Rosmalen 2011

Tidak Ada

Golden Member

Ik heb ook nog wat spullen voor Rosmalen.
Ik kom er heen, maar kan heb geen materiaal om het van het parkeerterrein naar de stand te vervoeren.

Ben waarschijnlijk wel vroeg daar. Kunnen we wat afspreken?

Graag eenn GSM-nummer waarop ik jullie kan bereiken.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Paar keer lopen, ik vrees dat ik het zelf ook niet in 1 loopje red :)

Ik zit niet in de 'commissie' en ben bovendien niet HEEL vroeg, maar ik wil best ook nog een keer naar jouw auto/camper lopen om wat te dragen. Eventueel zelf met het eerste doosje naar de stand lopen en even hulp vragen?

If you want to succeed, double your failure rate.
High met Henk

Special Member

Tidek: rijd dan met mij mee: ik moet in THolen de stand op laden en neem dus een naganoeg lege aanhanger mee!!

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

@TA/jochem ea: Als je het wel in de buurt van de ingang kan krijgen kan het dan vast wel even via de artiesteningang naar binnen worden gesluisd door 1 van de mensen met een bandje daarvoor. Ik meen dat die even rechts van de hoofdingang zit.

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
Tidak Ada

Golden Member

'k Had gehoopt dat jullie een steekwagentje o.i.d. hadden.
Trouwens jij hebt gemakelijk praten, want je kunt waarschijnlijk met de wagen tot aan de ingang van de hal.... ;)

@HmH misschien kan ik het na het vallen van de kraai in d'n 'altere langs brengen (wo, of do. dus) . Ik ga vrijdag al naar omg. Rosmalen en zoek ergens een slaapplats in de buurt. Dan kan ik heel vroeg bij het Autotron zijn.....

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op dinsdag 8 maart 2011 15:41:22 (40%)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

volgensmij was er andere jaren inderdaad wel een wagentje. Jij kan ook tot vlakbij komen, alleen kan je daar niet parkeren, dus moet er dan even iemand anders staan om het op te pikken. Ik zal even kijken of er iemand zo'n dingetje kan meenemen. Gewoon op 2 wielen toch? Of moet het een platte kar zijn?

edit: steekagentje zal aanwezig zijn

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
Tidak Ada

Golden Member

Op 8 maart 2011 15:40:19 schreef MAH:
volgensmij was er andere jaren inderdaad wel een wagentje. Jij kan ook tot vlakbij komen, alleen kan je daar niet parkeren, dus moet er dan even iemand anders staan om het op te pikken. Ik zal even kijken of er iemand zo'n dingetje kan meenemen. Gewoon op 2 wielen toch? Of moet het een platte kar zijn?

'k Heb denk ik twee kratjes
Er zit een scoopbuisje voor Sine in en een handdynamo voor roosmcd
Verder een monochroom (groen) OEM-monitortje voor eventuele klokkenmakers (neem ik weer me als het niet wordt verkocht)
Een shf antenne met asfteminrichting zonder klystron
Een 19" kast.
Voor de rest wat klein spul.

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op dinsdag 8 maart 2011 15:54:59 (25%)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
Sine

Moderator

Even een algemene opmerking voor mensen die spullen aan de stand doneren.

We zijn heel dankbaar voor alles wat jullie mee nemen, het eigen en gedoneerde materiaal is waarschijnlijk nog altijd de grootste inkomstenbron.

Maar bedenk even goed wat je meeneemt, het moet ook nog een beetje verkoopbaar zijn. We hebben dit jaar flink opgeruimd en er zat aardig wat spul tussen wat daar echt niet meer onder viel.

Groot en zwaar liever niet, wat niet verkocht wordt moet ook mee terug en Tom moet het ook een beetje kunnen opslaan tot volgend jaar.

Dat geldt vooral voor oud computer spul als CRT's, systeemkasten en al dan niet werkende audio / video apparatuur. Daar maak je niemand meer blij mee ... uit voorgaande jaren blijkt ook dat we met dat spul blijven zitten, ook grote transformatoren ed zijn ivm het gewicht niet handig.

High met Henk

Special Member

@tidek: geen probleem, maar dan moet je me even mailen, wanneer je komt. Moet wel thuis zijn.

