Lichtmis 2011

OK, nu ben ik niet meer zo actief op CO als eerder, maar ik heb nog niemand gezien die het voortouw heeft genomen om even aan de grote klok te hangen dat de electronicabeurs bij de Lichtmis er weer aan staat te komen!

Het hoe en wat en waar laat ik omwille van de drukte hierzo even aan anderen over, :)

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)
Tidak Ada

Golden Member

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Dat haal je niet uit de titel :)

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)
Tidak Ada

Golden Member

ben ik mee eens. Ik ben er via de zoekmachine gekomen, maar de mods hebben het nu verholpen ;)

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op donderdag 15 september 2011 10:32:21 (28%)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
klein is fijn

Moderator

Het andere topic is meer een verzameltopicje voor de persoon, laten we hier even de discussie over Lichtmis 2011 houden.

Wie gaat er? Ik twijfel.

Aangezien het slechts enkele kilometers van mij vandaan is, gaat ik denk het wel een kijkje nemen. Niet dat ik iets nodig heb, maar beetje rondkijken is altijd interessant.

Tidak Ada

Golden Member

Als het weer niet te breoerd is ga ik ook eens kijken....

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
Blue Sky

Cableguy

Zoals het er nu voorstaat ga ik ook, het belooft in elk geval mooi weer te worden :)

Waar rook is, is stroom

ah, 24 september. kom ik dan ook weer lekker optijd achter.
als ik een auto kan fixen kom ik mogelijk wel, hoewel ik het de laatste tijd erg druk heb met mijn opleiding..

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
Schimanski

Golden Member

Ik ga en neem RD12TF mee. Het schijnt lekker weer te worden dus dat is weer een meevallertje. Parkeren kost nu wel 2 euro.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
leime

Golden Member

Helaas, had graag heen gewild maar moet werken... misschien nu alvast vrij nemen voor volgend jaar?

If you want to succeed, double your failure rate.

Ik denk dat ik over ga slaan deze keer. Na twee keer met lege handen terug te zijn gekomen vanuit Rosmalen vind ik het een beetje ver rijden :). Of RoelA moet mij gaan overtuigen ;)

Vorig jaar niet geweest bij de Lichtmis, dus dit jaar maar weer eens een kijkje nemen. Meestal staan er de gebruikelijke handelaren die ook op andere beurzen staan maar soms zitten er leuke koopjes bij. Dit jaar maar eens op zoek naar wat verloopjes van N naar BNC/SMA/SMB/SMC i.v.m. de aanschaf van een spectrum analyzer.

This is the world we know best, the world of madness
Henry S.

Moderator

Aanwezig! En het wordt mooi weer, alleen nog even afwachten of het parkeerweiland begaanbaar is...

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
Hugo Welther

Moderator

Ook aanwezig. Samen met mijn broer.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Normaliter laat ik altijd even mijn neus zien (en steek ik die ook even in de diverse onderdelenbakken). Dit jaar sla ik over. Zoals te zien is aan mijn avatar heb ik andere bezigheden :-)

bprosman

Golden Member

Jammer het belooft prachtig weer te worden maar moet "helaas" mijn dochter helpen met inrichten van haar studentenflat (lees : Papa mag mee naar Ikea).
Kinderen zijn prachtig maar gaat net als werken veel vrije tijd in zitten :+

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.

Ik ga ook weer eens kijken en er kunnen nog mensen meerijden vanuit Groningen tegen een kleine vergoeding om die op de beurs weer uit te geven. Stuur even een pm als je mee wil.

@ELEKTITUS: misschien is dat wat. Hoogezand ligt voor Groningen redelijk op de route.

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

Op 22 september 2011 16:37:45 schreef bprosman:
(lees : Papa mag mee naar Ikea).

als in, papa mag moet zijn mond houden, de portemonnee trekken en het zware werk doen ;-)

Ik zou ook wel willen komen overig. ik heb alleen motorrijles om 2 uur net in het midden van de middag. toch weer jammer, ik had er niet aan gedacht

Ook weer van de partij, traditioneel wordt het weer mooi weer en zo hoort het ook ...
@mbbneon,
Van harte gefeliciteerd met jullie gezinsuitbreiding! :-)

Shiptronic

Overleden

Ook aanwezig, zeer waarschijnlijk samen met Sparkie

was erg verbaasd dat het alweer een jaar geleden was.

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
Schimanski

Golden Member

Op 22 september 2011 19:54:40 schreef Shiptronic:was erg verbaasd dat het alweer een jaar geleden was.

Time flies when you're having fun ;)

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum