26 editie Radiomarkt "de Lichtmis"
Stichting ROM (Radio Onderdelen Markt) houdt dit jaar op zaterdag 22 september voor de 26e maal hun openlucht radiomarkt bij wegrestaurant de Lichtmis gelegen aan de A28 bij de afslag Nieuwleusen (afslag 22) tussen Zwolle en Meppel.
Deze zeer gezellige markt vindt plaats in de openlucht, is gratis toegankelijk en duurt van 09:00 tot 16:00 uur. Naast de markt is een groot geimproviseerd parkeerterrein in een weiland beschikbaar waar voor slechts 1 euro geparkeerd kan worden. Er zijn naast de reguliere marktkramen ook verkopers aanwezig welke vanuit de kofferbak hun waren te koop aanbieden. Een absolute topper. Persoonlijk vid ik dit een van de gezelligste radiomarkten van NL met veel bruikbaar radiospul. Laten we hopen dat we het weer een beetje mee krijgen tijdens deze editie.Vele standhouders waaronder veel uit Duitsland en het Oosblok.
Voor verdere info zie de website van de stichting: www.stichtingrom.nl
Als we toch vroeg gaan posten...
Amateurexamens najaar 2007;
Met een hele grote crosspost
[Bericht gewijzigd door Henry S. op (84%)]
Bij die examen zal je de eerste vragen over digitale techniek tegen zullen komen.
Nog een evenement: Op zaterdag 3 november heb je de Dag van de RadioAmateur in Apeldoorn
beertje_01
My Tube is bigger then yours
Fantomaz
Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)
Vroeg bij of niet...
Ik ga zeker weer!
Sterker nog... Ik zat net gisteren te overwegen over deze beurs een topic te starten. 
Ehmmm .... digitale technieken geldt niet voor N licentie(HAREC gedoe)
Ook leuk..stel je haalt je F licence..(zonder CW,want das immers niet meer verplicht/nodig toch?)
Maar ga je naar bv. Frankrijk mag je wettelijk niet uitkomen op de KG banden omdat je geen CW hebt gedaan...
Ik hoop dat dit soort gedoe snel europees geregeld word!
(heb zo een idee dat het nog wel tijdje zal duren ,als ik alleen al de verschillen zie in al die Noviceregelingen in bv. NL/BE/UK/DE...)
Fantomaz
Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)
OK... dit is een vroeg topic...
MAar zullen we het accent bij de beurs bij de lichtmis houden?
We raken zo wel erg snel off topic. 
Op 29 juli 2007 11:46:34 schreef Fantomaz:
OK... dit is een vroeg topic...
MAar zullen we het accent bij de beurs bij de lichtmis houden?
We raken zo wel erg snel off topic.
Ik dacht, zal vroeg de aandacht vestigen op de beurs. Vorig jaar was er pas een week of twee van te voren een topic.
Nu kan iedereen bijtijds de datum in zijn agenda vrijhouden, en natuurlijk sparen.....Hi.
pcnerd
Take a parachute, and jump!
idd, sparen
.
naja, vervoer is ook wel belangrijk, ik hoop dat ik mijn oom zo ver krijg om ook heen te gaan en mij mee te nemen (dan gaat kipmans zo goed als vanzelf ook mee). Ik hoop trouwens dat ik geen mensen met een oog tegenkom, dat zou betekenen dat ik die er vorig jaar met mijn discone heb uitgestoken
. (jammer dat daar geen foto's van zijn, discone uit tas).
maargoed, mocht iemand in de buurt van steenwijk of meppel passeren, misschien dat ik achterop spring
.
Op 29 juli 2007 19:18:23 schreef KT88:
Ik ben er zeker!
avec le Cthulhu eXpress....
Ik ben er nog nooit geweest, maar daar gaat nu dus verandering in komen. Ik zie jullie (Hugo, KT, enz.) wel de 22e.
marcob
Honourable Member
People tend to overestimate what can be done in one year and to underestimate what can be done in five or ten years
Op 29 juli 2007 19:18:23 schreef KT88:
Ik ben er zeker!
Als KT weer zo vriendelijk wil zijn... Ben ik ook van de partij!
Fantomaz
Wastartedoendan???
Hoenderloo??
Jammer trouwens, dat die Tshirts nog niet geregeld zijn.
Had eea wel herkernbaarder gemaakt. 
[Bericht gewijzigd door Fantomaz op (61%)]
Op 31 juli 2007 09:57:41 schreef Fantomaz:
Wastartedoendan???
Hoenderloo??Jammer trouwens, dat die Tshirts nog niet geregeld zijn.
Had eea wel herkernbaarder gemaakt.
Een beurs georganiseerd door Radiotron/Het Nederlands Electriciteits Museuem.
http://www.radiotron.nl/
Beurs data: http://www.radiotron.nl/data.htm
Sparks
mijn werk is zo geheim dat zelfs ik niet weet waar ik mee bezig ben....
Lichtmis
zal er waarschijnlijk zijn.
Hoop dat het beter gaat als de vorige keer.
leuke aankopen gedaan ben je onderweg naar huis breekt de uitlaat onder je auto vandaan 
En volgens mij is het dan ook weer tijd voor mijn donatie aan co 
Jammer dat je er niet bijbent, Hugo. Sterkte thuis!
Henry: ik ben rond 09.00 uur bij Eat, dus denk zoiets van 10.00 of 10.30 op het dorpsplein.