Hallo allemaal,
Als eerste, Ik ben lesley 32 jaar en werk in de bouw, als timmerman, ben erg handig en weet van veel zaken op dit na: P kunnen jullie mijn helpen?
Weet iemand wat deze 2 dingen zijn?
Dit zit in mijn meterkast en ik heb geen idee waar dit voor dient! iemand? (zit naast mijn meter in de meterkast):
Dit zit vast aan het snoer van mijn CV! (deze CV is erg onprofessioneel geplaatst, daarom en omdat ik de ruimte anders ga indelen ga ik hem deze maand omhangen. Maar wat is dit? en is het belangrijk dat het aan mijn CV gekoppeld blijft! Ik werk dus als timmerman voor een woningbouw corporatie dus zie veel cv's voorbij komen en ik heb dit not niet eerder gezien.
foto 1
close up:
Ik weet zeker wel met elektra om te gaan, maar schema's heb ik niet voor geleerd! dus mijn excuses voor dit zeer amateuristische schema, maar ik vermoed dat het wel duidelijk is wat en waar alles heen gaat:
Van de 2 draden die de muur in verdwijnen (1xc wit en 1x zwart telefoon snoer) heb ik geen idee van waar ze voor dienen, Miss heeft het te maken met mijn mechanische ventilatie. Ik woon in een flat en op ons dak staat voor de gehele rij een mechanische ventilatie, heeft dit daar toevallig mee te maken?
alvast hartelijk bedankt voor de hulp.
Thx Lesley