Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Op 5 maart 2011 21:53:57 schreef Schimanski:
[...]Of doe zoals de buitenlandse standhouders en zet je camper voor de deur
Doe ik ook al jaren. In LaLouvière geleerd
Ik ben dus toch in de buurt en kan à raison van een polsbandje wel mee helpen opbouwen. 
Op 5 maart 2011 22:33:37 schreef roosmcd:
Volgens mij had ik vorig jaar de CO-stand vrijdagmiddag al gezien, vandaar mijn aanname. Sorry voor de verwarring![...]
zeker weten dat je je vergist hebt: ik had de stand bij en tom, gj, ik en fred komen altijd pas zaterdag ochtend vroeg aan. Tom heeft de spullen bij trouwens
Op 5 maart 2011 22:15:00 schreef Sine:
[...][...]
Ik zoek vooral deze nog met 4 en/of 8 standen :
[afbeelding]
anders 10pf voor de vier ?
Ik zou niet eens durven zeggen wat dat voor dingen zijn? Als 10pf = 10 euro dan deal!
SparkyGSX
Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken
@Sine: 10 picofarad? Ik niet snap niet?
Ik moet nog wel ergens een aantal van die meerstanden schakelaars hebben liggen (8 of 10 standen of zo), maar dat was niet echt een geweldige kwaliteit, geloof ik.
Nog iets anders nodig? De voorraad bevat teveel om op te schrijven. Wat moderne power MOSFETs of zo?
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Op 5 maart 2011 22:15:00 schreef Sine:
[...]
[...]
Ik zoek vooral deze nog met 4 en/of 8 standen :
[afbeelding]
anders 10pf voor de vier ? [...]
Sine, ik heb deze liggen:

en verder nog:
Elma:
2×6 standen
1×12 standen zonder stop (3st)
Knitter:
1×10 standen
2×6 standen
Die 4×3 standen schhakelaars op de foto: 3 stuks
Die DIL schakelaars: 2 stuks
(Wel alleen als je ze echt nodig hebt)
clairvoyant
The way to succeed is to double the error rate
Sine,
Wat wil je voor die koelprofielen hebben? ik wil ze wel van je overnemen, maar ik heb helaas geen ruilmateriaal voor je...
sytse
Euh......
Zijn er nog mensen die hier interesse in hebben?
http://www.circuitsonline.net/aanbod/7286/overige/mini2440-arm-board-n…
Ik wil er wel graag vanaf, vandaar tegen dumpprijs.
Groeten,
Sytse
MAH
Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
Dat zijn mooie plankjes! Maar de processor zegt mij niet zoveel. Ik meen dat je er eerst ook '7inch scherm' bij had staan maar die verhoudingen leken mij niet te kloppen (tov connectors). En dan is E50 voor iets waar je misschien eens mee gaat spelen wel weer veel.
edit: ik heb hier nog een zakje FE3CL liggen. Ätzmittel für gedruckte Schaltungen. Heeft altijd binnen gelegen maar is wel iets geklonterd. Iemand belang bij?
[Bericht gewijzigd door MAH op (23%)]
hoeveel is het?
ik ben erachter gekomen dat mijn etsmiddel veel te slap is.
en natuurlijk, wat staat er tegenover
edit:
dat is natuurlijk gericht aan MAH
[Bericht gewijzigd door timberleek op (16%)]
MAH
Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
für 0.5 - 1 Ltr. Is een beetje uit, ik heb namelijk zelf eens geprobeerd te etsen in een ijsbakje maar dat werd niet een succes hiermee. Als je al een oplossing hebt kan je het er zo bij-in doen. Ets (+boor) tzt maar eens een printje voor me.
@stijntje hieronder: daar even zoeken. etsbak rechtop wordt misschien wat moeilijk, nog niet vaak gezien. zoek vooral op de 2ehands kramen.
[Bericht gewijzigd door MAH op (23%)]
mr.stijntje
Een banaan schillen met een vork is slimmer dan een cactus pellen met een afwaskwast. ©Graafvaag
Ik wil zoeken naar een functiegenerator tot een paar MHz en naar een etsbak. Iemand die zoiets toevallig aanbiedt?
(De functiegenerators zijn behoorlijk populair geloof ik..
)
Op 6 maart 2011 12:49:21 schreef Tidak Ada:
[...] Sine, ik heb deze liggen:
Bedankt Eric, maar ik zoek echt die specifieke types, 4 en 8 standen, 3 of 4mm as in miniatuur uitvoering.
@MAH
0,5 tot 1 liter. is het dan iets van 500g?
dat zou wel mooi zijn. dan nog een keer iets van 1,5-2 kg erbij kopen en ik ben weer klaar.
ik wil op zich wel en printje voor je etsen, maar ik heb tot nu toe alleen enkelzijdig gedaan en ik boor met 0,8-1mm (1 maat freesje). Geen idee of dat een probleem is...
Tidak Ada
Never mind, Guido 
@Allen:
Naar aanleiding van mijn belofte hier de foto's van het monochrome 9-in. monitortje, dat ik in de aanbeiding heb [http://www.circuitsonline.net/forum/view/message/1224838#1224838]
Hij is ongebruikt en moet nog worden afgreregeld
Voorzijde:

Achterzijde-a:

Achterzijde-b:

Onderzijde:

sync-scheider:

videoversterker:

Handleiding

Piet elektro
zonder prutsen kom je nergens!
Ik heb hier nog een Panasonic Panaflat LC40 staan.
Hij werkt op 14V-3,3A echter de voeding heb ik niet meer.
Ruilen tegen een buisvoetje voor een PL504 
hobby luke
Honourable Member
@Guido:
Ik heb nog een plastic zak met deze in de opslag:

Ik neem ze a.s. zaterdag wel mee, evenals een paar handjes met schakelaardekken, assen en contructiedelen om meerstandenschakelaars samen te stellen.
Haal er uit wat je kunt gebruiken de rest mag op de stand.
mooi spul.
ik ga mijn wensenlijstje maar niet posten. gaat niet goed worden voor mijn bankrekening denk ik.
ik ga wel wat rondneuzen op de beurs zelf
Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
Tidak Ada
Ik zoek afdekplaatjes voor het middengat van dit soort Philipsknoppen:

Een knop heeft een diameter van 32mm en een af te dekken gat van 13 mm Ø. De andere knop is 62,6mm Ø en heeft een gat van 14mm Ø.
Asdiameter is voor beide 6mm
Dergelijke knoppen (asdiameter 6mm) zijn natuurlijk ook welkom 
>>>> Nog in de aanbieding :
13 stuks µA796HC Double Balanced Modulators (Fairchild).
Piet elektro
zonder prutsen kom je nergens!
@Jochem,
Het is voor een 4 kanaals video-quad.
Deze kan zowel 24V AC als DC aan de ingang hebben.
Ik ga ervanuit dat de schakeling erachter een nette gestabiliseerde spanning maakt. Die 25V zou dus geen probleem moeten zijn. De stroom van 5A is in ieder geval ruim voldoende.
Laat maar horen wat je ervoor wilt hebben