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

@Sine:
Ik neem de componenten van Peterrrr mee, dat lijkt me klein en verkoopbaar spul. Daarbij heb ik misschien nog wat rollen RG-62, als dat mee terug moet dan laad ik het eventueel zelf weer in.

If you want to succeed, double your failure rate.
Tidak Ada

Golden Member

@Sine:
Zijn ouder SCSI cd-spelers, die van Sony, waar de cd's in een speciale cassette gestopt moesten worden interessant?
Ik heb er nog vier liggen.

Iedere liefhebber mag reageren

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
High met Henk

Special Member

als er toch nog iemand is met een surround receiver: ik heb wel interesse. Is voor de opa van mijn vrouw: die zijn philips heeft een kapotte processor

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
help

Golden Member

Heb het volgende om nog te verkopen op de stand.
http://www.janfernhout.nl/CO/THMB_Don_Rosmalen2011.JPG
Het is ongeveer een 4 1/2 a 5 Kg. kan er wel zakjes van bijv een halve kilo van maken als dat de verkoop vergemakkelijkt ? Hoor wel even of hier interesse voor is. Het staat hier alleen maar in de weg en ik doe er eigenlijk niets meer mee.

en dat zijn allemaal verschillende waarde als de foto mijn ogen niet bedriegt?

Gr. Red-E || There are only 10 types of people in the world. Those who understand binary, and those who don't ||
help

Golden Member

Dat zijn een heel aantal verschillende waardes ja .. heb ze niet uitgezocht maar aan kleine greep:
470uF/63V
150uF/25V
680uF/25V
100uF/160V

ik denk dat het het makkelijkste is (voor de stand) om ze op waarde te sorteren (4 doosjes dus), maar dat is wel een berg werk om te sorteren...

@Tidak
die 19" behuizing, hoe hoog en diep is die?
ik zoek nog een mooie behuizing voor mijn dubbele labo, maar de koelblokken zijn al 10cm hoog, 2HE past dus niet

help

Golden Member

ik heb er zo maar een paar uitgepakt .. grote kans dat er veel meer dan alleen die 4 waardes in zitten.
Op Rosmalen zie je vaak ook dit soort dingen als bulk aangeboden.
@Organisatie, kunnen jullie hier wat mee ??

Aah verdomme, je bent me 5min voor... (ik wou ook meer weten over die 19" kast :9)

klein is fijn

Moderator

Op 8 maart 2011 19:42:30 schreef help:
Op Rosmalen zie je vaak ook dit soort dingen als bulk aangeboden.
@Organisatie, kunnen jullie hier wat mee ??

Ik zie niemand meer oude axiale elco's op z'n print zetten.
Om het netjes te zeggen, ik denk dat het geen goed plan is om deze nog te verkopen of gebruiken.

help

Golden Member

Ik gebruik ze zelf inderdaad nooit meer maar ik dan kan ik ze beter maar hier weggooien, tenzij ik er iemand echt blij mee kan maken. !?

ik zou ze gewoon in V&A zetten, dat zien meer mensen als dit topic.

en inderdaad, misschien kun je er iemand mee blij maken

High met Henk

Special Member

ik gebruik ze nog in automotive toepassinen: radiaaltjes breken namelijk gemakkelijk af.

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Zoiets gooi je toch niet weg :(
Ik heb er ook nog zo'n in mijn componenten kast zitten, en alvorens ik een print ontwerp kijk ik eerst wat ik heb liggen en het gebeurd dus geregeld dat ik axiale gebruik.

Moest je er echt geen 'opvangtehuis' voor vinden mag je me altijd mailen ;), iig niet in de kliko kegelen:p

e/: blijkbaar zul je toch setjes moeten gaan maken :D

Hugo Welther

Moderator

Wat van die elko's komen bij mij prima van pas voor restauraties.
Ik wil niet alles, wel van elke waarde een aantal.

Eigenlijk hoort dit in het Rosmalen sale&trade topic.

[Bericht gewijzigd door Hugo Welther op dinsdag 8 maart 2011 20:59:02 (20%)

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.
Sine

Moderator

Of niet, het is een donatie aan de stand begrijp ik ... onverwoestbare philipsjes.