kif is er niet, ik zit ergens op robodock.

Ben ook, zoals elke keer de afgelopen 15 a 20 jaar, van de partij.
Bijtijds, om toch vooral de echte koopjes niet te missen, en bijtijds weer thuis.

En je vooral niet af laten leiden door allerlei meer en minder bekenden die puur voor de gezelligheid komen :-)

Ik zal ook van de partij zijn: ga gezellig met mn vader weer eens ergens naartoe (zie ik hem ook weer eens ;))

Voor mij wordt dit m'n tweede beurs, de vorige was Rosmalen.
Wat ik vooral hoop tegen te komen zijn een paar mooie afstem condensatoren en een (tweedehands) signaalgenerator of meetzender die op 7 MHz bruikbaar is. Kan ik eindelijk m'n haperende kristalfilter 's fatsoenlijk debuggen! ;-)

Heeee, ik sta niet in het lijstje andreas ;)

Ik ben ook op zoek naar een functiegen... Weet nog niet precies wat, maar wil wel tot een meg of 10 a 20 kunnen.

Op 16 september 2007 18:22:00 schreef elmowww:
Ik zal ook van de partij zijn: ga gezellig met mn vader weer eens ergens naartoe (zie ik hem ook weer eens ;))

Hee Elmowww
Maak ik je ook nog eens in Levende lijve mee!!

@ Andreesie...
Je mag de vraagteken achter mijn naam weglaten.
En Jorim23 neem ik ook mee!

Worden er nog definitieve afspraken gemaakt omtrent tijden, plaatsen, etc??
Ik bedoel...
Niet dat we vlak voor vertrek eerst nog het hele topic moeten nastruinen voor deze informatie.

Doe een voorstel zou ik zeggen :)

Op 16 september 2007 22:34:11 schreef Fantomaz:
[...]

Hee Elmowww
Maak ik je ook nog eens in Levende lijve mee!!

@ Andreesie...
Je mag de vraagteken achter mijn naam weglaten.
En Jorim23 neem ik ook mee!

Worden er nog definitieve afspraken gemaakt omtrent tijden, plaatsen, etc??
Ik bedoel...
Niet dat we vlak voor vertrek eerst nog het hele topic moeten nastruinen voor deze informatie.

Lijkt me wel gaaf om ff ergens af te spreken, mag je me meteen updaten over je project ;)

Ik hoop rond een uurtje of 10 - 11 daar te zijn, dan ben ik vroeg genoeg opgestaan.

Misschien dat vroeger ook nog lukt, maar dan moet ik deze week wat meer slapen (ben nog wel ff moe van t weekend... verjaardag :))

Ik mail je wel even mijn telefoonnummer

[edit]
Done...

[Bericht gewijzigd door Fantomaz op (20%)]

Ik ben ook van partij..
Dag ervoor op een camping vlakbij camperen..

Zoek nog een functiegen,AVR, en nog wat dingetjes..

ik ben er igg vroeg bij voor de kofferbakverkopen! ;)

Op 17 september 2007 19:07:18 schreef Technojunk:
Ik ben ook van partij..
Dag ervoor op een camping vlakbij camperen..

Dát zijn de DieHards!! :)

@ Andreesie: Hoe weet je dat ik ook kom ;)Maar jah ik kom ook.Lama... (...wanneer leer ik nou eens lezen voordat ik reageer...);):P
't Lijkt me als beginner heel leuk om zoiets ooit eens mee te maken. En natuurlijk kennis te maken met jullie.:)

Op 17 september 2007 08:21:55 schreef Ganzz:
Doe een voorstel zou ik zeggen :)

OK...
Even een plaatje uit de oude doos (meeting van vorig jaar :-))

[edit] Het is Afslag Nieuw Leusden, overigens...[/edit]

http://www.uploadarchief.net/files/download/lichtmis.JPG

Ik stel dat we, net als vorig jaar, weer om 11:00 en om 13:00 afspreken op het terras thv de ingang van het Café.

Mocht het onverhoops toch regenen, stel ik de bar voor.

Enige kliekvorming zal er toch wel onstaan doordat een aantal van ons elkaar al kent én omdat er onderling al wat telefoonnummer zijn uitgewisseld zodat men elkaar kan vinden.

nou, ik weet het niet met jullie, maar IK heb er zin in!!

ok even om te melden ik zal er NIET zijn.
de reden is dat ik op dit moment op stage ben in denemarken voor een 1MW windmolen project met name de frequency convertor. swel fijn spul (power igbt's en geregeld door een dsp).
nu vooral ook even zeggen dat hugo die 19" kast nog even tuis mag laten maar ik zal als ik naar huis rijd van hier eventueel even kunnen passeren maar dat regel ik dan nog wel via mail. tis spijtig maar dit is ook leuk om van te leren en tevens ook men school dusjah.....

Op 20 september 2007 21:46:33 schreef beertje_01:
....
nu vooral ook even zeggen dat hugo die 19" kast nog even tuis mag laten maar ik zal als ik naar huis rijd van hier eventueel even kunnen passeren maar dat regel ik dan nog wel via mail. tis spijtig maar dit is ook leuk om van te leren en tevens ook men school dusjah.....

Je bent van harte welkom. Stuur maar een mail.

Op 20 september 2007 21:38:23 schreef Fantomaz:
[edit] Het is Afslag Nieuw Leusden, overigens...[/edit]

Nieuw-Leusen, anders gaat iedereen rondom Amersfoort zoeken....

Veel plezier jongelui, ik ben er helaas niet bij maar dat houdt weer in dat er meer voor jullie overblijft! ;-)

@MAH: Check je mail even!

Nieuwleusen.
Zonder streep en zonder d.

a28 en dan afslag Nieuwleusen.

Zoals gezegd ga ik onder voorbehoud, als het plenst van de regen blijf ik thuis.
Dat gezegd: meerijders vanaf Arnhem-Zuid (station) kunnen aldaar bij me instappen, vertrek om 9:45 uur. (Alleen na inschrijving, vandaag voor 18:00 uur.) Niet allemaal tegelijk, ik heb geen busje :)

Terugreis op het moment dat IK dat wil (vermoedelijk zo'n uur of 13:00-14:00).

lijst tot nu toe:
Ganzz
rjmulder
marcob
Technojunk
MAH (if: mooi weer)
Frits Kieftenbelt (kans: 93,142%)
Jochem_S (onder voorbehoud)
shiptronic
Fantomaz(?)
beertje_01
Xenobinol
henkhuitema
Estorist
Henry S.
Schimanski
pcnerd (misschien)
Rd12tf (?)
Sparks
Hugo Welther
Broertje Paul ook nog
qrp_man
elmowww
fritsuitoosterstreek
Jorim23

aanvullen kan waarschijnlijk niet meer, moeten degene maar doen die hier nog komen, ik waarschijnlijk iig niet, dus dit is tot nu toe de meest complete lijst
(drukfouten voor behouden)
snappen jullie?;)

Zal dit alles even uitprinten.. weet ik zeker dat we niet de verkeerde kant op rijden ;)

Toevallig iemand coordinaten voor de tomtom?

En ik denk ook wel dat ik op het teras ben! Even uitrusten en kwebbelen ;) (of ik zit in de camper)

Is er ook nog wat afgesproken op LPD, PMR, 70cm:) of 2m om elkaar eventueel te ontmoeten bij vragen?

Ik wil proberen er om ongeveer 9 uur te zijn het is toch een uur rijden vanuit Borne en anders wordt het wel erg vroeg in een weekend ;)