Mooi, je was er snel bij 
Mochten er straks vragen zijn, w.b. de codering op de strookjes, zet die dan ook hier neer.
darkpinguin
gezocht: nieuw potje " magische rook "
Vanmiddag post gekregen, ziet er goed uit!
mooi aangegeven wat wat is met kleine stickers.
Mooie variatie van SMD componenten
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Op 30 december 2012 22:42:59 schreef Lucky Luke:
Voorlopig, permanent, of tot de loodsen weer ontdooit zijn/je er tijd voor hebt?
Het eerste en laatste zijn het meest van toepassing, maar permanent is ook niet uitgesloten.
Het is zo enorm arbeidsintensief, en zo moeilijk om elke keer weer leuke, interessante, en bruikbare doosjes samen te stellen.
Rechtstreeks vanuit de loods zou nog wel gaan, maar ik heb inmiddels een zolderkamer die op de onderdelenloods van Deurne begint te lijken, en nog moet ik onderdelen bestellen om zelf iets leuks te maken.
Zo heb ik hier +/- 100.000 C's liggen, en toch maar een paar waarden in het nF gebied.
Zo ook met weerstanden en leds.
Maar juist van andere leuke dingen heb ik van ieders gewoon te weinig om een 10-tal doosjes te kunnen maken.
Maar ik verzin nog wel iets 
Op de beurs gaat het zowieso een stuk makkelijker.
Gewoon zipzakken volscheppen en in de kraam leggen i.p.v. doosjes dichtplakken en voor de halve waarde aan postzegels plakken.
Maar voor de beurs zal ik nogeens met Desiree ondehandelen over een krat met +/- 20kg aan componenten.
Hierover in een ander topic later meer.
flipflop
"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein
Waarom maak je die bags niet een beetje meer random dan? Dus niet alles precies sorteren en alle bags gelijk, maar gewoon een handje van dit, beetje zus, beetje dat. Als je zorgt dat het ruim de waarde van de prijs heeft hou je tevreden klanten
Er zat leuk spul tussen leek me.