Ingeklemd in een bankschroef tussen 2 L profielen.
Dit topic is gesloten
Ingeklemd in een bankschroef tussen 2 L profielen.
Moderator
Na het zagen natuurlijk. Die smalle strookjes buigen vrij makkelijk om.
Een meetsnoerenrekje.. Staat ook al heel erg lang bij mij op de lijst. Als bij zoveel CO-ers volgens mij.
Na het zagen idd..
Nou, bij mij staat ie niet meer op het lijstje
De sjabloon staat op m'n site, dus uitprinten, opplakken en zagen
Mooi stukje huisvlijt hoor. maar mij persoonlijk teveel werk
voor luie mensen die dit ook van hun lijst af willen hebben http://www.okaphone.com/artikel.asp?id=403501
wel even op de kop monteren, anders blijft je van de grond aan het rapen..
[Bericht gewijzigd door MAH op maandag 5 januari 2009 22:43:06 (41%)
wat is er mis met een plankje met gaatjes waar de pennen van je snoer exact inpast?
Golden Member
Zelf gebruik ik al jaren een stuk "vingergoot" tegen de muur.
Groeten, Bram
Op 5 januari 2009 22:58:12 schreef mts plus:
wat is er mis met een plankje met gaatjes waar de pennen van je snoer exact inpast?
Passen daar dan ook krokodillen bekjes in?
Op 5 januari 2009 22:58:12 schreef mts plus:
BNC kabels gaan er niet in.
Ik heb ook zon ding, maar dan van hout. Net als TJ met die vingertjes. Werkt prima en aan een figuur zaag heb je genoeg (ben niet zon held met metaal bewerking )
MAH, dat rekje zak ik ook liggen..
Heb me nu dan even 19.50 uitgespaard..
Surge_me, Ik heb het dan met een dequpeeraag gedaan, maar dat zou ook goed willen
Moderator
Op 5 januari 2009 21:21:27 schreef Technojunk:
Hier even een projectje waar geen elektronica aan te pas komt (alhoewel, dequpeerzaag, slijpsteen )
Een meetsnoeren-ophang-rekje, ik zat altijd te klooien waar ik m'n meetsnoeten nou op moest hangen, nou hier dus!
Netjes, maar even alle randen afronden, anders snij zo je snoeren in.
scrollt de tijd nou van recht naar link's ofzo? ik zie er persoonlijk niet echt een klok in. Maar het geheel ziet er wel vet uit!
[Bericht gewijzigd door leime op dinsdag 6 januari 2009 19:26:41 (17%)
patrick: Mooi gemaakt, maar ik vindt het erg lastig aflezen zo...
Op 6 januari 2009 19:32:00 schreef patrick valk:
en bedankt voor de vriendelijke reactie
Als dit cynische is, sorry
nee is goed bedoeld
ja het is wel wat lastig om af te lezen maar ik ben er blij mee
[Bericht gewijzigd door Henry S. op dinsdag 6 januari 2009 20:57:36 (51%)
Op 6 januari 2009 19:26:18 schreef leime:
scrollt de tijd nou van recht naar link's ofzo? ik zie er persoonlijk niet echt een klok in. Maar het geheel ziet er wel vet uit!
Het scrollt van links naar rechts en weer terug.
HH-MM-SS
Waarom niet gewoon 2 extra segmentjes toegevoegd? Leest net wat makkelijker en zoveel kosten die ook niet, toch niet ivm een fpga!
ja maar ik heb geen centen en dit is een standaard development bord
Golden Member
Toch wil ik Patrick complimenteren met zijn vorderingen. Ik kan me de verschillende topic's van vorig jaar herinneren. Hij gaat goed door en maakt al leuke zaken.
Ga zo door! top
Op 3 januari 2009 19:39:06 schreef Technojunk:
0.02'' lukt hier ook nog wel,
Maar 0.01'' ben ik ook wel beniuwd naar hoe je dat doet
6 a 7 mil is hier anders geen probleem...
Op 6 januari 2009 22:01:23 schreef marcob:
Toch wil ik Patrick complimenteren met zijn vorderingen. Ik kan me de verschillende topic's van vorig jaar herinneren. Hij gaat goed door en maakt al leuke zaken.
Ga zo door! top
bedankt !!!
Op 6 januari 2009 22:01:23 schreef marcob:
Toch wil ik Patrick complimenteren met zijn vorderingen. Ik kan me de verschillende topic's van vorig jaar herinneren.
Haha, ja, ik ook...
Goed gedaan Patrick! Code helemaal zelf geschreven?
Patrick is idd een sterk gemotiveerde doorzetter. Hij heeft al zijn spaarcenten uitgegeven aan een vrij dure FPGA board maar nu begint hij de vele mogelijkheden te ontdekken. Als een van de weinigen heeft hij de moeilijke inloopkurve doorstaan die bij een FPGA ontwikkeling behoren. We hebben hem vele malen moeten intoom houden, meerdere keren ondersteunen maar telkens komt hij opnieuw bovenop.
Met de hulp van deze FPGA board ligt een enorme ontdekkingstocht in het vooruitzicht. Hij kan nu alle richtingen op. Ledjes laten branden, display aansturen, VGA aansturen,RS232 gebruiken, PS2 keyboard gebruiken, audio afspelen en dit alles zonder bijkomende kosten te maken. Hij hoeft zelfs niets te solderen.
De drang om iets te leren levert altijd resultaten. Doe zo verder!
Op 7 januari 2009 00:51:59 schreef Rikkepic:
[...]6 a 7 mil is hier anders geen probleem...
Dat is ongeveer 0.1mm mij lukt 0,05mm mij nog,
alleen weet ik niet helemaal zeker of dat wel klopt
Dit topic is gesloten