Als ik met Schimanski bijvoorbeeld heen en weer kan rijden zou ik er graag komende maal wél bij zijn.

ik had vorige keer al aangegeven dat ik volgende keer graag kom omdat ik dit keer niet kon, maar bij deze geef ik dat graag nogmaals aan ( gezien de drukte in dit topic)

Het wordt in dit topic wat onoverzichtelijk wie er allemaal willen komen. Iedereen die nu in het topic aangeeft ook (of weer) te willen komen wordt verzocht een mail aan Karel te sturen. Karel kan dan weer een lijst bijhouden.

Een definitieve datum is ook nog niet bepaald. We moeten dat nog even afstemmen met de agenda's in de hand. 28 Sept. is De Lichtmis, een markt waar traditioneel veel CO'ers heen gaan. Die valt dus af v.w.b. Deurne.

Op 2 juli 2013 01:03:14 schreef guidob:
[...]
Mmm, voor de volgende keer als er nog meer zijn. Die heb ik gemist.

[...]
Die doen het prima in het 20V bereik van m'n nu weer werkende PE1542. En als de stroom nu ver over de limiet gaat bij een fout, gaan ze tenminste niet kapot.

[...]Je moet het over een langere periode zien ;) Het begint toch best leger te worden, je kon je eerst amper bewegen binnen.

Amper bewegen, nog minder dan laatst? Ik me er geen voorstelling bij maken hoe vol dat gestaan moet hebben. Ha ha, dat staat daar zo vol, die loodsen komen nooit leeg. Misschien is er toch stiekum nog een derde geheime loods waar Kareltje af en toe uit aanvult :-)

Van die HEF4750 en NE567 PPLs lagen er wel meer in een van die vele kunstof A4 ladenkasten in Helenaveen, mos-schuim plaatjes vol.

@Henry:
En La Louvière (valt helaas op dezelfde dag als de Lichtmis, 28 september)

Op 2 juli 2013 14:54:47 schreef Schimanski:
Het wordt in dit topic wat onoverzichtelijk wie er allemaal willen komen. Iedereen die nu in het topic aangeeft ook (of weer) te willen komen wordt verzocht een mail aan Karel te sturen. Karel kan dan weer een lijst bijhouden.

Een definitieve datum is ook nog niet bepaald. We moeten dat nog even afstemmen met de agenda's in de hand. 28 Sept. is De Lichtmis, een markt waar traditioneel veel CO'ers heen gaan. Die valt dus af v.w.b. Deurne.

Ik ben nu even niet in de gelegenheid om mijn lijst bij te werken (zit nog op m'n werk), maar diegene die zich tot gisterenavond opgegeven hebben, staan er al op, ik werk vervolgens dit topic de lijst nog bij, en de rest via mail.
Terzijnertijd zet ik de lijst wel in dit topic.
Ik stel voor om de groep tot max. 20 pers. te maken, en de rest vervolgens in een volgende groep te plaatsen, zoals ik voorheen ook deed.
Gezien de grote belangstelling lijkt mij dit de beste oplossing.
Vooral in Helenaveen is het bijna onmogelijk om daar met een (te) grote groep rond te snuffelen.

Amper bewegen, nog minder dan laatst? Ik me er geen voorstelling bij maken hoe vol dat gestaan moet hebben.

We doen dit nu bijna een jaar, en hebben ongeveer 10 bezoekdagen gehad. Er zijn er met een volle bestelbus vertrokken.
Alleen in Helenaveen 2 bestelbussen vol + volle auto's, 2 aanhangers naar de stort, en wat er afgelopen zaterdag weg ging.
In Deurne is ongeveer dezelfde hoeveelheid verdwenen.
Dus, probeer maar eens een voorstelling te maken.

Ik ben wel nieuwsgierig geworden naar die "open dagen" in Deurne en Helenaveen.
Het grootste probleem is dat ik geen eigen vervoer heb en momenteel niet veel te besteden heb om eventueel met de trein te gaan.

