad met pa , dat je dit nooit zou verwachten we dachten als het een keer zal komen het een lichamelijk defect zou zijn . in dit geval is mijn vader gestorven op rose maandag in tilburg ( is al te zot voor woorden ), en ook nog 1 dag voor de verjaardag van schoonvader , en 2 dagen voor de verjaardag van mijn moeder. en komen we er vandaag achter dat hij wordt gecremeerd , op de sterfdag van de hond 2 jaar geleden en op de dag van de heilige jacobus , waar 1 van zijn 6 voorletters van is .

maar ja pa had wel humor , en wij hebben dat ook geerfd je weet wel hond op tafel de pannen uitlikken( en een grote hond ) koffie roeren met een makita ,en het richten van die toetjes in een bakje op elkaar en wie dan het meeste spetters op zijn gezicht had , komt zus met kleinzoon pa pakt hem kind onder de drukinkt , en dan liggen we in een deuk .en zelfs in het ziekenhuis op de ic had hij zijn handen vol met inkt , mijn zus zei nog , ach hij was die geboortekaarten aan het drukken , want dat wisten we aan de kleur .

toen ma 60 werd had ik een foto dat ze het behang aan het strijken was , op de voorraam gehangen . dat werkt goed zei ik om het af te stomen ze wist toen niet dat ik wel meer plannen had ermee . en dat kom je ook tegen op zoek naar foto's , en we hadden altijd lol .en we hebben eigenlijk alleen goede herinneringen aan pa .en dat is ook belangrijk .

ik heb ooms genoeg die nooit niks hadden , maar o zo saai
en dat zeggen zelfs hun kinderen , en dat was wat ons pa
anders maakte .

testman

waar rook was, werkt nu iets niet meer

 
Net na mijn 'Alles gaat goed-posting' ...
Deelneming hoor.
 
 

Ongelofelijk, wat een situatie zeg
Ook namens mij: gecondoleerd en veel sterkte

chuckie

Honourable Member

Testman, gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd.
Was je vader eigenlijk ook veel bezig met elektronica?

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

Man dit zijn toch altijd berichten die je even stil maakt.

Sterkte de komende tijd

Testman, ik wens jou en je familie veel sterkte toe.

Ik neem op kleine schaal reparaties van buizen-elektronica aan voor een heel aardig uurtarief. Interesse? Mail me!

Op 25 juli 2009 09:31:13 schreef chuckie:
Testman, gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd.
Was je vader eigenlijk ook veel bezig met elektronica?

ja , ik heb dat van hem overgenomen al toen ik 4 was zat ik erbij op zolder , hij heeft ooit zelf een computer gebouwd van losse componenten en die werkte ook nog ik dacht in 1984 , toen kon dat nog met snelheden van 1kb pm enzo .. hij was nog bezig met een aggregaat te wikkelen
er moest 500 meter draad op , pa kon het als hij het gezien had , en ik heb dat ook van hem overgenomen .

testman

waar rook was, werkt nu iets niet meer

Een beetje laat, maar toch bij deze gecondoleerd. Koester die mooie goede gedachtes!

Sterke aan de naasten uiteraard.

Ik ben programmeur! geen electronicus! http://www.daantimmer.nl/ Er is een ontwerp! nu nog inhoud :-)

@Testman.
Uiteraard mijn oprechte condoleance.
Heb ook zo'n pa gehad die met wat zijn ogen zagen met zijn handen maakte.
Bovendien kon hij ook lekker gek doen en had een enorm gevoel voor humor.
Maar bovenal was hij ons vader aan wie je altijd iets kon vragen en altijd een antwoord had.
Geduld is een schone zaak was zijn motto.
Ook ik moet hem sinds een tweetal jaren missen,hij werd 89, maar vergeten zal ik hem nooit!
Ben blij en dankbaar dat ik zo'n geweldig mens heb mee mogen maken want ze zijn zeldzaam.
Het is jammer dat jullie hem al op zo'n vroege leeftijd moeten missen maar ik weet zeker dat de de pijn, die het verlies geeft, omslaat in een gevoel van warmte en dat de
herinnering aan hem een glimlach zal zijn die het verlies zal goedmaken voor de rest van je leven.
Wens jullie veel sterkte de komende tijd.
Groeten,
Mac.

