i know, anders denk ik nie dak gereageerd zou hebbe,
nu nog wachte op de box :p

Op 18 januari 2012 19:49:27 schreef Lucky Luke:
Het moet wel nuttig spul zijn, en de meesten van ons zullen niet direct wat kunnen met een stapel oude computerprocessoren. Dus daar heeft iemand 's wat over gegrapt met een pentium 1 en een stapel ouwe netwerkkaarten. Maar mocht dat nou net zijn wat de volgende ontvanger wil hebben mag het er wel in natuurlijk. Het moet leuk spul zijn voor de volgende, dat is het punt van "geen pentium-1's anders bloemschikken".

duh, daarom maakte ik dat grapje ook. van die oude cpu's kan je bijvoorbeeld een hotplate maken, keer een instructable over gelezen.

boxlog:
belgische post moet irritant doen vermoed ik,
gistere een brief naar iemand verstuurt, vandemorge al in de bus,
maandag tscombox verstuurt, nog alt ni in de bus.

wat is Bpost toch raar!

Niet alleen de Belgische Post is raar :P ligt aan het land.

Grapje!

Is de inventory al up to date?

Het is inderdaad vreem dat de box nog niet aangekomen is. We geven ze nog een paar dagen de tijd. Het zal wel goed komen.

Ik denk dat het beschuldigende vingertje niet over de grens moet wijzen.
Donderdag 2 grabbags naar hetzelfde adres gestuurd, binnen Nederland.
Eentje is wel gearriveerd, en de andere moet nog aan komen.
En dat is niet de eerste keer.

Bij TNT post is de laatste tijd wel meer loos.

wel, laten we hopen dat het maandag in de bus zit, dan kan ik het dinsdag of woensdag nog verdenden naar damic, anders zal het al een weekje op zich moeten laten wachten.

@ sandertje,

zodra ik de box heb zal ik er eens naar kijken of er zaken in zitten die er niet op staan en visaversa

[Bericht gewijzigd door Meerweten op (27%)]

Ontopic? Dit topic begint meer en meer op chat te lijken...

boxlog:

de doos nog steeds niet ontvangen, als ik hem morgen niet ontvangen heb zal de snelste verzenddatum naar damic 31 januarie zijn (mss de 30 ste maar jha met de belgische staking op dien dag weet ik nie of ze hier wel open zijn)

Als ik dit had geweten had ik hem morgen ook wel langs kunnen brengen of anders in België op de post kunnen doen. Balen zeg dat het zo lang duurt.

@Meerweten: nee geen tracking code. ;-(

[Bericht gewijzigd door Allround op (13%)]

zo lang heeft het bij mij nog nooit geduurd,
zelf zendingen uit china zijn hier bij mij binnen de 10 dagen (en die komen van een klein beetje verder)

laten we hopen dat de post hem niet 'verloren' is,
voor verzendingen van pakketjes verkies ik toch meestal kiala, duurst soms wel ietsjes langer, maar gaan nooit stukken verloren. al heb je soms dat het eens op een verkeerd kialapunt word geleverd :p

laten we nu maar hopen dat het er snel is want mijn grief ligt al klaar en ik zie dat damic ongeduldig wordt :p

Lol wat stop je erin? Btw ik werk voor de spoorwegen en geduld is een mooie deugd daar :D

[Bericht gewijzigd door Damic op (62%)]

Op 23 januari 2012 19:06:07 schreef Damic:Btw ik werk voor de spoorwegen

ha dan weet ik al wie ik maandag (30/1) de schuld moet geve als ik nie in gent geraak!

vind het wel een beetje raar dat het zo lang duurt,
toevalig geen trackin code gekregen bij verzending?

Hey ow ik zit in den onderhoud, geef de bazen maar de schuld + de regering.