Mijn voornaamste vraag momenteel is of daar voor mij als voornamelijk audio-hobbyïst met weinig kennis en ervaring op echt elektronica-gebied iets interessants tussen zal zitten.
Bijvoorbeeld sloop-(audio)apparatuur, loopwerken, printen uit audio-apparatuur, speakers (zowel losse speakers als luidsprekerboxen), STK-modules, audio/speakerkabels, 19" rekjes, enz.

Twan,
ik heb wel wat tweetertjes gezien in Helenaveen. Maar niet hoogwaardige. Ik dacht eerst erover ze te kopen maar heb ze daarom toch maar laten staan. Kostten me wat teveel, kreeg ik er niet voor terug. Ik heb nog wel een paar 19" rekjes gezien, nieuw in doos ongemonteerd. Verder weinig audio. In Deurne staat nog een N4206 bandrecorder die er fatsoenlijk uitziet.

Geen loopwerken, geen audio, geen boxen, ik heb geen STK spul gezien, kabels zijn denk ik ook al flink weg.

Het is vooral interessant voor de HF amateur.

Bedankt voor de reactie, dan weet ik dat ook weer.
Als ik tijd, geld en zin heb meld ik me misschien toch aan, maar in eerste intantie nog niet.

In mooiste meetapp draadje staat een post van een werkende HP3456A en dat ik nog bezig ben met een tweede. Het digitale deel daarvan is ondertussen ook gefixed. Waarom dan hier vermelden? Wel, daarom:

• oude roms van de print af gekregen met het pace desoldeerstation uit Deurne. Die werkt weer na de tip hier om een tijdje te spoelen met ipa
  • zes 2532 eproms komen uit Deurne
  • geprogrameerd met de eprom programmer uit, jawel, Deurne.
  • gesoldeerd onder de lamp/fan uit ... Helenaveen ;)

Met andere woorden, zonder het mooie initiatief van Desiree en Karel was dit niet zonder meer gelukt! Nogmaals bedankt om dit mogelijk te maken.

Mocht m'n goede HP nog kuren krijgen, dan heb ik niet genoeg 2532's. Wellicht zijn die nog te vinden op de bekende locaties. En nog 24pens voetjes, die waren nu niet uit de verzameling. Vergeten mee te nemen, dom.

Nu nog het analoge deel.

Weet iemand of er PLDs liggen; PLS155 en PLS173 van philips?
PLS155 heb ik op voorraad. Die liggen er zeker :)

[Bericht gewijzigd door guidob op (33%)]

Het lijkt wel dat het steeds drukker word qua aanmeldingen. Ook ik ben nu wel heel nieuwsgierig geworden.

Is er een mogelijkheid dat ik met iemand mee kan rijden die woonachtig is in Friesland? Natuurlijk betaal ik mee in de brandstof kosten. Ik zou anders iets meer dan €55,- kwijt zijn aan het openbaar vervoer. Dat geef ik liever uit aan iets anders. (belachelijke prijzen ook eigenlijk)

Op 23 juli 2013 01:31:48 schreef MonsterVisje:
Is er een mogelijkheid dat ik met iemand mee kan rijden die woonachtig is in Friesland?

Het is natuurlijk afwachten of het me lukt kwa planning, maar die optie is er.

Hmm, het lijkt me toch wel heel interessant, is er nog plaats op de lijst? De vorige keer lukte het niet om alles qua planning rond te krijgen, misschien deze keer meer succes..

(M.a.w. Henry, is carpoolen wederom een optie?)

Ik hoop volgende keer ook weer aanwezig te zijn. Maar dan wel met een grotere auto :)

*voorzichtig vingertje opsteekt*

Als er nog een plekje is uiteraard.

Is nu al bekend wanneer het gaat plaatsvinden?

(M.a.w. Henry, is carpoolen wederom een optie?)

