ook weer terug: gisteren na de beurs even mijn vrouw naar haar paard gebracht. Echter volgend jaar moet ik minder koekjes eten...
Dat achtervolgde me nog tot ik thuis was om 21.00(waar ik overigens letterlijk geen seconde later had moeten arriveren). Vrouw eten gaan koken en ik aanhanger in werkplaats afgeleverd en terug om 21.40. Beetje gegeten en gaan slapen, ben nu weer wakker en auto is leeg geruimd.
Zo alles eens opruimen en naar werkplaats om hanger leeg te maken.
mijn buit is niet veel, maar wel voor lange tijd:
weerstand van 1 ohm en 120 W gekocht en geruild voor broodje unox met shiptronic.
Veel mensen geknuffeld
Veel gelachen
2 ijsjes (1 voor mijn vrouw + mini HmH)
paar audio stekkertjes
19" behuizing van de stand voor mijn voeding (had er al 1, maar deze is misschien mooier, anders ligt hij er volgend jaar weer)
Mijn eigen Variac mee terug
hele Kleine smet is die *PIEP* (hier lezen ook <18 jarige) die me die loer met de russiche variac gedraaid heeft. Voor die 2 tientjes had ik hem zeker niet weg gedaan. Heb er zelf meer voor betaald...
wel leuk om weer meer mensen te leren kennen, mensen die ik iig gezien heb:
Chuckie, Fred101, hugo & paul welther, Tidak ada, jochem, MAH, KIF, Djohnny, Sine, Vandee, bprosman, shipttronic, Henry S. E.v.a die ik nu vergeet.
Heb Wouter v. Ooijen dit jaar gemist (VOTI)
Altijd jammer dat mesnen jou wel zien, maar zich niet voorstellen.
Overigens die PM3310 voor 80 euro achterin, was volgens mij niet verkocht. Vind dat FAR OUT de mooiste scoop die ik OOIT gezien heb: die van mij staat denk ik al 4 jaar bij KT88. Maar ding is Zo bizar mooi!!
[Bericht gewijzigd door
High met Henk
op zondag 13 maart 2011 10:38:23
(20%)