Zomaar een gesprongen zekering vervangen maakt vaak meer kapot dan je lief is. We zullen er even naar kijken heeft meerdere betekenissen. Elektronica is niet eigenwijs: mensen die het niet kennen zijn dat vaak wel! Kortsluiting is bij mij: samen roken.

bedankt , sinds 1800 uur vanavond is hij er helemaal niet meer , en de hectiek van de crematie en de koffietafel is voorbij , op de heenweg gingen we mee in de stoet en op de snelweg was een ongeluk gebeurd bij de afslag airport
30 minuten in de file gestaan . daarna alles goed gegaan
iedereen vond het een mooie dienst , en het was druk 350 man ongeveer . ook veel mensen die ik nooit heb gezien . horen we daarna , dat in het ongeluk op de heenweg mijn neef en vriendin betrokken waren , maar gelukkig was iedereen weer uit het ziekenhuis ontslagen , dus goed afgelopen , crematorium was net verbouwd dus rook nog naar meubelzaak , en niet naar dood . wel een 600 handen geschud de afgelopen week . maar dat is een berg waar je blij bent overheen te zijn , en verder kunt voor zover dat kan .

groet testman

waar rook was, werkt nu iets niet meer

@testman.
Het leven zal zijn draai wel weer vinden, maar het is wel vreemd hem te moeten missen.
Gelukkig dat je neef en zijn vriendin het er goed vanaf hebben gebracht, dat is misschien enigszins een troost.
Zo'n dag is bij mij als een film voorbij gegaan en je vraagt je af waar ál die mensen vandaan komen, vaak ken je ze niet eens.
Wel, testman ik wens je veel sterkte en ik hoop weer spoedig iets van je te mogen lezen op dit forum.
Groeten,
Mac.

Zomaar een gesprongen zekering vervangen maakt vaak meer kapot dan je lief is. We zullen er even naar kijken heeft meerdere betekenissen. Elektronica is niet eigenwijs: mensen die het niet kennen zijn dat vaak wel! Kortsluiting is bij mij: samen roken.

ach ,dit topic kan best door we konden al weer lachen thuis en vieren zelfs zijn verjaardag nog vandaag . ma wil dat iedereen een leuke herinnering vertelt , en met drank op wordt dat wel leuk . ik heb de afgelopen dagen al zat verhalen gehoord van pa , en ook de kant die hij niet vertelde .op zijn ex werk een collega die uitstapte voor de auto stil te zetten en zo een 4 keer de pui eruit gereden had. pa die zei dat hij met ma de airco op dak zette . en nu hoor ik dat hij dat ding van 41 kilo er zelf op zette .ma is af en toe een beetje dozig en liet de zonwering open snachts en werd in de ochtend wakker van een raar tikkend geluid ,en het regende ..... gelukkig hing de zonwering op de pergola , er zat wel een kuub water in .daar kan ze zelf ook wel mee lachen . als het kind van mijn zus er is , is er weinig aandacht voor de hond , en die gaat dan op de mat bij het kind liggen en "het speelgoed delen " en het is een hond van 45 kilo
die ontzettend lomp is .dus moet je vlug reageren . of ze belt om middernacht en een hoop herrie , kan ze de tv niet zachter krijgen , en ik denk dan ik ken dit, och ja oma doet dat ook .

waar rook was, werkt nu iets niet meer

Testman,

Ik ben wat laat, maar alsnog gecondoleerd met dit zware verlies.
Heel veel sterkte toegewenst in de komende periode..

zonder prutsen kom je nergens!

Dit topic is gesloten