Mijn naam stond in duidelijk chuckie-handschrift op m'n badge gepend.
Op 12 maart 2011 20:23:56 schreef help:
Ben nu al weer bijna een uurtje thuis ... ofwel reizen met het OV duurt best lang.
Oh my, 19:30 thuis? Hoe krijg je dat voor elkaar? Had maar even een gil gegeven, had ik je in Arnhem op de trein gezet...
Op 12 maart 2011 23:36:02 schreef fred101:
Een bosje rg50 gekregen met bnc's eraan
RG58, als je die bos van mij bedoelt.
en vond een zakje sleepcontacten wat ik met Mans gedeeld heb.
Ah, op de stand? Ik vroeg me nog af wat ik er in hemelsnaam voor prijs op moest plakken...
@Peterrr: je waar is goed terecht gekomen, en er is ook nog het e.e.a. over voor volgend jaar (zit allemaal in de aanhanger). Bedankt nogmaals namens CO! (En dat geldt natuurlijk ook voor de andere donateurs, waarvan ik de goederen niet persoonlijk in ontvangst nam!)
Op 13 maart 2011 00:13:36 schreef guidob:
@geek: doosje afgegeven en je had geinformeerd.
Jups, bij mij, maar ik wist niet dat er een doosje klaar lag... Gelukkig komt alles toch nog goed
Op 13 maart 2011 18:44:57 schreef Piet elektro:
Hoe zat dat nu precies met die TC.
Ik heb hier wat filmpjes zien staan waarop men met de handen aan de streamers zat te friemelen.
Is de stroom dusdanig gereduceerd of is er een ander trucje gebruikt?
Geen flauw idee, maar begin van de middag durfde ik het eindelijk ook aan. Het enge was dat Sine (de bouwer van het kunstwerk) het in al die jaren zelf nooit had aangedurfd (maar nu dus ook z'n hand in het vuur heeft gestoken haha).
Op 13 maart 2011 21:34:45 schreef GJ_:
Hmm, weer een boel gemist zie ik wel. Helaas was ik te druk om naar de beurs te gaan, volgend jaar probeer ik er gewoon weer te zijn.
Ja, ik miste je al GJ, jammer dat je te druk was!
Op 13 maart 2011 21:50:48 schreef Sine:
..vooral gekke henkie had het er moeilijk mee, die besprong alles wat bewoog.
Ja, dat werd wel een beetje eng op een gegeven moment. En dat terwijl hij toch gewoon z'n wederhelft (weder-twee-derde?) had kunnen .. eh.. bespringen. Maar soit, ik heb twee knuffels passief doorstaan. Ik vind het een hele prestatie, al zeg ik het zelf.
Namens mijn eigen wederhelft sorry dat ik niet mee kon/mocht/etc met het etentje, maar ze moest me ook al de hele zondag missen. Ik was namelijk lekker aan het prutsen met de plotter die VanDee voor me had opgehaald en meegebracht. Windows moet daar niet veel van hebben, maar inmiddels kan ik vector-graphics plotten en heeft het ding dus al een mooie (handmatig voorbewerkte) vakantiefoto uitgetekend! Machtig mooi.
Maar volgende hoop ik wel aan de schnitzel en appelmoes-met-kers te zitten eind van de dag. Of misschien een Griek ofzo?
De bench-multimeter die ik van Fred heb (tegen m'n Delta voeding) moet nog even z'n vuurdoop afwachten tot volgend weekend, maar ik ben er alvast blij mee. Verder (te) weinig rondgelopen en geen functiegenerator gescoord, maar des te meer gepraat met alle voorbijgangers. Ook erg druk achter de stand (godzijdank meer ruimte aan die kant dit jaar), maar zeker gezellig. Ik ga niet alle namen noemen, want dan vergeet ik toch weer wat. Iedereen bedankt!