Word gezellig in de auto van henry :D

@Kareltje ik had een mailtje gestuurd voor de aanmelding maar krijg berichtjes terug dat het niet aankomt. Of het ligt aan mij kan natuurlijk ook.

Karels email uit zijn profiel is correct. Typefout gemaakt?

Data zijn bepaald maar nog niet helemaal definitief. Zeer waarschijnlijk 2e zaterdag september en 1e zaterdag oktober. Of het Helenaveen/Deurne of alleen Deurne wordt is ook nog niet bekend.

Karel zal iedereen per e-mail en hier in het topic op de hoogte brengen als de data definitief zijn (er moeten nog wat agenda's afgestemd worden).

We willen ook proberen de groep wat kleiner te houden (daarom ook twee zaterdagen kort na elkaar), laatste keer was naar onze smaak eigenlijk een beetje te groot. Maar niet getreurd als de lijst vol is, dit zijn vast niet de laatste zaterdagen en er ligt nog genoeg.

vingertje gezien...

gr. Mans

Offtopic maar ik meld het even in dit topic vanwege het hoge verzamelaars gehalte dat dit topic bezoekt.

Ik heb een klin elektronica werktafeltje. Word in V&A voor teab aangeboden. Maar je mag het zo meenemen.

Op 4 augustus 2013 22:36:25 schreef Schimanski:
Data zijn bepaald maar nog niet helemaal definitief. Zeer waarschijnlijk 2e zaterdag september en 1e zaterdag oktober. Of het Helenaveen/Deurne of alleen Deurne wordt is ook nog niet bekend.
Gr. Mans

Hier hoef ik verder niets aan toe te voegen.
Als de Data definitief zijn laat ik het meteen weten.

Op 2 juli 2013 14:54:47 schreef Schimanski:

2 personen hebben dit daadwerkelijk gedaan (mijn dank)
De rest schijnt het toch makkelijker te vinden om hier zich aan te melden.
In principe geen probleem, ik heb er alleen meer werk aan, en...ik kan iemand vergeten.
Ik heb vanaf onze vorige bezoekdag even alle aanmeldingen doorlopen, en heb een voorlopige lijst gemaakt.

Als iedereen hier even aandacht aan wil besteden, en even doorgeeft als je niet op de lijst staat, maar je wel aangemeld hebt.

We willen ook proberen de groep wat kleiner te houden (daarom ook twee zaterdagen kort na elkaar), laatste keer was naar onze smaak eigenlijk een beetje te groot.

Dit is echt nodig!!
Ik wil het volgende doen: 14 sept. en 5 okt. als voorlopige data.
Deze zijn nog onder voorbehoud, maar ga voorlopig er maar vanuit dat die doorgaan.
Als ieder, die zich aangemeld hebben even hun voorkeur geeft door alleen een datum naar mij te mailen, dan zet ik deze gelijk in mijn lijstje.
Mocht je op beide data kunnen komen, zet er dan ook 2 data bij, zodat ik makkelijker 2 gelijke groepen kan maken, en misschien is het dan mogelijk om op beide data te kunnen komen.
Carpoolers zelf onder mekaar een datum regelen, maar laat mij dan wel even weten dat jullie bij elkaar horen.

Mijn lijstje, zoals die er nu uit ziet.
Schimanski staat er niet bij, maar die is op beide Zaterdagen aanwezig als wederom mijn trouwe assistent.

RS2^Racer^
Pola
guidob
Sine
Hoeben
wtt
maarten bakker
Jochem
Tinus016
markce
sander1238
chuckie
Haasje93
Jeroen
alex278
javanree
Henry S.
pe5ocb
monstervisje
JeeveeHa
Darkpinguin
Tidak Ada

Ik tel er 23, dus, er zijn nog wat plaatsen vrij.
Check zelf even of ik je niet vergeten ben.

Zet bij mij maar 14 september aub

Geef je voorkeur aub via email door, anders wordt het hier zeer overzichtelijk, en is de kans op fouten groot (vooral als er achteraf gewijzigd wordt).