Jongens, laat mij nou niet iedere keer denken "hij is eindelijk aangekomen" door dit topic omhoog te trappen. Houd Henry ook een beter humeur ;)

naja, vind het raar nog steeds niets,

volgende is wat ik er ong ga insteken:
7 segment displays (per2)
1*40 pinheaders (aantal stuk of 2-4)
baterijvak (4*AA)
ledjes (groen) 5mm
spoeldraad 2 maal dikte en lengte ongekend
1n4148 stuk of 10-20
bd136
pcb jumpers 10 stuks
2 schakelaars

female jack : 6.3 en 3.5 mm
2 vergulden clinch stekkerbussen
1 supercap 1F 5v
jack male 3.5 (metaal)
jack dc printplaat
female usb A en B (moet nog eens kijken hoeveel ik er van heb)
eaglemoss chipy
een tl074cn
ongekende germanium diode (blijkbaar een n41? kan dat)
en een hele boel torren die mij ongekend zijn (ooit eens gekregen van iemand)

@ damic: waar ligt je interesse? dan kan ik eens kijken of ik nog wat vind.

@ lucky: nope srry nog niet ontvangen, effe vragen waar de interesse van damic lag :p

@ ledfan: waar ligt youw interesse?

edit: ga er ook stukjes krimpkous in doen: 2 maten 12mm en 0.8mm verhoudingen 3/1 2/1 lentes +- 15cm

Weet niet, zal wel zien.

Vooral PIC's, maar ik zou heeeel blij zijn met wat m3 of m4 boutjes die ongeveer 4-5cm lang zijn, wat krimpkous en headers heb ik ook nodig. En voor de rest laat ik me wel verassen.

met pic's een boutjes kan ik je niet helpen,
de krimpkous en headers gaa nde doos in :p

Zal ik voor de boutjes zorgen :D hoeveel heb je er nodig en inox of gewoon?

Bwa hoeveel je er mij wilt geven. Gewone.

[Bericht gewijzigd door LEDfan op (11%)]

Boxlog :

box dan eindelijk ontvangen, dinsdag zal het vertrekken naar damic.
ik zie dat de doos ook aan vervanging toe is, heb hier nog een doos die net iets groter is, zal de oude doos in de nieuwe doos steken voor moets de nieuwe doos in nederland problemen geven,
naar damic zal hij mss in een grotere door gaan zodat alles er nog in kan,

zal ook alles mooi in zakjes steken zodat het wat desorteerd is, ook zal ik er losse zakjes bijsteken zodat deze kunnen gebruiktworden in volgende verzendingen en mss ook hier en daar eentje kan uitgenomen worden, zal zorgen voor verschillende grootes :p

[Bericht gewijzigd door Meerweten op (77%)]

Yes, hij is aangekomen! :)

Fototje? ( En fototje van de doos zelf is misschien ook wel leuk, kun je zien dat 'ie al een reis achter de rug heeft)

Zolang de vervangende doos door een NL standaardbrievenbus past zal het geen problemen opleveren als je 'm vervangt.

Op 6 januari 2012 22:04:07 schreef Murmeltier:
http://www.postnl.nl/voorthuis/brieven/pakje-voor-brievenbus/
dit moet het aan voldoen, volstoppen dat ding ;)

de oude doos pas er juist in in lengte en breedte dus dat zit goed :p
fototjes komen vanavond (moet studeren, of dat moet zo lijken:p)

de oude doos zou nog gebruikt kunnen worden maar nieuwe doos is steviger, zeker als je weet dat de oude doos open is toegekomen????
nog effe checke of alles erin zit,
zal ook een xml file maken en afdrukken om met de doos mee te sturen om makkelijk aan te geven in welk zakje wat zit en in welke behuizing enz

zelf de nieuwe doos is te klein geworden!!!!!!!!!!
maar hij gaat toch in een veel grotere doos naar damic

zal kijken of alles er nog in zit en dan inventory aanpasse

@ damic:
kan jij toevallig printjes maken en etsen?
ow jha je zou ook een mailtje moeten ontvangen hebben over de verzending